Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä reppu päiväretkeilyyn yms ??

Vierailija
09.06.2026 |

Miljoonia vaihtoehtoja, joten suosittele hyvää reppua päiväretkille ja johki yhden/kahden yön matkusteluun. 

Fjällräven skule on miettinyt.

Nykyinen reppu on Migant merkkinen tokmannilta, ihan perus mut ei istu mun selkään. (Yläreuna irtoo selästä, niin se vähä kuin roikkuu)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Halti streetpack jo 12 vuotta. Todella kestävä, kevyt ja menee rullalle pieneen tilaan.

Vierailija
2/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.puuilo.fi/atom-rinkka-50l?utm_source=google&utm_medium=cpc&…

Meillä on pärjätty tällä, paljon ei retkeillä, kerran kesässä ja en hirveästi halua laittaa rahaa tähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on house niminen reppu, ostin prismasta joskus 20 eurolla.  Tosi hyvä on selässä.

Vierailija
4/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

fjällravenin Kånken mahtuu useimpien lentokoneiden käsimatkatavaramitoitukseen - jos siis lentää aiot. Muuten tykkään itse Salomonin Trailblazerista.

Vierailija
5/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savotta jääkäri m koossa

Vierailija
6/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Halti streetpack jo 12 vuotta. Todella kestävä, kevyt ja menee rullalle pieneen tilaan.

Haltilla on nyt myös uusi streetpack malli, uudessa mallissa on kunnolliset pullotaskut. 

https://www.google.com/aclk?sa=L&ai=DChsSEwimhPTzvfqUAxV8IaIDHVd6L2UYAC…

Vierailija
7/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostin Crivit merkkisen pari v sitten. On oikeasti tosi hyvä. Löytyy vyötäröremmiä, paljon säätöjä, erilaisia pieniä taskuja ja verkkoja. Myös sadesuoja integroitu. Olisikohan 30 litraa se päätasku, mahtuu 24 pack kaljalootakin. Harmillisesti kyseistä reppua myydään vain ajoittain.

Vierailija
8/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä liikkeessä sovittaa että löytyy omaan selkään sopiva. 

Vierailija
9/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fjällravenin Kånken mahtuu useimpien lentokoneiden käsimatkatavaramitoitukseen - jos siis lentää aiot. Muuten tykkään itse Salomonin Trailblazerista.

Kånken on aivan hirveä kantaa.

Vierailija
10/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Ospreyn pienempi malli päiväretkeilyyn (onkohan Daylite plus), löytyy myös Haglöfsin Tight, mutta tuo Osprey on mukavampi käyttää. 

Oma yläkropan malli vaikuttaa siihen, minkälainen reppu tuntuu mukavimmalta. Lisäksi selkäosan pituus pitää olla omille mitoilla sopiva, jotta saat lantiovyön säädettyä ilman, että repun painopiste tulee liian alas.

Vierailija
11/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni Ospreyn repuille. Farpoint 70-matkarinkan kanssa tullut ns. päiväreppu on ihan asiallinen ja siinä on monia mielestäni hyödyllisiä ominaisuuksia. Itselleni vähän liian kompakti arkikäyttöön, mutta toimii hyvin rinkan kanssa matkatessa silloin kun lähtee pyörimään lähiympäristöön tai irtoaa tukikohdasta päiväksi tai pariksi.

Ospreyn Nebula puolestaan toiminut jo vuosia aktiivisessa arkikäytössä, kauppareissuilla ja parin, kolmen päivän työ- ja viikonloppumatkoilla. Mahtuu hyvin tavaraa ja eri osastojen ansiosta tavarat pysyvät hyvässä järjestyksessä (etenkin pakkauspussien avulla; en olisi ikinä uskonut kuinka paljon pakkauspussit voivat tehostaa pakkaamista ja tehdä repun penkomisesta helpompaa).

Vierailija
12/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi Kånken vähä epäilyttää kun nykyinen hyvin saman tyylinen eikä ole hyvä. 

Ap

Vierailija
13/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on Fjällraven Kaipak 28.

Vierailija
14/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haglöfsin Tight on ollut mulla matkailukäytössä jo kohta 20 vuotta. Kestävä reppu ja sopii pitkälle selälleni hyvin.

Vierailija
15/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ospreyn repuille myös itseltäni ääni. Täältä löytyy Talon 33 juurikin päiväretki- ja reissukäyttöön. Mahtuu hyvin kahen yön kamat ja päiväretkitarvikkeet mukaan lukien vaikka viileän sään taukovaatteet. Malleja löytyy hyviä muitakin pitkä liuta riippuen minkä kokoisen haluaa.

Vierailija
16/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.puuilo.fi/atom-rinkka-50l?utm_source=google&utm_medium=cpc&…

Meillä on pärjätty tällä, paljon ei retkeillä, kerran kesässä ja en hirveästi halua laittaa rahaa tähän. 

Kysytään päiväreppua, tarjotaan rinkkaa.

Vierailija
17/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulis olevan kovin vaikea homma. Tai siis tottakai saa kysyä suosituksia mutta nehän on makuasioita.

Vierailija
18/18 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haglöfsin Tight on ollut mulla matkailukäytössä jo kohta 20 vuotta. Kestävä reppu ja sopii pitkälle selälleni hyvin.

Käytin samaa ja se on kestävä ja hyvä. Nyt on käytössä Haglöfsin corker 20 L ja se on nimenomaan päiväkäyttöön ja lisänä veneeseen tai laivaan todella hyvä, kun läppärille tai muulle vastaavalle löytyy oma pehmustettu osasto, sekä taskuja niin sisältä kuin ulkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän