Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset olivat sinun ensimmäiset treffisi?

Vierailija
10.06.2026 |

Mun oli sellaisena varhaisnuorena kun menin tytön luo kylään niin hän lukitsi minut huoneeseensa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bad boy makes a good girl come

Vierailija
22/27 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Merikarvialla hotellissa panin tytön kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin leffassa.

Vierailija
24/27 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sit jos tuo ihme joskus toteutuu

Vierailija
25/27 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bad boy makes a good girl come

Oh yeah. Pahat pojat on usein estottomia ja kiihkeitä, eivät murehdi toimeentuloa tai yleensäkään huomista päivää. Keskittyvät seksiin ja rentoon menoon, hauskanpitoon ilman taakkoja. Duunit vaihtelee. Himoitsevat naista täysillä, mikään ei pidättele sitkeästi pokaavaa "renttua". Rakastellaan paljon ja usein ja mielikuvituksellisissa paikoissa. Tykkäävät dominoida seksissä suvereenisti, josta monet naiset pitävät silloin, kuin sen tekee oikein, vaistoaa mitä nainen haluaa ja miten hän tulee rajuun orgasmiin. Rakastelevat lähekkäin ja usein päällekkäin tyttö allaan.

Vierailija
26/27 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoimmat treffit ikinä osittain myös omasta syystäni. Olin 17v ja mies neljä vuotta vanhempi. Treffit olivat miehen autossa. Kumpikin oli niin ujo ettemme saaneet sanaa suustamme koko treffien aikana. Sovittiin toiset treffit joista tein oharit. Näin keski-ikäisenä en ymmärrä miksi en jutunjuurta olisi keksinyt vaikka mistä asiasta.

Vierailija
27/27 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun bändifestarin aikana olimme yhdynnässä ensin juhlasalin tyttöjen pukuhuoneessa ja sitten viimeistelimme seksinautinnon uudella yhdynnällä kellarin varastossa, jonka ovi aukesi ruuvimeisselillä, jonka poika oli piilottanut oven lähelle edellisen seksikertamme jälkeen. Siellä oli retkipatja, joka oli minulle selälläni alla pehmeämpi alusta kuin pukuhuoneen puupenkki. Tuolloin orgasmini olivat niin voimakkaita, että menetin hetkeksi ajan- ja paikantajuni kokonaan. Jatkoimme treffejä katsomalla musiikkiesityksiä ja suutelemalla samalla. Sitten kävimme läheisessä kauppakeskuksessa kaakaoilla, jotka poika tarjosi. Hän veti minulle tuolin ja istuuduin ennen häntä, auttoi takkini pois, etc. Olin teinimielessäni niin hottis ja sain prinsessakohtelua.