Toimiiko muilla facebook?
Mut se heitti ulos ja kun yritän kirjautua, herjaa virheestä?
Kommentit (59)
Mä jo luulin et on kaapattu koko tili 😂 ei löytyny muualta infoa kun täältä, onneks!
Mäkin luulin että tili on kaapattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Nyt on vaikeat ajat kaikille yli 55 vuotiaille
Katsele pentu sitä tiktokkiasi rauhassa.
Kävele sinä fyysisesti sinne kirpputorille.
Siis jos se ruho nousee sohvalta.
yle ja iltalehti ainakin kertoo että yleisesti häiriöitä
Joo heitti mutkin ulos facebookista ja messengeristä Okei eli hyvä että kellään muullakaan ei toimi kiitos tiedosta
Vierailija kirjoitti:
No sanos muuta!!! Mä jo hädissäni laitoin ystävälleni tekstiviestin, että toimiiko sillä Facebooj ja Messenger. Ei toiminut hänelläkään.
Hyvä tietää, että muillakin on ongelmia, yritän päivittää sivua ja nyt se ei päästä kirjautumaan. Sanoo, että tiedot väärin ja ei ole löydy koko tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Menin päiväunille ja face jäi auki. Kun heräsin, tilalla oli pelkkä valkoinen ruutu.
paniikki!!!!
Onneksi Iltalehdessä oli heti ensimmäisenä iso juttu että fb on nurin.
Kotivara on, vessapaperiakin. En voi lähteä kauppaan koska odotan herkeämättä että facebook palaa ja elämä normalisoituu.
N, melkein 60 (mullon loma)
Sama minulla. Ilmoittaa yleisellä häiriösivustolla "kunnossa", mutta ei kyll toimi Face eikä Messenger.
Nyt on laajoja ongelmia eikä koske pelkästään FB:tä.
En päässyt kirjautuu ulos,nyt on ilm.auki?kääk
Mä en oo päässyt sinne yli vuoteen, kiitos erään epäiltyn Äänekoskella olevan narsistin, joka tyhmästi on jotenkin seuraillut mua koneeni kautta, kyttää joka sekunti, kun kirjaudu sisään uudella s-sanallani. Huomasin tämän, kun olin mukamas kirjautunut joihinkin sivustoille siellä, joista en ole koskaan kuullutkaan.....tein ilmoituksen sinne, ja kas, mut heitettiin tylysti ulos ! Edes puhelimellani en pääsen, eikä mun kummipoikanikaan onnistunut.........luulin sen olevan eräs NS laulaja. Eipä ollut ! Poliisi tutki asian. Viestit selvensi heille, ettei se kyseinen mies ole niiden viestien kirjoittaja, täysin tuntematon ihminen. Eikä asiasta sitten sen enempää. Ja olin eräällä sivustolla siellä hetken, kunnes eräs hullu aika pakotti sen palstan vahdin poistamaan mut ryhmästä ! Syytä ei kertonut. Ainakaan ymmärrettävää.........ja se palsta oli mulle tosi tärkeä ! Ei niin vain voi mennä jauhamaan pjaskoo kellekään NS bändille siellä, et Paa toi ja toi veks täältä.........ilman pätevää syytä ! Vaikka pyysin anteeksi, mitä sitten se ikinä olikaan, en päässyt takaisin. Se oli joku sekopää hullu muija. Se tässä nyt olisi pitänyt erottaa sieltä ! Pitäisi kirjautua kuulemma heidän mukaansa jollakin muulla laitteella, millä olen aiemmin kirjautunut sisään. Se on pikkuisen hankalaa, jos niitä laitteita ei enää ole olemassakaan !
ei ole paniikkia ettei face tai insta toimi mutta hyvä tietää ettei vika ole vain minussa, joten odotellaan