Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään Nordea ei odota

Vierailija
11.06.2026 |

Suoramaksu sopimuksessa päivääkään yli eräpäivän . Ennen odotti kun rahaa tuli nyt ei .  Älkää suotta tehkö suorasopimusta , se ei hyödytä mitään .   Ne ei maksa sitä laskua päivääkään myöhässä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokran antajat miljonäärit muuttaa eräpäivän muulle kuin alussa on sovittu niin palkki toimii sen mukaan .  Vaihda asuntoa sovi uusi maksupäivä sun tilipäivälle. 

Vierailija
2/4 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi on muuten haaraosasto sanoma media Finland Oy . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt suoramaksua yli 30 vuotta juuri siksi että laskut maksetaan automaattisesti eräpäivänä enkä joudu itse huolehtimaan mistään muusta kuin siitä että kulutan vain sen verran kuin mihin minulla on varaa.

Näin yksinkertaisella asialla tilillä on ollut joka eräpäivä sen verran rahaa kuin tarvitaankin.

Suosittelen!

Vierailija
4/4 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt suoramaksua yli 30 vuotta juuri siksi että laskut maksetaan automaattisesti eräpäivänä enkä joudu itse huolehtimaan mistään muusta kuin siitä että kulutan vain sen verran kuin mihin minulla on varaa.

Näin yksinkertaisella asialla tilillä on ollut joka eräpäivä sen verran rahaa kuin tarvitaankin.

Suosittelen!

Se on just näin! Helppo homma kun huolehtii pitää tilillä rahaa senverran, että laskuihin riittää. Loput voi sitten mällätä tai säästää. Koskee myös e-laskuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi