Uskallatko käyttää ulkomaalaisia pakkasmarjoja nykyään?
Olen huomannut että nuoret laittavat näitä käsittelemättä smoothieen tai mihin vaan. TikTokissa olen nähnyt useita videoita. Ihmettelevät miksi kukaan käyttäisi kalliita suomalaisia marjoja kun halvempiakin on.
Itse olen sitä sukupolvea kun varoitettu että on keitettävä ensin tai saa noroviruksen.
Onko se kuumentaminen siis liiottelua, pitäisikö itsekin uskaltaa ja päästä halvemmalla.
Olisi se mukava saada terveellistä välipalaa halvalla, suomalaisiin marjoihin ei ole varaa enkä pääse enää poimimaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tykkäsin tuosta kuningasmarja sekoituksesta. se maksoi 3 euroa nyt yli 5 euroa joten alkoi olla liian suolainen mun makuun.
Onpa outoa että kun hinta nousee niin muuttuu suolaiseksi. Minä en ainakaan lopeta jonkin pitämäni tuotteen ostamista vaikka hinta nouseekin.
ihan totta? tämä on mukava kuulla. Alan myymää käpyjä voit tulla asiakkaaksi ostaa joka päivä 10 000 euron kävyn.
Pakkasmarja? Millainen se on? Onko sukua viinimarjalle? Pakastemarjat kyllä tiedän.
Olen käyttänyt ensin pakastamalla ne ja sitten keittänyt keitoksi vai hilloksi. Koskaan ei ole tullut ongelmia.