FIFA World Cup 2026 OFFICIAL
Virallinen seurantaketju vuoden 2026 FIFA World Cupille.
N25
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
No jo on kumma, että Espanja ei saa maalia
Onko tilastoja monesti boxissa?!
0-0 on aika uskomaton tulos, ja hieno Kap Verdelle.
Vierailija kirjoitti:
No jo on kumma, että Espanja ei saa maalia
Tiki-taka jossain takana. Liian monta syöttöä ja se on siinä. Vastustaja saa pallon kun sitä jo kerran tai kaksi pelataan liikaa, nyt ainakin 5 kertaa liian pitkään.
Ihme seisoskelua espanjalaisilta. Ei tule espanjasta maailmanmestaria sen voi jo sanoa. Moni veto olisi mennyt maaliin jos jalassa riittäisi voimaa nostaa sitä.
Egyptillä muka noin hyvä joukkue. Tasapeli belgiaa vastaan
Jokaisessa matsissa olen ollut altavastaajan puolella, tai sen jonka on siis odotettu häviävän. Jotenkin näissä kisoissa kaipaisin nähdä yllätyksiä ja ennakko-odotusten rikkomista. Yhtälailla salaa toivoin euroviisuissa Israelin voittavan, ihan vain sen takia että olisi kiinnostanut nähdä mitä siitä seuraa käytännössä (boikotteja, mielenosoituksia, salalahtaamisia, sotatilan keskellä esiintymistä..)
Vierailija kirjoitti:
Ranskan joukkueessa näkyy kansanvaihto.
Mihin ne vaihdetut ovat muuttaneet Ranskasta?
On taas joku nainen pätemässä selostajana. Siellä ei tarvita kuin yksi selostaja.
Toivottavasti kristitty ja valkoinen Portugali voittaa. Kolonialismi oli hyvä asia, vaikka vasemmistolaiset itkeekin siitä.
Voiko naurettavampaa ja nolompaa mainosjuttua enää tehdä Maikkarin sysipaskojen MM-lähetysten markkinoimiseksi:
https://www.is.fi/mm-futis/art-2000012088157.html
Paristasadasta kommentoijasta 99% on toimittelijan kanssa täysin eri mieltä. Jutun kaikkein naurettavin floppi oli Suomen ja kenties koko maailman surkeimman ja ärsyttävimmä selostajan, eli Tuomas Virkkusen ylistäminen.
Maikkari häviää kaikilla osa-alueilla Ylelle MM-lähetyksissä aivan satanolla. Ennen kaikkea eniten ärsyttää ne jatkuvat mainokset, mutta myös se, että ilman rahaa et niitä matseja kokonaisena mistään Maikkarin sivuilta näe, jos et ole matsia suorana yöllä tuhansien mainosten kera katsellut. Ylellä taas kaikki matsit Areenassa, josta voit ne ilmaiseksi katsoa juuri itsellesi parhaana ajankohtana ja vielä paremmilla selostajilla ja paremmalla kisastudiolla, jota tosin itse en juurikaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
On taas joku nainen pätemässä selostajana. Siellä ei tarvita kuin yksi selostaja.
Aivan on kuin Kaisa Mäkäräinen, selostaa koko ajan eikä anna katsojien yhtään nauttia.
Erittäin harmillista, ettei Nigeria ja Madu ole mukana.
Nosto