Minusta ihan aidosti tuntuu, että olen tavannut kaksoisliekkini. Jotain outoa siinä on.
Kaikki alkoi siitä, että minun piti lähteä konkreettisesti matkalle. Myydä omaisuuteni ja muuttaa pois sieltä mikä ei enää tuntunut oikealta. Tämä tuli siis niin voimakkaana tunteena ja aikeena, etten voinut muuta kuin toteuttaa tuo suunnitelma. No, se oli hyvä juttu. Elämäni muuttui paremmaksi monella tapaa ja terveyteni myös. Sitten aloin näkemään numerosarjoja joita en ole ennen nähnyt. En ole ollut kiinnostunut. Kuitenkin kun kerta niitä jatkuvasti silmieni eteeni tuli niin en voinut kuin todeta, että mitä hittoa? Aivan jatkuvasti 1111 tai 2222. Siis aivan sama minne katsoin niin nuo numerot tulivat silmieni eteen eikä se enää voinut olla vain sattumaa.
Sitten tuli erään kaupungin nimi jatkuvasti eteeni. En ollut siellä käynyt eikä se ollut mitenkään suosittu kaupunki. Kuitenkin se tuli eteeni jatkuvasti. Päätin lähteä käymään siellä mutta ei siellä mitään tullut vastaan mikä olisi antanut minulle mitään vastauksia joten ajattelin että kuvittelin sitten vain. Kunnes sitten eräänä päivänä menin paikkaan jossa törmäsin yhteen ihmiseen. Katsoimme silmiin ja pysähdyin. Aika pysähtyi, välitön tunnistaminen enkä edes tuntenut häntä. Se oli jotain mitä ei voi järjellä selittää. Tutustuimme ja selvisi että hän on tuosta kaupungista lähtöisin josta aiemmin puhuin. Meillä oli alkuun hyvin magneettinen vetovoima, peilasimme jatkuvasti toisiamme, alku oli todella kiehtovaa kunnes kaikki lakkasi kuin seinään. Yhteys edelleen jatkuu mutta neutraalimmin. Hän on edelleen aika mysteeri ja meillä on erikoinen yhteys. Sitä ei voi järjellä sanoiksi pukea. En voi lakata ajattelemasta häntä vaikka olen yrittänyt.
Tämä kaikki on todella outoa.