FIFA World Cup 2026 OFFICIAL
Virallinen seurantaketju vuoden 2026 FIFA World Cupille.
N25
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito! Anna kruunu!
N25
Mode vihaa nuoria, oikeistokonservatiivisia naisia. Siksi ei anna kruunua, kun on poliittisesti eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Woke-Saksa varmaan kantaa sateenkaarihihnaa
Onko ongelma? Mitä merkkiä haluaisit että kantavat että olisit iloinen ja onnellinen?
Miksi Saksalla on mustia edustamassa Saksaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka selostaa Ylen ottelut?
Mitä väliä? Ei ylellä ole enää hyviä selostajia. Toista se oli kun otteluita selosti Jarmo "maaliaukko" Lehtinen, Bubi "kulmapotku hyvästä paikasta" Wallenius ja kaikkien puusilmien idoli Hannu-Pekka Hänninen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Saksa voittaa
Saapa nähdä saako Curacao edes yhtään maalinpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Saksa voittaa
Saapa nähdä saako Curacao edes yhtään maalinpaikkaa.
Korkeintaan 2 potkua maalia päin
Vierailija kirjoitti:
Woke-Saksa on helisemässä! :D
Monimuotoisuus ei olekkaan vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Saksa voittaa
Saapa nähdä saako Curacao edes yhtään maalinpaikkaa.
Sai yhden maalinkin.
Kuka tuo selostuskopin asiantuntija on? Harvinaisen turha paskanjauhaja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo selostuskopin asiantuntija on? Harvinaisen turha paskanjauhaja.
Toni Saukkola selostaa. Toni Koskela kommentaattorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke-Saksa on helisemässä! :D
Monimuotoisuus ei olekkaan vahvuus.
Päinvastoin. Ranskahan on lähes aina niin hyvä, koska pelaajamateriaalin laadun takaajana on Afrikan all-stars. Saksa on taas oman maan pelaajatuotannon varassa ja se on ollut aika kehnoa ainakin viimeiset kymmenen vuotta. Perinteisesti vahvalla maalivahtiosastollakin joudutaan turvautumaan 40-vuotiaaseen pappaan.
Oikeistokonservatiivinen Japani ja vasemmistolainen/woke/DEI/LGBTQ Alankomaat
Ylläpito! Anna kruunu!
N25