G: Kuinka monta kertaa miehesi soittaa sinulle työpäivän aikana?
Kommentit (29)
Joskus laittaa viestin, että kumpi hakee lapset tai että menee pitkään töissä. Minä saatan soitella miehelle päivän mittaan montakin kertaa.
Vielä saattaa soittaa kerran, mutta luulen, että ei, koska tulee jo kerrankin ajoissa (kello 16) kotiin.
Tiedän, milloin tulee töistä ja ehdimme jutella sitten työpäivän jälkeen. Joskus harvoin saattaa soittaa, kun ei ole mitään tekemistä - ajankuluksi.
varmaan kerran pari on soittanut joskus. mutta yleensä minä saan soitella sinneppäin.
Tänään on kyllä himassa ja välillä kotonakin lähettelee tekstareita :)
menee välistä hermo kun koko ajan soittaa, mut miehellä on paniikki päällä kun la on huomenna...joten annetaan anteeksi soittelu
soitellaan puoli tai toisin.
Vähintään kerran, koska sovimme kotiinlähdöstä
(molemmilla liukuva työaika ja kuljemme samalla kyydillä)
tai " tarviiko käydä kaupassa" .
Eli soittaa 0-2 kertaa työpäivän aikana.
Vierailija:
menee välistä hermo kun koko ajan soittaa, mut miehellä on paniikki päällä kun la on huomenna...joten annetaan anteeksi soittelu
Vierailija:
Vierailija:
hänellä ei ole nettiä käytettävissä työpaikalla ja joskus soittaa ja pyytää tarkistamaan jonkun asian.
joskus tiedottaa jos on loukannut itsensä ja joutunut lääkäriin tms.
tai jos meillä on lapsen kanssa ollut joku tärkeä meno tai mulla vaikka lääkäri tms. niin soittaa kysyäkseen miten meni.
rupatellakseen ei soita, mikä on onni koska minä en tykkää rupatella puhelimessa, jutellaan kotona sitten.
Olen kyllä pyytänyt, että soittaisi nyt edes kerran päivässä ja kysyisi, miten me lasten kanssa voidaan. Mutta ei kykene siihen.
Ainoastaan niinä päivinä soitellaan, jolloin ollaan menossa heti töistä suoraan kauppaan tms, ja sovitaan vähän aikataulusta. Eli ei huvikseen kuulumisia kesken työpäivän kysellä.
Se on jo aika tylyä.
Soittaa 1-3 kertaa päivästä riippuen + ilmoittaa aina, kun on lähdössä kotiin. Työmatkoilta soittaa vähintään kerran päivässä.