Olen persu
Ja aloitin mun työvuoroni täällä foorumilla, spämmimällä sairaita juttuja, manipuloimalla aloitusten ääniä, öyhöttämällä ärsytän ihmisiä. Kiitos
Kommentit (113)
Intersektioanaalisuus on mun juttu persuna
Vierailija kirjoitti:
Vassarit elää mun päässä 24/7
Se on ihan hyvä juttu, pakko se pää on jollain täyttää
Vierailija kirjoitti:
Olet upea ihminen
Kiitos kun palvot meitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea ihminen
Kiitos kun palvot meitä
No pitäähän sen joku tehdä, kun ei vasurit tee
Hienoa että AP persu puhut avoimesti sun ammatista. Pääsi on aika vinksallaan siis
Vierailija kirjoitti:
Mä olen persu ja ilmiannan aloituksen kun en kestä kun muut öyhöttää ja olen lumihiutale
Sama. Ilmiantanut jo pari kertaa mutta ei vihervassari media halua apoistaa ilmiselvää persujen pilkkaamista
Persuille jytky, alle 10% äänisaalis
Hienoa että persuja on mun puolella näin monta, meillä kun ei ole hirveästi elämää niin tuo lämmittää mieltä
Nostetaas välillä että muutkin näkee että ollaan persuina olemassa. Antakaa huomioo
Vierailija kirjoitti:
mene töihin vihervassari 🤢🤮
Mitä tarkoitat? En ole tuo hirveö termi t:ap
Olet sossutukielätti jota vituttaa kun tukiasi leikattiin. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Olet sossutukielätti jota vituttaa kun tukiasi leikattiin. Get over it.
Sitähän me persut ollaan, vassarit ajanut meidät sinne pisteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole elämää kun persu ei saa töitä. Ketään ei kiinnosta mun elämå
Mulla samanlaisia kokemuksia työelämästä, siksi päivystän nykyään täällä!
Haitko töitä? Mä hain ja vassarit kiistää kaiken. Loukkaannuin
Älä välitä, vasuilla ei ole itse töitä meillä on. Foorumit
Jep, vapaaehtoistyötähän se mutta työtä kumminkin. Kremlin saisi maksaa meille palkkaa
Hauskaa, että ps maksaa sentään joillekin palkkaakin työstään, niin ei mene puoluetuet hukkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että ps maksaa sentään joillekin palkkaakin työstään, niin ei mene puoluetuet hukkaan :D
Ei me persut saada sieltä senttiäkään. T: ap vassarit pilaa kaiken
VAROKAA HUIJARIA
Et ole persu, älä puhu paskaa. Minä olen oikea persu, mutta en spämmää paskaa, vaan asiat perustuu tapahtuneihin, ja todettuihin tosiasioihin.
Turha siis yrittää ottaa kunniaa meikäläisen kivikovasta kritiikistä, ja terävänäköisistä analyyseistä.
Olen perus persu ja syytän marinia virheistäni, koska olen nolouden multihuipentuma
Vierailija kirjoitti:
VAROKAA HUIJARIA
Et ole persu, älä puhu paskaa. Minä olen oikea persu, mutta en spämmää paskaa, vaan asiat perustuu tapahtuneihin, ja todettuihin tosiasioihin.
Turha siis yrittää ottaa kunniaa meikäläisen kivikovasta kritiikistä, ja terävänäköisistä analyyseistä.
Persut levittää pelkkää roskaa, kuten sinäkin!
Mitä mitä, ei saada ilmiannettua tätä aloitusta vaikka me kaikkemme annamme me persut