Mitä mummot kuuntelee?
Kommentit (67)
Tää mummo lähtee kohta kuunteleen Deep Purplea. Saas nähä mitä siitä tulee..
Lapset kuuntelevat hevi saurusta, jospa mummot sitten tango tai humppa saurusta.
Linnunlaulua kesäyönä kun ei nukuta
Tällä 'mummolla' soi just nyt Steve Earle
Jatkossa tulee Doorsia, Freukkareita, Poijärveäkin, Led Zeppeliniä, Palefacea. Illalla sitten vähän mietitympää. XD
tämä mummo kuuntelee vain järjen ääntä, todella harvinaisuus näinä aikoina....
Tämä mummo (72 v.) löysi viime vuonna KAJ-yhtyeen ja ihastui suuresti. Bändiltä löytyi niin paljon niin monipuolista musiikkia, josta tällainen suomenkielinen ei ollut ennen tiennyt yhtään mitään. Nyt kuuntelen joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kaikenlaisesta musiikista.
Sama. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia.
Minä, kahden pienen lapsen mummo, kuuntelen hip hopia ja EDM:ää, esimerkiksi Kendrick Lamaria, Kanye Westiä, Drakea sekä EDM-puolelta Aviciiita, Swedish House Mafiaa ja Martin Garrixia.
Vierailija kirjoitti:
Lapset kuuntelevat hevi saurusta, jospa mummot sitten tango tai humppa saurusta.
Arvasi moukka väärin. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia tev mummeli 68v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoja on monen ikäisiä.
Itse kuuntelen samoja kuin 15-vuotiaana, toki joitain uusia suosikkeja on löytynyt matkalta mukaan. Eli Queenia, David Bowieta, Kate Bushia, Björkiä.
Juuri näin. Kuunnellaan nuoruusaikojen musiikkia, joten riippuu ihan mummon iästä.
Tai sitten uutta musiikkia. Ei kaikki mummot ole samanlaisia.
Tämä on todella harvinaista. Veikkaanpa, että mummo ei kestä hetkeäkään esim. YleX-radiokanavaa.
Jotain Juha Tapion uusimpia hittejä korkeintaan.
Veikkasit väärin. Lottoa moukka välillä.247
Ap jatkaa: ihanat suosikkini Ievan polkka ja Säkkijärven polkka! Pistäkääs paremmaksi arvon naiset eli mummot! Nouseeko jalka?
Vierailija kirjoitti:
Suvivirttä ja Isojen poikien lauluja.
Kuuntelen kaikenlaista musiikkia. Isojen poikien tms törkyä en kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Mummoja on monen ikäisiä.
Itse kuuntelen samoja kuin 15-vuotiaana, toki joitain uusia suosikkeja on löytynyt matkalta mukaan. Eli Queenia, David Bowieta, Kate Bushia, Björkiä.
Samankaltainen musamaku. Itekin kuuntelen noista jokaista. Oon 31 v
'Mummukka' on 30+
nainen lapsetonnakin
tämän palstan perusteella.
Haha. Skippaan.
Hyvää vkl. 🍉🍒🍓💚 E
Vierailija kirjoitti:
Ääniä pääni sisällä.
Arvasin tuo ap aloituksestasi.
Minä en ole ihan vielä mummo, mutta toivottavasti puolen vuoden kuluttua olen. Kuuntelen mm. Aukusti Koivistoa, sekä lauluja että rautalankamusiikkia, Aston Kalmaria, Apulantaa, Kaija Koo:ta, Erika Vikmania, ja satunnaisesti jotain 1960 - 1980 -lukujen musaa eri artisteilta. Joskus kuuntelen klassistakin, kuten Beethovenia tai Brahmsia.
Seuraavaksi ajattelin tutustua Johanna von Hertzenin tuotantoon. Hänellä on ainakin kaunis ääni.
Yleensä, jos artisti alkaa julkaisemaan albumin/vuosi, musasta katoaa "särmä". Eli siitä alkaa tulla tasapaksua mössöä, joka kelpaa ehkä taustamusiikiksi, jos sellaiselle on tarvetta. Tämä tapahtuu etenkin silloin, jos se julkaisutahti on levy-yhtiön sanelema.
Mummon äiti kuuntelee Olavi Virtaa, mummo ihmettelee kovin miksi nuo keski-ikäiset lapset oli Eppu Normaalin konsertissa, kun viimeksi 10v sitten näin nuo Ruisrockissa, totesin että ovat niin vanhoja ukkoja että mieluummin kuuntelen levyltä.