Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lopetit ystävyyden?

Vierailija
11.06.2026 |

Miksi lopetit aikoinaan ystävyyssuhteen?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flippasi aina viihteellä nollasta sataan ja alkoi haukkumaan ja arvostelemaan tuttuja, tuntemattomia ja minua. Erään illan jälkeen riitti. Ei koskaan ollut edes pahoillaan seuraavana päivänä.

Vierailija
42/44 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt pois mustasukkaiset ja kateelliset "kaverit" joiden kanssa huomasin kaveeraavani enää vain tottumuksesta ja säälistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä kertoi viestillä raskaudestaan. Olisi ollut mukavampi, jos olisi kertonut kasvotusten ja niin, että olisi ollut vähän hienotunteisempi. Itse kärsin lapsettomuudesta. Onnittelin kyllä ja menin hammasta purren tapaamaan vielä. Sittemmin ei enää kiinnostanut, vaikka kutsuin käymään ja yritin olla odotuksen hengessä mukana. 

Ehkä se tuntui ystävästäsi pahalta. Itse koin valtavaa syyllisyyttä siitä että tulin raskaaksi melkein ensi yrittämällä kun ystäväni oli yrittänyt jo vuosia.

Vierailija
44/44 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kai ystävyyttä lopettaa, kun niitä oikeita ystäviä on melkein yhtä vaikea löytää kuin rakkautta. 

Sen sijaan kavereita ja ns. "kavereita" sen moni karsii, jos ovat samalla ärsyttäviä (esim. puhuvat koko ajan vain omia juttujaan), tylsiä tai vievät aikaa.