Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morjens, onko kivoja ja positiivisa ihmisiä paikalla?

Vierailija
08.06.2026 |

Mies on päivä mennyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Nate Higgers, sanomattakin selvää, että olen positiivinen ja kiva. Päivä on mennyt hyvin, entäs itselläsi?

Vierailija
2/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, oon ollut puutarhassa koko päivän, vaihdellut kasvien paikkoja. Mies pitää hulluna, itse ajattelen, että halvaksi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!!!!

Vierailija
4/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Päivä on mennyt ulkona puuhastellessa ja välillä olen käynyt sisällä syömässä.

Vierailija
5/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päivä on ollut, vaikka kotihommia on riittänyt. Tilasin ilmastoinnin asennettavaksi kaikkiin talon makuuhuoneisiin, mankeloin pinon lakanoita, silitin kauluspaitoja, päivitin wc-pytyn softan, puhdistin sen suihku-ja kuivauspäät, tarjosin kahvit ja jätskiä pihalla ahertaneille puutarhaa kunnostaville miehille, hain miniän postipaketin ja lopulta itselleni sushia ja jääkaapista löytyi avattu pullo hyvää toscanalaista Vecciano-valkoviiniä. 
Mies on business-illallisella, joten minä nautiskelen itsekseni. Loppuillan neulon ja katson La Promesaa espnjalaiselta kanavalta.

Vierailija
6/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina yleensä positiivisella tuulella, sillä en tuhlaa ainutta elämääni murjottaen ja huokaillen parempaa, vaan teen sen eteen jotain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi