Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ TOUKOJEN KESKIVIIKKO ~~

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta yhtään noloa, että käyt siellä näytillä. Mistä sitä tietää, koska mennä, kun ei ole kokemusta takana. Ja jos on tällanen kun minä, niin ei silti tiedä ;)

Laru

Vierailija
22/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almis: tiedän tunteen, mäkin taisin kävästä ainakin kolmasti polilla edellisessä raskaudessa. Eihän sitä ekaa kertaa raskaana ollessa voi tietää kaikkea mitä sen eteneminen tuo tullessaan. Tosin tietysti pitää muistaa et jokainen raskaus on yksilöllinen! Yritä kestää vaan! Taijos tehtäis perjantai aamuksi tärskyt tonne tyksin äippä polille, niin varmasti jompi kumpi meistä pääsis synnytyssaliin ennen sitä:)) se karman laki!!!

Uusien vauvojen äityleille hurjasti onnea!

Hippiäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huvittavan näköistä kun kävellessä joudun oikeen jalan heittämään sivun kautta eteen :) Mulla ei ainakaan vauva näyttäs laskeutuneen ja kivut johtus siitä, tai sitten mulla on joku uberiso vauva! Älä almis oo pahoillas jos sairaalassa ramppaat, ihan yhtä pihalla tässä on aiemmin synnyttäneetkin.

Huomasin tänään, että mua ei oikeestaan enää huvittas liikkua yhtään. Yläkertaan nouseminen tuntuu ihan tuskalta. Jaa ettei vaan tympimysmaximus taas nostas päätään?

ETTEPÄI!

Vierailija
24/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kirjoittelin tänne syksyllä raskauspahoinvoinnin ja sairaalareissujen lomassa. Siiten lopetin, kun koko ajan vaan olin valittamassa. Raskaus oli tosi vaikea, mutta päättyi helppoon kahden tunnin synnytyksen laskettuna aikana 11.5. Tuloksena ihana poikavauva 3800g ja 52cm. Kaikki kärsimys ei voi osua yhdelle odottajalle :) Tsemppia vaan kaikille vielä odottaneille.

Vierailija
25/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tytöt vastauksista. Toi Almiksen kuvaus kivusta tais mun kohdalla osua lähelle eli se mun kipu on kyllä ihan vaan pakarasta jalkaan ja sellanen nopea eli luulen olevan hermosta johtuvaa. Voi hyvin siis olla, että vauva poraa päätään tuonne alas, tosin alapäähän en tunne kipuja, liekö sitten se pää vasta matkalla sinne. Kauankohan se matka viä kestää???ß

Almis, pakkohan sitä on mennä, jos kivut niin kovat ettei kestä. Eikä sitä todellakaan tiä koska sinne pitäs mennä. Mulla aianakaan ole harmainta aavistusta kuinka kipeenä sitä sinne vasta sit voi mennä. Kun pää on kainalos? ja onhan sulla siä jo jotain tapahtunut. Taidat ehtiä viä ennen mua:) Johan meillä alkaa se LA:kin olla kohta käsillä.

Masukilla on taas hikka. Se juo vissiin paljon ja pissii liian vähän, myös hikka usein. Lääkäri jo katteli viimeksi ultralla munuaisia tarkemmin, kun sen rakko on aina ihan ympyräisen täys, mutta ei se siellä mitään vikaa löytäny. Toivotaan siis, että kaikki on hyvin.

Huuheli 39+4

Vierailija
26/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsemppauksesta! Tuli kyllä heti parempi mieli:)

Hippiäinen: joo, sovitaan pe treffit polille!!! Mä olen se, jonka perässä kulkee kätilö kantaen 1000 sivuista sairaskertomuspinkkaa:)

Olen tänään saanut 4 joko puhelua. Viimeisin tuli Italiasta, mutta jätin siihen vastaamatta, kun ei jaksa nyt alkaa vieraalla kielellä selittään missä mennään.

Ettepäi! Niin kuin k.a. totes.

p.s. Huuheli, jos nää meidän vauvat ois yhtä jämptejä kuin Janskullakin, et osaisivat maailmaan laskettuna päivänä?!

Almis

Vierailija
27/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin varsin mitään mainittavaa vaivaa, paitsi ettei jaksais. Huomenna keskimmäisen viisivuotissynttärit. Vlitettuani jaksamattomuuttani isäntä huitaisi kakkupohjan valmiiksi, äitienpäiväkakulla harjoitteli. Muusit teki tänään liisteriversiona, vaikka olen sanonut, ettei tehosekottimella onnistu. Pitäisi kyllä ulkoilla, mutta kun ei.

Heräsin aamulla siihen, kun tunsin, että vauva pissi :-) Ehkä se sitten on tyttö. Eilen panikoiduin, kun ajattelin, että enää viikko ja pari päivää ja siinä se odotus sit oli. Että vauvansänky pitää viimeistellä ja kassit pakata. Ei ainakaan liian aikaisessa ole tässä vaiheessa.

Maha on jättismaha, sitä tänään filmattiin ja ihan elävääkin kuvaa. Vauva tosin ei heilutellut pullataikinaksi paisunutta vatsanseutua, vaan äireen hytkyvä nauru.

Imurin varteen tästä kai, pysyisköhän siivo siihen asti, kunnes vieraat tulee huomenna.

Kylkeä kääntäessä paikat naksuu, että irtonaista on. Joskus massahtaa kivasti, joten ei vauvan pää ole kovin lujasti kiinni. Pahin taisto käydään itsen kanssa, ettei käsi kävisi ja lappaisi suuhun herkkuja. Laskiskelin tuossa, että ellei synny viisitoistakiloista vauvaa, niin on pikkusen taas sulateltavaa. Huoks.

Onnea vauvautuneille. Toistaiseksi vauvanhoito on vielä helppoa, kun se on mahassa :-)

Minna, leikkuriin 25.5.

Vierailija
28/28 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä joku onnellinen ilmottelee vauvasta:D ihanaa!!!

Hooh voi kamala jaksuja kaikille joilla viiltelee ja kivut kovat! on se kans veemäistä ku alkaa kivut jo viikko tolkulla ennne synnytystä! hoi sentään....noh ei auta...koittakaa jaksaa!!onneks loppu häämöttää:)

mulla ei niinkään suuria kipuja....sillon tällön pieniä menkkakipuja, viiltelyjä tms. mut ei tosiaan sellasta mitä esim. almis kuvaillut. et sillä lailla taidan helpolla päästä teihin tosi kipeisiin verrattuna! mut narisen kyllä varmaan yhtä paljon....heh onneks on tää paikka minne voi marista....ei tarvi ukko kullan kaikkea kestää...tai mikä paha poika raukan joka ei ymmärrä:( mulla paha mieli ku tänään on tullut taas avattua suuri suu ja huudettua pojalle:( no siivottukin ollaan ja leivottu MOKKAPALOJA:P naam! eipä tässä enään muutakaan iloja ole kun ahmia mussuttaa herkkuja kotona ollessa;) ja odotella odotella joko joko! ei tullut siivoilessakaan supistuksen supistusta...kipeetä sellasta ainakaan:(

mut ei mitään uutta...koitetaan vielä jaksaa hetki :D

toymama 38+4 (39+5??)