Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^* SyysSissien ke-pe *^*

16.05.2007 |

Pistetääs taas pystyyn... =)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikapikaa vain käymässä...

4D-ultra takana...ja se ON MAHTAVA!!!! Hintansa väärti!!! Niin ja POJAKSI varmistui meitin tulokas. Kunnon kivekset ja penis löytyivät :)

Nyt pizzalle! Lisään vaan katkarapuja ja juustoa :)

-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 24+...

Vierailija
22/36 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoillu tyttöjen huonetta ja nyt sitten kostoksi riehumisesta sattuu ihan mukavissa määrin vatsaan,auh.

Kiitos kaikille jotka kommentoitte elatusraha asiaa.Siihen vielä piti laittaa että lapsi on 7v ja tämän äiti on hyvätuloinen ja mieheni on keskituloinen ja velkaakin jonkun verran pankille.

En ole ottanut asiaa vielä puheeksi,kun ei jaksaisi riidellä,huoh..

Mutta pakko siitä on puhua kun se muo niin kovasti vaivaa.

Olikos se poklo joka kyseli äitiyspäivärahoista.Minä annoin viimeviikolla työnantajalle paperit jotka sain neuvolasta ja ne kiertävät palkanlaskijan kautta,laitoin sinne vielä keltaisen muistilapun että pistävät eteenpäin kelaan vasta viikolla 21,uudenäitiyspakkauksen toivossa.Ja nythän se on sitten tullutkin jakoon:)

Närästykseksestä,onneksi ei vielä ole alkanut.Tosi kurja vaiva,tiedetään.

jatkan taas myöhemmin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PippuriMammalle onnittelut pojasta :) Ja kiva kun oot taas back!

Rakkausvauva, ihan samoja ajatuksia herätti minussakin tuo elatusasia. Toivottavasti asiat ratkennee ilman suurempia kahinoita! Ja puhu ihmeessä suusi puhtaaksi, jos asia noin vaivaa.. Minuakin ihan varmasti vaivaisi.

Äitiyspakkaus tosiaan oli tullut Kelan sivuilla - ihana on minusta! Mutta rahana otetaan meille.. Kohta sais perehtyäkin niihin Kelan papruihin.

Mua ei vielä mahan koko ole häirinnyt. Tiistainakin hyvin pystyin imurin kanssa heilumaan sängyn ja sohvan aluset ym, normaalit toimet sujuu siis ihan mutkitta. Mut kai mulla on pieni mahakin..!! Umallakin oli Sf 23 ja mulla 17,5 - mahan ympärys on hurjat 71cm ;D Itseasiassa sama kuin n. rv 15, silloinen turvotus vain muuttunut kiinteämmäksi tavaraksi.

Mies on ollut nyt pitkään töissä, ambulanssissa kun on vähän erilaiset nuo työajat, 24h tuli töitä täyteen nyt aamulla ja taitaa olla vielä neljään töissä. Aarrgh, ärsyttävää.. Mutta onpahan sitten perjantain kokonaan mun. Sit mennään shoppaammaan mulla jotain kivaa :)

On vielä vähän hakusessa tämän päivän ohjelma. Tylsää kun kaikki paikat on kiinni, eilen just kyläiltiin äidin synttäreillä ja siskon luona. Auto pitäis ainakin hakea huollosta.

Ehkä otan vielä kupin teetä ja lukasen Seiskan :)

Vierailija
24/36 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitaan uutta meitin taivaan alta- eilen hiukan lahdettiin nelosen kanssa pois kotoa neljan seinan sisalta; ilmat vaan vaihtu sateisiksi aamupaivan mittaan. Nytkin on viileeta (+18), mutta mukava hengahdystauko se tamakin ennen ' oikeita' helteita...

Hiukan hommiakin olis kotona viela, viimoset kesavaatteet kaappeihin.

Nyt kavi unohdus kaikkien kommentteihin; Pippurimammalle halit pikkupojan tunnistamisesta!

Voikaahan hyvin

- Levinia ja hope rv 22+5 -

Vierailija
25/36 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin aamupäivällä masukuvan taas ja ajattelin jakaa sen teitin kanssa ja samalla kysyn, että onko paita liian räikeä???????

http://www.aijaa.com/v.php?i=570272.jpg

Pärstän leikkasin TAAS pois :D

Lapset toivat aamulla 9 aikaan mulle aamupalan sänkyyn, että maistui hyvälle! Mies oli jo lähtenyt töihin...lähti jo ennen puol 7 ja mä käänsin vaan kylkeä silloin...

Äsken syötiin ipanusten kanssa yhdessä tehtyjä pizzaleipiä ja NAMI kun onnistuivatkin paremmin kuin yleensä. Masussakin ollaan selvästi tyytyväisiä :)

Ulkona on ihana ilma, otan päikkärit ja valun kyllä taas sinne riipputuoliin istuskelemaan ja ajan nuo nappulat riehumaan myös, jos vaikka ilta menisi rauhallisemmin kuin eilen... *oma lehmä ojassa taas*

;)

Palailen taas myöhemmin joten HEIPPA!!

-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 24+... ja Matilda pysyy mukana varmaan synnärille saakka, työnimeen niin totuttu jo <3

Vierailija
26/36 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

skannasin pari kasvokuvaa jos joku haluaa katsoa:

http://www.aijaa.com/v.php?i=570387.jpg

Vierailija
27/36 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pitää rakkaimmistaan, kaikista niistä, huolta ;D

On kyl oikeesti ihana olo, kun sai tuonkin alta pois. Ensimmäinen isompi huolto tuohon mun autoon, kirpaisevan hinnan takia aina vaan siirtänyt. Kuluvia osia vaihdettiin (iskarit, hihnat, niveliä, jarrupalat). Mut nyt se on ohi.. Ja hintakin näkyy ja tuntuu ;)

Mie oon kuulkaas ihan yksikseni täällä kotona :O Pimatsu halusi mennä mummulleen/äidilleni kylään siksi aikaa, kun haen auton ja puunaan sen isäni kanssa. Eihän se tietenkään vielä malttanut tulla poiskaan sieltä, vasta olivat heppatallille lähössä jne. Mies onneks pääsee tässä kolmen aikaan töistä. Meinattiin vähän käydä ajelulla, näin kauniina päivänä. Jos se mies vaan jaksaa.

PippuriMamma Ihana tuo sun paita :D Kivoja kuvia muutenkin! Jos värit yhtään pitivät paikkansa näin ruudun takaa, niin just hyvän värinen. Mä ostin vähän saman mallisen äitiystunikan Lindexistä joku aika sitten, on vaan musta valkoinen kuvioitu..

Vaatteista puheen ollen. Voi että kun käväsin aamulla Bebesin sivuilla ihailemassa niitä törkeen kalliita mammavaatteita, ne on ihania! Piru kun maksavat paljon.. Mää en ala.

Hurjaa aatella et me ehkä tiedetään myös vaavin sukupuoli ens viikolla ;) Uskallankohan sittenkään kysyä. Sit sitä voi vaan kävellä lastenvaateosastolle ja ostaa oikean värisiä vaatteita, apua! Ens viikolla käydään varaamassa ne Emmaljungatkin varmaan. Näin se valmistautuminen vauvaan lähtee käyntiin..

Palaillaan taas! Dumle rv 23

Vierailija
28/36 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta oisit sa voinu naamaskin kuvaan jattaa, heh, kun nimikin loytyy 4D- kuvista, hups huomasin vaan...

Meilla ei kasvokuvat onnistunu tuollain ollenkaan, niin laihanaamanen viela kuitenkin talla viikolla. Jotain kakkosen piirteita olin huomaavinani, mutta tieda sitten hanta.

Ja masukin on melkein sun luokkaa, samallalailla edessa kuitenkin ja alkaa jo nousta kivasti. mulla vaan neito makoilee aikas alhaalla, esikon tyyliin, joten rauhallisesti otetaan taallakin!

Voikaa hyvin

- levinia ja hope, kera neljanenn joka itse vahan leikkeli hiuksiaan ja aitee taalla raivona! kuukautta vajaa nelivuotias; kiitos tyhman tv-sarjan mita vahtaavat isonsiskojen kanssa!

29/36 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli siis mennyt naimisiin, onnea! Mä luin tämän pinon ja pääpiirteittäin edellistä, mut niistä enempää en jaksanut nyt taaksepäin lukea. Ja jostain sieltä vanhemmista se selviää.

Pippurimamma johtaa mua nyt mahankasvussa. Yhdessä vaiheessa oltiin tasoissa! =) Kyllä se tosiaan poikamasulta näyttää, niinkun 4D-ultrasta selvisikin. Voi apua, mä en jaksa oottaa syyskuulle, et sukupuoli selviää! Tahtoo tietää heti! =)

Colatoffee selvisi onneksi säikähdyksellä.

Rakkausvauvalle: aika kovalta minustakin tuo elastussumma kuulostaa, vaikken asiasta mitään tiedäkään.

Närästyslääkkeestä kyseltiin. Mä käytän nestemäistä Gavisconia, tuntuu tepsivän.

Muillakin tuntuu olevan pesänrakennusvietti. Mä oon kans pessyt pojan vanhoja 50-56cm vaatteita ja ostanut pari uutta bodyja ja tilannut vauvanvaatteita Huuto.Netistä. Mieheltä just tänään kyselin, et koskas kuskattais hoitopöytä makkariin. Mun hormonit vaatii, että mieluiten heti! =) Mulla oli alkuraskaudessa itkuisuutta, mut nyt lähinnä keittää yli. Mä hermostun miehelle heti kun ei tajuu, mitä tarkoitan. Ilosta tulee kyllä itkettyä muutenkin herkemmin kuin surusta. Mä nyyhkin yleensä aina kun missi saa kruunun tai joku voittaa olympiakultaa tai yleensäkin saavuttaa jotain mistä on pitkään haaveillut (vauvan tai ihannepainon yms.) Ja jotkut tv-sarjat ja elokuvat itkettää (esim. Todistettavasti syyllinen-sarjan loput miltei poikkeuksetta) Siis vaikken olis raskaanakaan.

Äippäpakkausta kävin minäkin ihastelemassa ja kovasti toivon sen saavani! Aivan ihania vaatteita. Varsinkin noi vihreät vaatteet ja toppapuku miellyttää mun silmää. Ja kiva kun on monet puolipotkarit ja kietaisubodyt. Mäkin ihmettelin tota naisten kondomia. Taitaa jäädä käyttämättä...

Poika on kauheassa flunssassa. Alkoi jo maanantaina, mut tuntuu vaan pahenevan. Nyt vasta äkkäsin, et miltei kaksvuotiaallehan saa antaa jo yskänlääkettä (Silomat). Sitä sitten ostettiin ja nenäsuihketta. Toivottavasti auttaa. Tuntuu, etteii rassu saa nukuttua, kun niin kovasti yskii. Mietinkin, et pitäiskö antaa särkylääkettä, kun ei osaa viel kertoa, jos päätä tai kurkkua särkee. Käytiin muuten ti neuvolassa kontrollissa, kun poika kasvaa suhteessa hurjasti painoonsa (ja meidän pituuteen) nähden. Lääkäri teki lähetteen jatkotutkimuksiin, kun poika on jo 95,5cm ja 14,5kg ja ikää siis vasta 1v10kk. Viime kontrolli oli 2kk sitten ja pituutta oli tullut sen jälkeen 3,5cm ja painoa 1kg.

Edea+Pikkis 24+2

Vierailija
30/36 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana masu Pippurimammalla! ja voi juukeli kun oli sulosia kasvokuvia. Meiltä tuo 4d-ultra jää väliin. Ei ikävä kyllä ole nyhtää 200 euroa toisen opintotuesta tai omasta sairaspäivärahasta... Tavalliseen ultraan mennään yksityiselle reilun kahen viikon päästä. jos sielä varmistus näkyikö rakenne ultrassa pippeli vai ei.

Parhaalta ystävältä tuli tänään viesti. Oli saanu plussan raskaustestissä. Joten tammikuussa heillekin tulee pikkuinen. On ystävälleni ensimmäinen ja miehelle kolmas. Heti ekasta kierrostakin heillä tärppäs.

Huomena sit pitäs lähtee reissun päälle. Reilu kuus pitkää tuntia autossa. Mun selkää särkee jo valmiiks. Koitin tänään käydä vähän kävelemässäkin,mut ei tuo selkää oikein siitä tykänny. Täytyy muistaa ens viikolla soittaa sinne fysioterapeutille.

Mieskin oli selvinny hengissä eilisen illan ja yön juopotelusta laivalla. :) Ei kuulemma oo tänään ollu mikään häävi olo. Me vauvelin kans nautittiin eilen telkusta ja karkeista. Huomas taas et eilen tuli syötyä paljon sokeripitoista kun maha heilu illallataas siihen malliin. Ei voinu kun naureskella ja katsoa. Maailman ihaninta kun tuntee ja näkee pikkusen liikkeet. Kyllä raskaus onkin vaan niin ihanaa selkä ym kivuista huolimatta!

Mukavaa viikonloppua kaikille! En ole varma pääsenkö koneelle ollenkaan ennen sunnuntai iltaa.

Uma81 22+6

Vierailija
31/36 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helatorstaita kaikille!

Hienoa, jotkut meistä saa sitten poikiakin (ainakin Pippurimamma, Jellonamami, ketäs muita vielä oli...?)). Tuntuu, että kovin tyttövoittoista on meidän sakki, sikäli kuin ultrat pitävät paikkaansa. Olen samaa mieltä kanssasi Pippurimamma siitä, että 4d ultra on hintansa väärti. Voisin jopa mennä sinne toisen kerran, mutta se taitaisi jo olla liiottelua :)... Kyselit mielipidettäsi paidan väristä, oikein on pirteä ja kesäinen ja marimekkomainen. Hieno siis. Vauvan kasvokuvat olivat tosi södejä. Hitsi, kun en voi skannata noita meidän neidin kuvia, saati laittaa masukuvia esille. Liian monimutkaista mun aivoille :). Täytyisi todennäköisesti käydä joku kurssi tämän tietokoneen hienouksien opettelemiseen. Ei vanha enää opi kuten te nuoret :)...Tämä ei tietenkään tarkoittanut muita kuin minua itseäni.

Äippäpakkauksesta. Mä olen niin ihastunut siihen beigeen ulkoiluhaalariin, että oksat pois. Tämän tästä käyn ihailemassa settiä Kelan sivuilla. Toki mukana on muitakin söpöjä vaatteita kuten se lime pallokuosinen body ja potkarit. Pakkauksen värimaailma on niin mun makuun ja mikä parasta tänä vuonna on mukana useammat puolipotkarit. Hävettää myöntää, mutta mä en nykyisin pääse enää kaupasta pois ostamatta pikku neidille jotakin " kivaa pientä" . Täytyy nyt alkaa hillitsemään itseään, että ei aivan taas karkaa mopo käsistä. Kirpparillekin olisi kiva päästä, meillä on täällä muutama iso sellainen ja yleensä aina jotakin tarttuu mukaan.

Helatorstai on mennyt pitkälle ulkoilessa. Käytiin miehen ja nuoremman tyttären kanssa pyöräilemässä keskustaan, jossa tänään kaikenlaista tapahtumaa. Torilla herkuteltiin miehen kanssa neulamuikuilla valkosipuli kastikkeen kera. Enpä taaskaan jaksanut miettiä mahdollisia listereitä ja toksoja. Kotiin päästiin, niin grillattiin ja taas suunnittelin tuota pihaa. Jotakin jopa jaksoin puuhastellakin pihalla. Musta tuntuu, että tänä kesänä taidan kuitenkin enemmän toimia tynjohtajana kuin työn toteuttajana.

Neiti masukin liikkeet senkun vahvistuu, välillä muljahtelee vatsassa vihlovasti. Taitaa olla varsinainen temppu-iita, kun sille päälle sattuu. Ihanaahan se on. Vatsa on jo niin iso, että kukaan ei enää erehdy. Paljon tuttuja tuli vastaan keskustassa ja kovasti jaksoivat kommentoida ja kosketella masua. Tuntui ja tuntuu edelleen ihanalta tämä vauvavatsa!

Haikarapolska ja neiti masukki 24+3

Vierailija
32/36 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistavat sen vanhan kuvan tuolta...

http://www.aijaa.com/v.php?i=572835.jpg

Tuossa siis uusi :)

Vierailija
33/36 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan taas.

Toivottavsti minä nyt vain kuvittelen ja olen nukkunut vaikka yöni huonosti mutta mulla on nyt päänsärkyä,nään tähtiä ja naama ja jalat heti aamusta turvoksissa.Mullahan on takana jo yksi raskausmyrkytys----no täytyy tarkkailla.Viimeksi mulle tuli se onneksi vasti rv 35 mutta sehän voi puhjeta koska vaan 20 jälkeen....

Eilinen meni kyläillessä,siivotessa ja käytiin pelaa kesän ekaa kertaa mini golffia,se on sellainen kesäinen kokoperheen harrastus,ennen raskautta käytiin miehen kanssa vähintään 2krt/kk keilaamassa mutta nyt ei viitsi riuhtoa kun on noita suppareita.

Pesänrakennusvietistä joku kirjoitteli.Mulla on ihan sama homma.Järjestystä on täällä vaihdeltu,kaappeja siivoiltu,tavaraa menny 3 jätesäkkiä roskiin,,,Onneksi mies on tehny ne kaikki raskaimmat hommat vaikka kyllä mulle noita suppareita tulee aika pienestäkin touhuumisesta.

Keskusteltiin hieman siitä elatusraha-asiasta.Niinhän siinä kävi että miehen kohdalta keskustelut olisivat jääneet siihen paikkaan ja herppa sillä meni heti mutta sain kuitenkin hetkeksi suunvuoron.En ymmärrä miksi MULLE siitä keuhkoo.Enmä siltä ole mitään rahoja nyhtämässä.Mitään selvyyttä en saanu kyllä asiaan että milloin se sille asialle jotakin tekee joten oottelen nyt viikon pari ja sitten jatkuu taas..

Pippurimamma:Kiva kun olit laittanut kuvia:))Paitasi oli kiva myös:)

Mitäs muuta piti kommentoda..äh en nyt muista.Jatkan myöhemmin taas.

rakkausvauva rv24 tai 24+3

Vierailija
34/36 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mitä ihania ilmoja lupailtu edelleen viikonlopuksi.. Eilinen meni ihan ulkoillessa.. Piti ensin lähteä käymään tuossa lähikaupungissa yhdessä tapahtumassa, mutta eipä sitten maltettu lähteä..

Minä myös olen ihastunut tuohon uuteen äippäpakkaukseen.. Väri maailma tuntuu sopivalta.. Muistan kuinka esikoistytöllä on äitiyspakkauksessa tummansininen toppapuku ja toisella sinapin ruskea/vihreä.. Kolmannelle en pakkausta ottanutkaan.. Tuo nykyinen värimaailma on mielestäni oikein onnistunut..

( . ) Masussa oli eilen taas oikein " polkkapäivät" .. Jatkuvaa molskaamista.. =) Nyt tuntuu, että päivä alkanut rauhallisemmin.. Reilu viikon päästä olisi sitten lääkärillä käynti.. Tavallaan odotan sitä kovasti, vaikka uskonkin, ettei nuo pienet supistukset ole mitään aukaisseet, niin kiva tarkistaa tilanne.. Se olisi nyt rv 26, tasan..

Nyt alettava töihin.. Mukavaa perjantai päivää kaikille..

Vierailija
35/36 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroon valmistautumassa, joten ihan pikainen käynti näillä sivuilla.

Taidetaan piiun kanssa asua aika lähekkäin toisiamme. Niin paljon vihjeitä siihen suuntaan on tullut :) . Tuletko synnyttämään tänne meidän sairaalaan vai menetkö/pääsetkö muualle?

Rakkausvauva, hyvä kun otit asian miehesi kanssa puheeksi. Ei se elatusmaksu asia ainakaan vaikenemalla parane ja etene. Mies tarvitsee varmaan aikaa " sulatella" asiaa ennen kuin ryhtyy toimiin. Omasta lapsesta on kuitenkin kyse ja voi tuntea olevansa puun ja kuoren välissä, eikä haluaisisi kenenkään kanssa vaikeuksia. Toivottavasti pääsette exän kanssa asiassa sopuratkaisuun jossakin vaiheessa. Onnea matkaan!

Toivotaan, että turvotuksesi ovat muuta kuin raskaustoksemiaa.

Edelleen toivoisin kannanottoa tuohon raskausdiabetes asiaan, jos jolla kulla asiasta enemmän kokemusta. Tietoa kyllä löytyy, mutta ne kokemukset käytännön elänmästä multa puuttuu.

En todennäköisesti ehdi kun kiireesti käymään sivustoilla lukemassa viikonlopun aikana, joten

Aurinkoista ja hyvää viikonloppua kaikille!

Haikarapolska ja neiti masukki 24+4

Vierailija
36/36 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin arvaillut, että asut haikarapolska entisessä kotikaupungissani, ennenkuin muutin tänne maaseudun puolelle.. =)

Valitsin sen toisen vaihtoehdon, jonne menen synnyttämään, siis hieman kauemmas kuin tämä toinen olisi ollut.. Olin ihan yllättynyt kun sain kaksi vaihtoehtoa..

Mutta nyt mentävä pois koneelta, että hommat etenee.. =)