Miksi lehmät ovat niin salaperäisiä, mitä niillä on mielessä?
Pysähdyin maalaistiellä hetkeksi laitumen viereen ja juttelin lehmille. Ne katsoivat mua ja niiden suu kävi.. :)
Kommentit (22)
Ihana aloitus. 😊 Lehmät on kyllä chillejä otuksia. 😁
On kyllä juonikkaan näköisiä otuksia, jotain koiruuksia hautovat.
Ne on huumeissa. Vesistöissä on jäämiä kannabiksesta, amfetamiinista, kokaiinista jne, ja koska vain maatalous likaa jokivesiä, niin ne jäämät tulee laitumilta.
Hautovat varmaan mielessään ylisukupolvisia sotatraumoja
Vuohet ne vasta juonittelevia ovatkin. En ihmettele yhtään, että ovat pirun vertauskuva. Lehmät sentään yleensä lempeitä.
Mitä nyt nyrkin kokoisilla aivoilla voi miettiä, ei mitään kovin suuria aatoksia.
Lehmien lempeässä katseessa asuu rauha ja viisaus.
Ja pihvi on myös hyvää
Vierailija kirjoitti:
Ihana aloitus. 😊 Lehmät on kyllä chillejä otuksia. 😁
Ja hyvänmakuisia.
Näyttävät siltä etteivät ajattele mitään mutta munahan niillä on koko ajan mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vuohet ne vasta juonittelevia ovatkin. En ihmettele yhtään, että ovat pirun vertauskuva. Lehmät sentään yleensä lempeitä.
Just luin netistä, että komealupiinia ei syö Suomessa mikään muu eläin kuin vuohi.
Ei kyllä yllätä.
miettivät lähinnä ruokaa ja sonnin munaa
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen mitä ihmettä vuohet on tehneet ansaitakseen moista. Ihminen on itse se karsein olio mitä planeetalla elää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt nyrkin kokoisilla aivoilla voi miettiä, ei mitään kovin suuria aatoksia.
Ihmisillä on noin kahden nyrkin kokoiset aivot.
Mitä vihjailet?
Vierailija kirjoitti:
miettivät lähinnä ruokaa ja sonnin munaa
No nyt ymmärrän miksi ne on koko ajan tissit paljaana.
Ihmettelevät varmaan, miksi ihmiset kerääntyvät vahtaamaan niitä Viikkiin joka kevät.
Juoruavat varmaan keskenään yhtä paljon kuin maaseudulla on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee niillä politiikassa pitkällekin .
Märehtivät vaan ja mitäpä muutakaan tekivät.