Mikä ääni ärsyttää eniten?
Onko sulla joku tietty ääni minkä kuullessa alkaa ärsyttää?
Vaikka lasi menee rikki, auto tööttää joku sanoo jonkun tietyn sanan?
Kommentit (67)
Mässytys ja suu auki syöminen, hyyyi en kestäisi sellaisia ihmisiä samassa taloudessa. Purkan mässyttäminenkin inhottaa. Kerran olin niin kilareissa että kamppasin yhden pissiksen bussin ovella. Oli koko matkan mässyttänyt, siitäs sai turpeammat huulet mussuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa kusen äänekäs lorotus, eikö osata pissata reunoja myöten roiskimatta? Kantakävely kerrostalossa. Voisin sahata jalat irti sitä harrastavilta yön tunteina.
Kyllä osataan, mutta et selkeästi ole mies. Se yksi suihku ei ole täydellinen, usein saattaa tulla alussa tai lopussa ylimääräisiä, jotka eivät sitten välttämättä osu pönttöön jos reunalle tähtää. Lisäksi suihkun paine on sellainen, että siitä lähtee roiskeita jos tähtää suoraan posliiniin. Joo, aina voi istua, mutta haluaako ne roiskeet sitten posliinista takapuoleen tai reisille.
onko se niin ettei miehet pysty hallitsemaan millä paineella ne pissaa? naiset pystyy ilmeisesti lantionpohja lihaksilla pystyy hallita painetta ja pissata pienellä paineella tai kovalla hana täysillä :D
Ihmettelen samaa. Minä pöntöllä himmaan suihkua ja tähtään sen pöntön etureunaan, siistiä ja äänetöntä. Puskapissalla jos on pehmeä ja roiskumaton alusta niin puristan vähän lisää painetta. Kavereiden kesken painepesuripissa.
En siedä kun vesihiisi sihisee hississä.
T.Jamppa
Moni asia tässä ketjussa, mutta viimeaikoina erityisesti kuiskiminen. Oletteko kuulleet radiossa mainoksen jostain unicefin äänikirjasta jossa joku eukko kuiskii koko mainoksen ja kysyy vielä ”rentouttavaa, eikö?” Tekisi mieli paskoa se radio siinä hetkessä :D
En kestä kun "Jo joutui armas aika.." Vaadin 10 000€ korvausta 🤡
Vierailija kirjoitti:
Moni asia tässä ketjussa, mutta viimeaikoina erityisesti kuiskiminen. Oletteko kuulleet radiossa mainoksen jostain unicefin äänikirjasta jossa joku eukko kuiskii koko mainoksen ja kysyy vielä ”rentouttavaa, eikö?” Tekisi mieli paskoa se radio siinä hetkessä :D
Olen kuullut mainoksen! Ihan hirveä! Seurassa kuiskiminen on todella ärsyttävää aina.
Kirkuvat kakarat.