Osaako joku neuvoa robottiruohonleikkurista. Tarvitseeko sitä ohjauslankaa jos piha on aidattu?
Eli otsikossa jo kysymys... meillä piha on koirien takia aidattu joka puolelta. Riittäisikö robottiruohonleikkurille, jos sen ohjauslangan kaivaisi vaan portin kohdalle? Että totteleeko se aitaa vai täytyykö sitä lankaa laittaa kaikkialle tontin ympäri?
Kiitos jos joku tietää!
Kommentit (58)
Maksan veroni ja laskuni sekä teen töitä ja minulle jää ylimääräistä rahaa. Ongelma?
Kiellät kaiken mitä juuri teit, ei kannata.
Joo. Ohjaus. Lämpökamera että löytyy eläintenpoikaset. Ettei leikkuri silppua niitä.
Kuminauhalla kiinni liekaan, noin.
Ajatelkaahan kunhan tulee ne ihmisrobotit ja ne lähteee naappuriin tai kylille.
Ei tottele aitaa.. Menee surutta läpi vaikka aita olisi tehty 2 tuuman valuraudasta...
...ttu että ihmiset on tyhmiä....
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Ei tarvitse. Meidän robotti-imuri imuroi koko talon ilman appiakin. Emme halua talomme pohjapiirustusta nettiin.
Ainakin mun Husqvarnan kone tarvitsi aina langan ja siinäkin oli GPS. Mutta tälleen lonkalta sanoisin, että tarvii tai ei, niin nyt säästät vaivassa väärässä kohtaa. Laita se lanka ihan huolella. Kerran näet sen vaivan, niin selviät todennäköisesti tulevaisuudessa monelta harmilta.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
No voi potzcu!