Oletko saanut aikuisena raivokohtauksen?
Oletko rehellisesti sanottuna saanut joskus aikuisena raivokohtauksen? Alkanut silmittömästi huutamaan puolisolle tai ravintolassa tarjoilijalle tai muuta vastaavaa? Kokemuksia kiitos!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain autistit saa raivokohtauksia
Myös mielenterveysongelmaiset saavat, kuten eräs ex-työkaveri sai sellaisen, kun ei ollut kahvi valmiina. Kun häntä kehotettiin keittämään itse, kohtaus paheni. Hän saa kotona keittää kotona kahvia ihan tarpeeksi. Siis työpaikalla keittää kahvit, joka haluaa tai ehtii.
Tälläisillä jonninjoutavista asioista suuttujat ovat päästään vajaita tai sitten henkilökohtaisia koti tms ongelmia ja luulevat että voivat purkaa jotain kautta muihin.
Porrassiivojana jotkut Keski ikäiset ja vanhemmat naiset ja mummot saa kans raivareita tai rupeavat tiuskimaan että et kunnolla pyyhkinyt tuosta kohdin ja kyttäävät päivät pitkät toisten ihmisten tekemisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kuntouttavassa työtoiminnassa usein, muutaman kerran kelan/sossun/jne kanssa asioidessa.
Mulla on liuta mt-ongelmia, vaikeaa hallita tunteita.
Kantsii käydä psykologilla
Käyn, mutta eipä se paljoa auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mielenterveysongelmaiset saavat, kuten eräs ex-työkaveri sai sellaisen, kun ei ollut kahvi valmiina. Kun häntä kehotettiin keittämään itse, kohtaus paheni. Hän saa kotona keittää kotona kahvia ihan tarpeeksi. Siis työpaikalla keittää kahvit, joka haluaa tai ehtii.
Tälläisillä jonninjoutavista asioista suuttujat ovat päästään vajaita tai sitten henkilökohtaisia koti tms ongelmia ja luulevat että voivat purkaa jotain kautta muihin.
Porrassiivojana jotkut Keski ikäiset ja vanhemmat naiset ja mummot saa kans raivareita tai rupeavat tiuskimaan että et kunnolla pyyhkinyt tuosta kohdin ja kyttäävät päivät pitkät toisten ihmisten tekemisiä
Vanhat naiset on kyllä niitä pahimpia😅😅
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ihmettelyä.
Suomessako edelleen pitäisi aina olla yhtä juro tuppisuu mitään ilmaisematon uuno.
Menkää Italiaan.
Äiti sano "kyllä maailmaan ääntä mahtuu" ja totta.
Tunteita ja tuoksuja: Prööt 😅.
Huumorii. Lempee. Lovee. Kiehuu. Paukkuu. Kilisöö. Kalisoo. Kulkusii. Sexyy. Sopii. Suloo. Sopii. Nauruu. Ja taas alusta. Sitä sanotaan elämäks. Eikä tylsäks.
Ootko ok? Kuulostat jotenkin sekavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskantaako joku porraskäytävään?
Onko haisevaa ruskeeta?
Onko ne keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ja mummot kaikki tosiaan porrassiivoojia?
Luepa uurestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kuntouttavassa työtoiminnassa usein, muutaman kerran kelan/sossun/jne kanssa asioidessa.
Mulla on liuta mt-ongelmia, vaikeaa hallita tunteita.
Kantsii käydä psykologilla
Käyn, mutta eipä se paljoa auta.
Oletko vanha tai keski-ikäinen?👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskantaako joku porraskäytävään?
Onko haisevaa ruskeeta?
Onko ne keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ja mummot kaikki tosiaan porrassiivoojia?
Luepa uurestaan.
Ei kun ymmärrä sinä paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut, kun yritin hoitaa kuolleen lapseni pankkiasioita Nordeassa.
Mitä ongelmia oli?
Virkailija ei ymmärtänyt lapseni oli kuollut vaan vaati kuolleen lapseni pankkitilin lakkauttamista varten vainajan allekirjoittamaa valtakirjaa, vaikka olin juuri antanut kuolintodistuksen ja kuolinpesän toisen osakkaan, ts. lapseni isän, allekirjoittaman valtakirjan.
En usein mutta joskus provosoidun tai suutun epäoikeudenmukaisesta kohtelusta kuten tässä joku aika sitten. Eli harvoin, mutta on se mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut ainakaan sellaista että olisin alkanut huutamaan tms. Olen pihissyt kiukkua
Just niin tätä. Mitään ei ilmaista. Asia ei aukea eikä laukea. Mikään ei edisty kivipatsaan kanssa.
Olen saanut aikuisiällä pari täysin silmitöntä raivaria jolloin olen huutanut ja raivonnut, ja oikeastaan melkein voinut vaikka tappaa, jos olisi ollut jotain sellaista lähettyvillä millä sen olisi voinut tehdä. Näissä tilanteissa olen ollut totaalisen ylikuormittunut, luulen että se liittyy jotenkin autismiin tms.
Ehkä 2-3 kertaa vuoteen kilahdan kotona kunnolla. Syynä on useimmiten se, että puoliso huomauttaa jostain tekemättä jättämisestäni aivan aiheesta. Puolustaudun raivokkaasti ensin sanallisesti. Sen jälkeen teen sen, mikä oli tekemättä, kuohuvasti, perusteellisesti ja viimeisen päälle. Olen ollut lapsesta asti tomera ja tulistuva ihminen. N65 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut ainakaan sellaista että olisin alkanut huutamaan tms. Olen pihissyt kiukkua
Just niin tätä. Mitään ei ilmaista. Asia ei aukea eikä laukea. Mikään ei edisty kivipatsaan kanssa.
Ei edisty silmittömällä raivoamisellakaan. Sillä vain tehdään meitä "kivipatsaita". Luojan kiitos aikuisena voi valita, ettei raivopäiden kanssa elä.
Armeijassa oli talon tapa raivota säännöllisesti kuka kullekin. Siellä tosin ei oltu aikuisia kuin paperilla.
Olen. Kun olen yrittänyt hoitaa kuolinpesän asioita ja asiat eivät oikein etenen pankkien, vakuutusyhtiöiden ja muiden tahojen kanssa. Samaa asiaa jankataan jo kolmatta vuotta. Ensimmäinen vuosi sujui hyvin, toisena vuonna alkoi raivo nousta ja nyt huudan jo suoraan kun asiat eivät ole edenneet lainkaan. En yhtään ihmettele että kuolinpesiä ei jaeta. Siitä on tehty ihan mahdotonta.
Valitettavasti kuukautisten aikaan ei tarvitse kun lusikan tippua lattialle, niin kiehuu ihan yli ja täytyy syvähengitellä rauhoittuakseni, onneksi asun yksin.
Ihmettelen ihmettelyä.
Suomessako edelleen pitäisi aina olla yhtä juro tuppisuu mitään ilmaisematon uuno.
Menkää Italiaan.
Äiti sano "kyllä maailmaan ääntä mahtuu" ja totta.
Tunteita ja tuoksuja: Prööt 😅.
Huumorii. Lempee. Lovee. Kiehuu. Paukkuu. Kilisöö. Kalisoo. Kulkusii. Sexyy. Sopii. Suloo. Sopii. Nauruu. Ja taas alusta. Sitä sanotaan elämäks. Eikä tylsäks.