Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut aikuisena raivokohtauksen?

Vierailija
08.06.2026 |

Oletko rehellisesti sanottuna saanut joskus aikuisena raivokohtauksen? Alkanut silmittömästi huutamaan puolisolle tai ravintolassa tarjoilijalle tai muuta vastaavaa? Kokemuksia kiitos!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmettelyä.

Suomessako edelleen pitäisi aina olla yhtä juro tuppisuu mitään ilmaisematon uuno. 

Menkää Italiaan. 

Äiti sano "kyllä maailmaan ääntä mahtuu" ja totta.

Tunteita ja tuoksuja:  Prööt  😅.

Huumorii. Lempee. Lovee. Kiehuu. Paukkuu. Kilisöö. Kalisoo. Kulkusii. Sexyy. Sopii. Suloo. Sopii. Nauruu. Ja taas alusta. Sitä sanotaan elämäks. Eikä tylsäks.

Vierailija
22/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain autistit saa raivokohtauksia

Myös mielenterveysongelmaiset saavat, kuten eräs ex-työkaveri sai sellaisen, kun ei ollut kahvi valmiina. Kun häntä kehotettiin keittämään itse, kohtaus paheni. Hän saa kotona keittää kotona kahvia ihan tarpeeksi. Siis työpaikalla keittää kahvit, joka haluaa tai ehtii.

Tälläisillä jonninjoutavista asioista suuttujat ovat päästään vajaita tai sitten henkilökohtaisia koti tms ongelmia ja luulevat että voivat purkaa jotain kautta muihin.

Porrassiivojana jotkut Keski ikäiset ja vanhemmat naiset ja mummot saa kans raivareita tai rupeavat tiuskimaan että et kunnolla pyyhkinyt tuosta kohdin ja kyttäävät päivät pitkät toisten ihmisten tekemisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kuntouttavassa työtoiminnassa usein, muutaman kerran kelan/sossun/jne kanssa asioidessa.

Mulla on liuta mt-ongelmia, vaikeaa hallita tunteita.

Kantsii käydä psykologilla

Käyn, mutta eipä se paljoa auta.

Vierailija
24/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös mielenterveysongelmaiset saavat, kuten eräs ex-työkaveri sai sellaisen, kun ei ollut kahvi valmiina. Kun häntä kehotettiin keittämään itse, kohtaus paheni. Hän saa kotona keittää kotona kahvia ihan tarpeeksi. Siis työpaikalla keittää kahvit, joka haluaa tai ehtii.

Tälläisillä jonninjoutavista asioista suuttujat ovat päästään vajaita tai sitten henkilökohtaisia koti tms ongelmia ja luulevat että voivat purkaa jotain kautta muihin.

Porrassiivojana jotkut Keski ikäiset ja vanhemmat naiset ja mummot saa kans raivareita tai rupeavat tiuskimaan että et kunnolla pyyhkinyt tuosta kohdin ja kyttäävät päivät pitkät toisten ihmisten tekemisiä

Vanhat naiset on kyllä niitä pahimpia😅😅

Vierailija
25/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ihmettelyä.

Suomessako edelleen pitäisi aina olla yhtä juro tuppisuu mitään ilmaisematon uuno. 

Menkää Italiaan. 

Äiti sano "kyllä maailmaan ääntä mahtuu" ja totta.

Tunteita ja tuoksuja:  Prööt  😅.

Huumorii. Lempee. Lovee. Kiehuu. Paukkuu. Kilisöö. Kalisoo. Kulkusii. Sexyy. Sopii. Suloo. Sopii. Nauruu. Ja taas alusta. Sitä sanotaan elämäks. Eikä tylsäks.

Ootko ok? Kuulostat jotenkin sekavalta. 

Vierailija
26/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskantaako joku porraskäytävään?

Onko haisevaa ruskeeta?

Onko ne keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ja mummot kaikki tosiaan porrassiivoojia?

Luepa uurestaan.

Vierailija
27/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kuntouttavassa työtoiminnassa usein, muutaman kerran kelan/sossun/jne kanssa asioidessa.

Mulla on liuta mt-ongelmia, vaikeaa hallita tunteita.

Kantsii käydä psykologilla

Käyn, mutta eipä se paljoa auta.

Oletko vanha tai keski-ikäinen?👀

Vierailija
28/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskantaako joku porraskäytävään?

Onko haisevaa ruskeeta?

Onko ne keski-ikäiset ja vanhemmat naiset ja mummot kaikki tosiaan porrassiivoojia?

Luepa uurestaan.

Ei kun ymmärrä sinä paremmin!

Vierailija
29/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut, kun yritin hoitaa kuolleen lapseni pankkiasioita Nordeassa.

Mitä ongelmia oli?

Virkailija ei ymmärtänyt lapseni oli kuollut vaan vaati kuolleen lapseni pankkitilin lakkauttamista varten vainajan allekirjoittamaa valtakirjaa, vaikka olin juuri antanut kuolintodistuksen ja kuolinpesän toisen osakkaan, ts. lapseni isän, allekirjoittaman valtakirjan.

Vierailija
30/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein mutta joskus provosoidun tai suutun epäoikeudenmukaisesta kohtelusta kuten tässä joku aika sitten. Eli harvoin, mutta on se mahdollista.

Vierailija
31/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut ainakaan sellaista että olisin alkanut  huutamaan  tms. Olen pihissyt  kiukkua 

Just niin tätä. Mitään ei ilmaista. Asia ei aukea eikä laukea. Mikään ei edisty kivipatsaan kanssa. 

Vierailija
32/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aikuisiällä pari täysin silmitöntä raivaria jolloin olen huutanut ja raivonnut, ja oikeastaan melkein voinut vaikka tappaa, jos olisi ollut jotain sellaista lähettyvillä millä sen olisi voinut tehdä. Näissä tilanteissa olen ollut totaalisen ylikuormittunut, luulen että se liittyy jotenkin autismiin tms. 

Vierailija
33/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2-3 kertaa vuoteen kilahdan kotona kunnolla. Syynä on useimmiten se, että puoliso huomauttaa jostain tekemättä jättämisestäni aivan aiheesta. Puolustaudun raivokkaasti ensin  sanallisesti. Sen jälkeen teen sen, mikä oli tekemättä, kuohuvasti, perusteellisesti ja viimeisen päälle. Olen ollut lapsesta asti tomera ja tulistuva ihminen. N65 v.

Vierailija
34/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut ainakaan sellaista että olisin alkanut  huutamaan  tms. Olen pihissyt  kiukkua 

Just niin tätä. Mitään ei ilmaista. Asia ei aukea eikä laukea. Mikään ei edisty kivipatsaan kanssa. 

Ei edisty silmittömällä raivoamisellakaan. Sillä vain tehdään meitä "kivipatsaita". Luojan kiitos aikuisena voi valita, ettei raivopäiden kanssa elä.

Vierailija
35/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa oli talon tapa raivota säännöllisesti kuka kullekin. Siellä tosin ei oltu aikuisia kuin paperilla.

Vierailija
36/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kun olen yrittänyt hoitaa kuolinpesän asioita ja asiat eivät oikein etenen pankkien, vakuutusyhtiöiden ja muiden tahojen kanssa. Samaa asiaa jankataan jo kolmatta vuotta. Ensimmäinen vuosi sujui hyvin, toisena vuonna alkoi raivo nousta ja nyt huudan jo suoraan kun asiat eivät ole edenneet lainkaan. En yhtään ihmettele että kuolinpesiä ei jaeta. Siitä on tehty ihan mahdotonta.

Vierailija
37/37 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuukautisten aikaan ei tarvitse kun lusikan tippua lattialle, niin kiehuu ihan yli ja täytyy syvähengitellä rauhoittuakseni, onneksi asun yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi