Millaiset olivat sinun ensimmäiset treffisi?
Mun oli sellaisena varhaisnuorena kun menin tytön luo kylään niin hän lukitsi minut huoneeseensa.
Kommentit (27)
Se oli Merikarvialla hotellissa panin tytön kanssa.
Kerron sit jos tuo ihme joskus toteutuu
Vierailija kirjoitti:
Bad boy makes a good girl come
Oh yeah. Pahat pojat on usein estottomia ja kiihkeitä, eivät murehdi toimeentuloa tai yleensäkään huomista päivää. Keskittyvät seksiin ja rentoon menoon, hauskanpitoon ilman taakkoja. Duunit vaihtelee. Himoitsevat naista täysillä, mikään ei pidättele sitkeästi pokaavaa "renttua". Rakastellaan paljon ja usein ja mielikuvituksellisissa paikoissa. Tykkäävät dominoida seksissä suvereenisti, josta monet naiset pitävät silloin, kuin sen tekee oikein, vaistoaa mitä nainen haluaa ja miten hän tulee rajuun orgasmiin. Rakastelevat lähekkäin ja usein päällekkäin tyttö allaan.
Huonoimmat treffit ikinä osittain myös omasta syystäni. Olin 17v ja mies neljä vuotta vanhempi. Treffit olivat miehen autossa. Kumpikin oli niin ujo ettemme saaneet sanaa suustamme koko treffien aikana. Sovittiin toiset treffit joista tein oharit. Näin keski-ikäisenä en ymmärrä miksi en jutunjuurta olisi keksinyt vaikka mistä asiasta.
Koulun bändifestarin aikana olimme yhdynnässä ensin juhlasalin tyttöjen pukuhuoneessa ja sitten viimeistelimme seksinautinnon uudella yhdynnällä kellarin varastossa, jonka ovi aukesi ruuvimeisselillä, jonka poika oli piilottanut oven lähelle edellisen seksikertamme jälkeen. Siellä oli retkipatja, joka oli minulle selälläni alla pehmeämpi alusta kuin pukuhuoneen puupenkki. Tuolloin orgasmini olivat niin voimakkaita, että menetin hetkeksi ajan- ja paikantajuni kokonaan. Jatkoimme treffejä katsomalla musiikkiesityksiä ja suutelemalla samalla. Sitten kävimme läheisessä kauppakeskuksessa kaakaoilla, jotka poika tarjosi. Hän veti minulle tuolin ja istuuduin ennen häntä, auttoi takkini pois, etc. Olin teinimielessäni niin hottis ja sain prinsessakohtelua.
Bad boy makes a good girl come