Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko paksureisinen, selluliittimuhkurainen, muuten hoikka nainen laihtua ja kiinteytyä enää nuoruudenmalliinsa?

Vierailija
15.05.2007 |

Olen 35 v. ja haluan " omat" hoikat, pitkät koipeni takaisin! Miten sen teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tänään itkuraivarit sovituskopissa kun sovitin bikineitä, missä helevetin vaiheessa on perse levinny ja reisiin tullut sellua. Muutenkin löysä. Ja mä oon jo 44v eli ei kai mitään tehtävissä.

Vierailija
2/8 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala harrastaa kestävyysjuoksua, siis tosissaan. Kyllä saat hienot jalat!!

Tosin se vaatii niin paljon tahdonvoimaa, motivaatiota, sitoutumista ja innostusta asian suhteen että pelkkä ulkonäköperuste ei varmaan riitä.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ällöttävintä on tuo epätasainen selluliitti. Tunnetko ketään, joka on laihduttuaan päässyt eroon myös selluliittimuhkuroista? Elämäni näiden reisien kanssa on ihan kauheaa! :) -ap

Vierailija
4/8 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sentilleen yhtä pitkä kuin sinä ja painan 20kg enemmän. Jos SULLA on selluliittia/läskiä, niin mitähän mulla on? Koitahan nyt kattoo uusiks sinne peiliin ja olla ylpeä kropastasi!

T.ikuinen laihduttaja

Vierailija
5/8 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet, miten epäedulliset valot kopeissa on. Kaikki muhkurat näkyy ja perse näyttää 2 kertaa leveämmältä kuin kotipeilissä.

Luulenpa, että naiset yritetään saada ostamaan selluvoiteita yhä enemmän.

Vierailija
6/8 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaloista: olen itse tullut siihen tulokseen, että mulla on luontaisesti paksut reidet joita ei voi laihduttaa eikä laihoiksi saada. siis vaikka olen ollut laihakin, reidet on aina olleet suhteessa paksut muuhun kroppaan. se paksuus on sitten joko pelkkää läskiä tai myös lihaksia, riippuen fyysisestä kunnosta. siksipä olen aloittanut juoksuharrastuksen, toivossa että ne paksut reidet olisi edes urheilullisesti paksut ;)

selluliitti onkin asia erikseen. sitä on mulle tullut jo aikoja sitten enkä usko että siitä pääsee kokonaan eroon enää koskaan. mutta, siedettävämpää se on niin, että aina suihkussa pesee itsensä semmoisilla karkeilla pesuhanskoilla ja sitten käyttää jotain asteittain itseruskettavaa voidetta. tuolla tavalla olen päässyt eroon myös käsivarsien tukkeutuneista talirauhasista, vai mitä ne, semmoiset ällöt valkoiset/punaiset pienet paukurat iholla.

Vierailija
7/8 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, että vaikka kuinka hyvässä kondiksessa (viime aikoina kaukana siitä), niin reidet on pullerot. Jos sais vielä vähän lihasta, olis makeeta, koska sillon ne olis ihan eri oloiset. Kuivaharjaan reidet ja pepan aamuin illoin, se saa jotenkin veren kiertämään ja hoikemman olon. Ja muuten en vain välitä asiasta. Ärsyttää vaan ostaa housuja kun vyötäröstä sitten falskaa, jos reisistä onkin sopivat. Jos löydän joskus sopivan mallin, saatankin ostaa heti monet kerralla.

Mitäs me persjalkaiset.

Vierailija
8/8 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kokonaispainonpudotus oli ' vain' 9 kiloa/5 kk niin kroppa tiivistyi kummasti:

vyötärö - 6 cm

lantio - 7 cm

reidet - 6 cm

rinta -5 cm (ei olis tarvinnut pienetä yhtään :) )

Ja kaikki tämä ilman liikuntaa. Sellu paloi pois ihan itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi