Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi taas menee lomalla alkoa ihan liikaa/päivä

Vierailija
10.06.2026 |

Kolme kaljaa on sellainen vakio päiväannos. En mä tiedä miten tästä lomatissuttelusta pääsee eroon. Pitää vaan kai käydä töissä ilman lomia...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kunnolla tai älä juo ollenkaan. Älä ainakaan vingu siitä kun juot kun kukaan ei pakota juomaan. Oletettavasti aikuisena ihmisenä saat tehdä mitä haluat. 

Vierailija
22/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika on just tätä. Kolme olutta illassa kesälomalla aiheuttaa ahdistusta. Sehän on ihan ok. Mutta voit tietysti juoda olutta ja vissyä vuorotellen. Tai siirtyä ykköseen. Sininen on 3,5% ja Koffin ykkönen on 2,5%. Juon molempia, ja jo yhdestä tulee mukava rento olo. Tiedoksi sille, jonka mielestä kolme olutta ei riitä rentouttavaan oloon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo kunnolla tai älä juo ollenkaan. Älä ainakaan vingu siitä kun juot kun kukaan ei pakota juomaan. Oletettavasti aikuisena ihmisenä saat tehdä mitä haluat. 

Kunnolla? Eikö kolme kaljaa ole kunnolla vai tarkoittaako kunnolla jotain tajuttomaksi itsnsä juomista?

Vierailija
24/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee elämäsi paras päätös ja lopeta juominen. 

Vierailija
25/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä miksi juot kolme kaljaa. Oikeasti en. Siitä määrästä ei mene edes pikkuisen rentouttavaan pöhnään, joten aivan sama olisi olla juomatta kaljaa ollenkaan. Enkä myöskään ymmärrä miksi joku olisi huolissaan tuollaisesta. 

Olen eri. Kyllä tällainen 56 kiloinen nainen ainakin tulee pikku hiprakkaan kolmesta oluesta. Neljästä jo tosi humalaan.Ainakin minä.

Ok, no sitten. Itse olen tasan saman painoinen nainen, eikä kolme kaljaa tunnu yhtään missään. Ehkä just siksi en ymmärtänytkään ideaa.

Vierailija
26/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juo vaikka vettä tai vissyä, voi huoletta ottaa niin paljon kun haluaa.

Vierailija
27/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolla? Eikö kolme kaljaa ole kunnolla vai tarkoittaako kunnolla jotain tajuttomaksi itsnsä juomista?

Tietenkin juodaan kunnes taju lähtee. Aamulla olo ratkaisee sen otetaanko ensin kahvia vai lisää alkoholia ettei tule krapula.

Vierailija
28/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä miksi juot kolme kaljaa. Oikeasti en. Siitä määrästä ei mene edes pikkuisen rentouttavaan pöhnään, joten aivan sama olisi olla juomatta kaljaa ollenkaan. Enkä myöskään ymmärrä miksi joku olisi huolissaan tuollaisesta. 

Kun ei halua sulattaa sisäelimiään, aivoja yms. No mutta ethän sinä ymmärrä...

Vierailija
29/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta.

Viinankittaajat tunnistaa naamasta.

Vierailija
30/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin juodaan kunnes taju lähtee. Aamulla olo ratkaisee sen otetaanko ensin kahvia vai lisää alkoholia ettei tule krapula.

Miksi ihmeessä kukaan tekisi noin??

Vierailija
31/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty ymmärtämään tekojensa seurauksia 5min pitemmälle?

Vierailija
32/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut alkoholitonta olutta? Sitä vaikka viitenä päivänä ja kahtena tavallista.

Alkoholiton olut tai viini ja kofeiiniton kahvi ovat joutavuuksia, joilla ei ole funktiota. Juo sitten mieluummin ihan puhdasta vettä, maistuu paremmalle ja on halpaa.

Mikset sitten juo vettä, jos se on mielestäsi parempaa? 

Syötkö myös niin, että mieluummin pahaa kuin hyvää ruokaa?

Vierailija
33/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Kyllä tällainen 56 kiloinen nainen ainakin tulee pikku hiprakkaan kolmesta oluesta. Neljästä jo tosi humalaan.Ainakin minä.

Ok, no sitten. Itse olen tasan saman painoinen nainen, eikä kolme kaljaa tunnu yhtään missään. Ehkä just siksi en ymmärtänytkään ideaa.

Alkoholisteilla (kuten sinulla) on tunnetusti kohonnut toleranssi. 

Vierailija
34/34 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saat kysyä niiltä sadoilta tuhansilta jotka tekevät niin silloin kun juovat. Alkoholista on tarkoitus saada humala, känni miksi sitä nyt haluaa sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän