Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FIFA World Cup 2026 OFFICIAL

Vierailija
11.06.2026 |

Virallinen seurantaketju vuoden 2026 FIFA World Cupille.

N25

Kommentit (242)

Vierailija
221/242 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
222/242 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAMINE JAMAAL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/242 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on kumma, että Espanja ei saa maalia

Onko tilastoja monesti boxissa?!

 

0-0 on aika uskomaton tulos, ja hieno Kap Verdelle. 

Vierailija
224/242 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on kumma, että Espanja ei saa maalia

Tiki-taka jossain takana. Liian monta syöttöä ja se on siinä. Vastustaja saa pallon kun sitä jo kerran tai kaksi pelataan liikaa, nyt ainakin 5 kertaa liian pitkään. 

Vierailija
225/242 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme seisoskelua espanjalaisilta. Ei tule espanjasta maailmanmestaria sen voi jo sanoa. Moni veto olisi mennyt maaliin jos jalassa riittäisi voimaa nostaa sitä.

Vierailija
226/242 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/242 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptillä muka noin hyvä joukkue. Tasapeli belgiaa vastaan

Vierailija
228/242 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa matsissa olen ollut altavastaajan puolella, tai sen jonka on siis odotettu häviävän. Jotenkin näissä kisoissa kaipaisin nähdä yllätyksiä ja ennakko-odotusten rikkomista. Yhtälailla salaa toivoin euroviisuissa Israelin voittavan, ihan vain sen takia että olisi kiinnostanut nähdä mitä siitä seuraa käytännössä (boikotteja, mielenosoituksia, salalahtaamisia, sotatilan keskellä esiintymistä..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/242 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
230/242 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskan joukkueessa näkyy kansanvaihto.

Mihin ne vaihdetut ovat muuttaneet Ranskasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/242 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas joku nainen pätemässä selostajana. Siellä ei tarvita kuin yksi selostaja.

Vierailija
232/242 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/242 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
234/242 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/242 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kristitty ja valkoinen Portugali voittaa. Kolonialismi oli hyvä asia, vaikka vasemmistolaiset itkeekin siitä.

Vierailija
236/242 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck islam

Vierailija
237/242 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
238/242 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko naurettavampaa ja nolompaa mainosjuttua enää tehdä Maikkarin sysipaskojen MM-lähetysten markkinoimiseksi:

https://www.is.fi/mm-futis/art-2000012088157.html

Paristasadasta kommentoijasta 99% on toimittelijan kanssa täysin eri mieltä. Jutun kaikkein naurettavin floppi oli Suomen ja kenties koko maailman surkeimman ja ärsyttävimmä selostajan, eli Tuomas Virkkusen ylistäminen.

Maikkari häviää kaikilla osa-alueilla Ylelle MM-lähetyksissä aivan satanolla. Ennen kaikkea eniten ärsyttää ne jatkuvat mainokset, mutta myös se, että ilman rahaa et niitä matseja kokonaisena mistään Maikkarin sivuilta näe, jos et ole matsia suorana yöllä tuhansien mainosten kera katsellut. Ylellä taas kaikki matsit Areenassa, josta voit ne ilmaiseksi katsoa juuri itsellesi parhaana ajankohtana ja vielä paremmilla selostajilla ja paremmalla kisastudiolla, jota tosin itse en juurikaan tarvitse.

Vierailija
239/242 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas joku nainen pätemässä selostajana. Siellä ei tarvita kuin yksi selostaja.

Aivan on kuin Kaisa Mäkäräinen, selostaa koko ajan eikä anna katsojien yhtään nauttia. 

Vierailija
240/242 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harmillista, ettei Nigeria ja Madu ole mukana.