Onko bootcut-lahkeet farkuissa TOTALLY OUT pk-seudulla? Uusista, laadukkaista farkuista haaveileva miettii...
Kommentit (12)
Pillifarkkujen kanssa kevyet korkkarit tai ballerinat, jos kroppa " kestää" .
Caprit on kesällä varma valinta!
Jos ostat pillit siksi kun se on muotia, koska sellaiset PITÄÄ OLLA ...olet muodin orja.
tosta pillimuodista, että sopivat VAIN ja AINOASTAAN pitkille ja laihoille ihmisille! Jos on vähänkin lyhyen läntä ja kurvikas, niin ei missään tapauksessa pillejä päälle!
Nää muotijutut on niin uskomattomia, kun moni luulee että on tosi tyylikästä kun on muodikasta päällä, mutta omaa kroppaa ei tunneta ollenkaan. Siis mikä sopii muotoihin ja mikä ei. Olkaa pliis varovaisia kun kesäkin tulee, ettei tarvi taas oksennella kun ihra vilkkuu narutoppien välistä... kuvotus.
Bootcutit on klassikot (eli siis aina muodissa, tyylikkäät etc.). Pillit on pintamuotia ja näyttää hyvältä jos bmi on alle 20 ja pituutta vähintään 170 cm ja ihan high fashionia taisi olla ne porkkanafarkut, eli alhaalta kapeat, ylhäältä löysähköt.
farkkuja kuin bootcut ja pillifarkut. Kapeat lahkeet on in, ei välttämättä pillit. Toisaalta bootcut on myöskin in jos on hyvä malli. Tällä hetkellä tosiaan on in se oma tyylisi!
Hyi hitsi, älkää vaan pukeko niitä paksuihin tai edes laihoihin reisiinne.....
Mulla on pitkät ja hoikat sääret, silti en ikipäivänä laittais pillifarkkuja jalkaani. Ne on hirveet, mä en tosiaan näyttäis hyvältä ne jalassa, kukaan ei näytä.
ja siellä pillejä en nähnyt kuin ehkä alle viidellä. Kaikilla oikeastaan bootcut-farkut. Onko tää pillimuoti enemmän suomalainen ilmiö?
siis mun mielestä, eli mäkin ostan leveneviä lahkeita vaikka olisivat out!!
Niin mäkin teen, tai ainakaan pillilahkeisia en osta. Mun mielestä ne on kamalat, eikä sovi mulle. Mä tuntisin oloni niissä huonoksi.
Mä tahdon pukeutua niin että tunnen oloni itsevarmaksi ja hyväksi, tee sinäkin niin!