Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit metsässä lammen vieressä

Vierailija
10.06.2026 |

Mies haluaisi näyttää minulle kauniin luonnonmaiseman. Itsekin tykkään olla luonnossa, mutta että ensitreffit jossain paikassa, jossa on helkkaristi hyttysiä ja muita ärsyttäviä hyönteisiä. Ei oikein houkuta, mutta mies vaikuttaa todella kivalta ja ihanalta. Olen ihan kahden vaiheilla menenkö vai en. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko iso putkikassi ja painot myös mukana?

Vierailija
2/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä voin tietää kun en ole vielä käynyt siellä treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyönteismyrkytkin on keksitty. Minä ainakin menisin.

Vierailija
4/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei !

Vierailija
5/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on mukava niin miksi ei. Tiedä miten kiva kokemus se voisi olla.

Vierailija
6/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei !

Tämä! Ensitreffit ja muutamat seuraavatkin tehdään julkisella paikalla missä on muita ihmisiä. Puistot on parhaita jos haluaa ulkoilmasta nauttia. Tietty mieluusti jonku ostarin vieressä että pääsee vessaan ja täydentämänn juoma- ja ruokavarastoa.

Vierailija
7/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkään olla luonnossa, mutta siellä on ärsyttäviä hyönteisiä." Säästä luontomiehen aikaa äläkä mene. Teillä ei ole mitään yhteistä.

Vierailija
8/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn treffeillä pääasiassa metsälammilla. Alasti uidessa pääsee niin lähelle luontoa, ja koko keho ja mieli rentoutuvat kunnolla. 

Vierailija
9/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei !

Tämä! Ensitreffit ja muutamat seuraavatkin tehdään julkisella paikalla missä on muita ihmisiä. Puistot on parhaita jos haluaa ulkoilmasta nauttia. Tietty mieluusti jonku ostarin vieressä että pääsee vessaan ja täydentämänn juoma- ja ruokavarastoa.

Juu, ostarin taakse puistoon pussikaljalle, se on turvallista!

Vierailija
10/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammen tumman pinnan alla oli alastomia ruhjottuja naisia, jotka olivat kerran myös harkinneet metsätreffeille lähtöä. He päättivät väärin. Älä ole lampinainen-päätä oikein.

Vierailija
11/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollotiloo ja 0/5

Kukaan ei mene ensitreffeille metsään jos haluaa säilyttää henkensä. Vastapuoli voi olla mikä tahansa sekopää 

Vierailija
12/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä voin tietää kun en ole vielä käynyt siellä treffeillä.

Jos päätät lähteä jollekin metsälampitreffeille, niin mistä tiedät, onko kassi ja painotkin mukana?

Vierailija
13/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käyn treffeillä pääasiassa metsälammilla. Alasti uidessa pääsee niin lähelle luontoa, ja koko keho ja mieli rentoutuvat kunnolla. 

Eikö pimppiisi sukeltele kaikenlaista jos uit nakuna lammessa :)

Vierailija
14/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Itse melkein hukkuin metsälampeen kun keräsin lakkoja. Tuntematon ihminen, syrjäinen paikka, ei kuulosta hyvältä.

Vierailija
15/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei !

Kyllä muita ihmisiä pitää olla lähettyvillä. Esimerkiksi puistossa kannattaa lyöttäytyä jonkin ryyppyremmiin mukaan. Siitä sitten voi käydä ostarilla täydentämässä kaljavarastoja ja uusille kavereillekin kannattaa tarjota.

Vierailija
16/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Itse melkein hukkuin metsälampeen kun keräsin lakkoja. Tuntematon ihminen, syrjäinen paikka, ei kuulosta hyvältä.

Mistä lähtien lakat on kasvanut lammessa? :D

Vierailija
17/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei !

Kyllä muita ihmisiä pitää olla lähettyvillä. Esimerkiksi puistossa kannattaa lyöttäytyä jonkin ryyppyremmiin mukaan. Siitä sitten voi käydä ostarilla täydentämässä kaljavarastoja ja uusille kavereillekin kannattaa tarjota.

En tiedä missä porukoissa liikut mutta kyllä mää olen pääasiassa nähnyt puistoissa ihan kunnollisia ihmisiä?!

Vierailija
18/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt kyllä mihinkään erälammelle treffejä ehdottelisi miehenäkään ihan oman turvallisuuteni takia. Ettei jälkikäteen voi heittää mitään huuhaasyytöksiä jos sattuisi joku kaheli kohdalle. Kuten jo sanottu joku puisto tai ulkoilualue missä muitakin ihmisiä, jos luonnossa liikkuminen kiinnostaa molempia

M

Vierailija
19/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi.

Vierailija
20/22 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien lakat on kasvanut lammessa? :D

Tarvitsevat kostean ympäristön. Kuvittelin että olin vielä lammen rannalla, mutta osoittautui että kasvoivatkin jo lammessa ja sinne upposin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme