Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Helga on 17 kuvausten aikaan, eli lähes samanikäisiä ovat tämän Eerikäisenn kanssa.
Victoria oli kylla sitten yllattavan lapsellinen mutta ihmiset kypsyy eri tahtiin, en dumaisi hanta kuten moni tuntuu taalla tekevan. Helga on joutunut aikuistumaan Olgan sairastumisen takia aiemmin. Viljamin vanhemmat on eronneet, eiko hanen aitinsa asu Antti Reinin kanssa Porvoossa? Tunsin kerran yhden jannun jonka isa oli aika tunnettu kulttuurihenkilo. Tama nuori mies oli aika totaalinen tyhjapaa, usein se menee noinkin pain. Tama vaan kavi mielessa kun ohjelmaa katseli, sinun lapsesi eivat tosiaan ole sinun lapsiasi tsori pieni kulttuuriviittaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä älykkyys mihinkään lakiopintpihin kyllä
Eräässä haastattelussa kertoi myös lakiopintojen vaihtoehtona alkavansa malliksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ajattelematonta ottaa yksi nuori, jonka vanhemmat elää julkisuudesta ja muiden vanhemmilla on ihan oikeat ammatit ja työt. Muiden kohdalla enemmän avataan näkökulmaa siitä, miten lapsen oletetaan tai lapsi on alkanut seuraamaan vanhempien jalanjäljissä. Tuntuu, että tarvittiin se julkkismagneetti mukaan.
Esko juontaa radiossa ja Martina on verkkovalmentaja. Mikä tekee noista töitä ei oikeita? Ammatteina juontaja ja pt. Ihan tavanomaiset nykyään.
Hyvin moni varmaan haluaa nähda Martinan lapsen ja päästä, juuri kuten nyt täällä, haukkumaan. Ja tämän tiesi tuotantoyhtiökin, kuten Erikoisjoukkojen tuottajat.
Kummallakaan ei ole koulutusta, he ovat päätyneet nykyisiin töihin julkisuuden ansiosta, ei ammttitaidon. Esko on varmasti hauska ja hyvä heittämään läppää mainosradiossa, mutta niin on moni muukin. Mutta hän on enemmin julkkispersoona kuin jonkun alan ammattilainen. Jos nyt ajatellaan tuota ammattien periytymistä, niin radiojuontaja tuskin on sellainen sukupolvelta toiseen siirtyvä ammatti. Kun ei ole mistään journalistikoulutuksesta tai vastaavasta kyse. Martina on julkkis"valmentaja" ei koulutettu alan asiantuntija tai ammattiurheilija, hänenkään kohdalla ei voida puhua odotuksista ammatin tai koulutuksen siirtymisestä seuraavalle sukupolvelle.
Ei tarkoitus ole haukkua heitä, näkökulma vain eroaa niin paljon muista osallistujista.
Esko tuli julkisuuteen ruusimulla itseään Hunkseissa.
En kehtaa näitä nuoria arvostella. Itse olin todella impulsiivinen, itsepäinen ja ajattelultani mustavalkoinen tuossa iässä. Tärkeää oli vain minä, muusiikkiopinnot, harjoittelu ja esiintymiset.
Varmasti ihan kelpo aikuisia heistäkin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä haastattelussa kertoi myös lakiopintojen vaihtoehtona alkavansa malliksi...
Mitäs Kim Kard@sshian teki?
Vierailija kirjoitti:
Helga on 17 kuvausten aikaan, eli lähes samanikäisiä ovat tämän Eerikäisenn kanssa.
Victoria on syntynyt marraskuussa 2009, joten on kuvausten aikaan ollut vasta 15-vuotias.
Ei yllätä, että Esko on Victorian osallistumisen takana.
Tyyppi on niin julkisuudenkipeä, että laittaa varmaan paskalla käynnitkin someen.
Ja menisi ne paskat tekemään vaikka torille, jos joku tuotanto pyytäisi.
Minä olen nykyään kulttuuria rakastava lukutoukka, intohimoinen kierrättäjä, luonnon ystävä, hyvin maanläheinen ja paljon vapaaehtoistöitä tekevä. Alle parikymppisenä olin äärimmäisen pinnallinen, ajattelematon, ajatuksiltani ilkeä ja muita arvosteleva. Ihminen voi kasvaa ja muuttua, etenkin, jos muut näyttävät hyvää esimerkkiä ja näkevät ihmisessä hyvän ja potentiaalin. Ei kannata tuomita edes nimettömänä palstalla. Minusta kaikissa oli paljon potentiaalia ja lahjakkuutta, joka oikeissa olosuhteissa pääsee kukoistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nykyään kulttuuria rakastava lukutoukka, intohimoinen kierrättäjä, luonnon ystävä, hyvin maanläheinen ja paljon vapaaehtoistöitä tekevä. Alle parikymppisenä olin äärimmäisen pinnallinen, ajattelematon, ajatuksiltani ilkeä ja muita arvosteleva. Ihminen voi kasvaa ja muuttua, etenkin, jos muut näyttävät hyvää esimerkkiä ja näkevät ihmisessä hyvän ja potentiaalin. Ei kannata tuomita edes nimettömänä palstalla. Minusta kaikissa oli paljon potentiaalia ja lahjakkuutta, joka oikeissa olosuhteissa pääsee kukoistamaan.
Minäkään en nuoria arvostele, jos olisin ollut tuon tyyppisessä ohjelmassa, niin kukaan ei olisi varmaan pitänyt näkemästään. Omasta mielestäni toki aivan mahtava.
Olisi ollut parempi, jos tällä idealla olisi seurattu jotain projektia tai rajattu enemmän mistä puhutaan. Aikuisten pitäisi ajatella enemmän nuoria ja jos nyt realitya halutaan niin tehdä formaatista sellainen, että siinä nuori ei ole liian psljaana.
Ajatella, että tämmöiseen laitetaan ylen rahat. Eikö mitään järkevämpää ohjelmaa olisi tuollakin rahalla saanut.
Ja ei, en ole katsonut enkä tule katsomaankaan. Jotain rajaa....
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa näitä nuoria arvostella. Itse olin todella impulsiivinen, itsepäinen ja ajattelultani mustavalkoinen tuossa iässä. Tärkeää oli vain minä, muusiikkiopinnot, harjoittelu ja esiintymiset.
Joo enpä haluaisi nähdä mitä olisin itse päivittänyt 16/17-vuotiaana kaiken kansan pällisteltäväksi. Tavallaan olin aika yksityinen ja niin edelleen, että ehkä en olisi jokaista aatostani kertonut, mutta en voi olla varma. Ja jos olisin kertonut niin ei siellä päässä juuri muuta pyörinyt kuin oma menestys, pojat, omat haaveet ja omat unelmat. Aika lailla höttöä, en tehnyt töitä, vaan kävin koulua, en auttanut suuresti kotitöissä jne. En siis aikuistunut koska siihen ei ollut mitään tarvetta. Vaikka Temosen lapset todella ovat hämmästyttäviä kypsyydessään, epäitsekkyydessään ja hyvissä arvoissaan, en silti paheksuisi muita lapsia tämän perusteella. Mutta myönnän että mietin että pitäisikö itsekin muuttaa maalle ja hankkia eläimiä, lapsen kasvatuksen takia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella malliksi ei vaan ryhdytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo enpä haluaisi nähdä mitä olisin itse päivittänyt 16/17-vuotiaana kaiken kansan pällisteltäväksi. Tavallaan olin aika yksityinen ja niin edelleen, että ehkä en olisi jokaista aatostani kertonut, mutta en voi olla varma. Ja jos olisin kertonut niin ei siellä päässä juuri muuta pyörinyt kuin oma menestys, pojat, omat haaveet ja omat unelmat. Aika lailla höttöä, en tehnyt töitä, vaan kävin koulua, en auttanut suuresti kotitöissä jne. En siis aikuistunut koska siihen ei ollut mitään tarvetta. Vaikka Temosen lapset todella ovat hämmästyttäviä kypsyydessään, epäitsekkyydessään ja hyvissä arvoissaan, en silti paheksuisi muita lapsia tämän perusteella. Mutta myönnän että mietin että pitäisikö itsekin muuttaa maalle ja hankkia eläimiä, lapsen kasvatuksen takia...
Se on kasvatuksen tulos, lapset otetaan mukaan tekemään töitä.
Temoset tosi symppiksiä ja vielä enemmän tuntuu surulliselta heidän puolestaan, kun äitinsä menettivät noin nuorina.
Victoriasta ei saa oikeen mitään otetta, mutta tästä en syytä tyttöä itseään vaan asiasta vastuullisia aikuisia eli vanhemmat ja ohjelman tuottajat, joiden olisi pitänyt tämä tajuta. Hän on kuitenkin tosi nuori, kuvaamishetkellä vasta 15. Tuolta se tosiaan näyttää jos keskiverto teinille antaa kameran ja käskee sille pälättämään, ja ei tuon ikäisen voi muutenkaan olettaa kauheasti avautuvan kameralle. Muilla nuorilla on joko halu olla esillä tai Temosten tapauksessa tosi kiintoisa miljöö ja elämä, joten niistä tulee ihan erilailla ohjelmaan sisältöä.
Frans on tosi hauskanoloinen tyyppi, mutta ilmeisesti tämä sukupuoliasia ja se, että pukeutuu kuin 50v kirjastotäti on joillekin ihan liikaa päästä yli ja siksi täällä on enimmäkseen negatiivisia kommentteja. Joku sanoi jopa kelaavansa yli hänen kohtansa. Minun mielestä tosi fiksun ja sympaattisen oloinen.
Miksi olette noin ankaria nuorille? :D Kyllä itsekin käyttäytyisin hyvin jos olisi hyvin tienaavat vanhemmat, jättitalo, virikkeitä, kotieläimiä, verkostoja ja sisaruksia. Jotkut joutuvat kestämään sairautta lähiökuutioissa niin että on hädin tuskin varaa ruokaan tai niihin hoitoihin. Turhaa kehuskella nuoria autuaasta hyvyydestä kun he saavat noin paljon materiaa ja tukea vanhemmilta. Rikkaissa perheissä kuolema myös tuo perintöjä ja turvaa lapsille. Ne lähiönuoret eivät peri muuta kuin velkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trans Frangen vihreiden ehdokas. Miksi yle antaa mainosaikaa?
Hauska ja fiksu kaveri tuntuu olevan.
Fransilla on miellyttävä puheääni ja kiva tapa puhua. Vaikka en ole monestakaan asiasta hänen kanssaan samaa mieltä, mutta hän olisi hyvä puheammattilainen. Jotain karismaa ja ns. jämäkkyyttä hänessä on, ulkoasusta (tässä tarkoitan tyyliä) huolimatta. En ehkä osaa kuvailla oikein, mutta tämä asia hänestä yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ajattelematonta ottaa yksi nuori, jonka vanhemmat elää julkisuudesta ja muiden vanhemmilla on ihan oikeat ammatit ja työt. Muiden kohdalla enemmän avataan näkökulmaa siitä, miten lapsen oletetaan tai lapsi on alkanut seuraamaan vanhempien jalanjäljissä. Tuntuu, että tarvittiin se julkkismagneetti mukaan.
Esko juontaa radiossa ja Martina on verkkovalmentaja. Mikä tekee noista töitä ei oikeita? Ammatteina juontaja ja pt. Ihan tavanomaiset nykyään.
Hyvin moni varmaan haluaa nähda Martinan lapsen ja päästä, juuri kuten nyt täällä, haukkumaan. Ja tämän tiesi tuotantoyhtiökin, kuten Erikoisjoukkojen tuottajat.
Kummallakaan ei ole koulutusta, he ovat päätyneet nykyisiin töihin julkisuuden ansiosta, ei ammttitaidon. Esko on varmasti hauska ja hyvä heittämään läppää mainosradiossa, mutta niin on moni muukin. Mutta hän on enemmin julkkispersoona kuin jonkun alan ammattilainen. Jos nyt ajatellaan tuota ammattien periytymistä, niin radiojuontaja tuskin on sellainen sukupolvelta toiseen siirtyvä ammatti. Kun ei ole mistään journalistikoulutuksesta tai vastaavasta kyse. Martina on julkkis"valmentaja" ei koulutettu alan asiantuntija tai ammattiurheilija, hänenkään kohdalla ei voida puhua odotuksista ammatin tai koulutuksen siirtymisestä seuraavalle sukupolvelle.
Ei tarkoitus ole haukkua heitä, näkökulma vain eroaa niin paljon muista osallistujista.
Martina on monissa lähteissä kyllä kertonut, että on personal trainer, ja siihen on ammatillinen pätevyys.
Parturikampaajan ammatti myös vanhastaan käytynä. Taitaa olla meikkaaja/maskeeraajakin. Mikä näistä ei ole hyväksyttävä ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaavaa oli ohjelman alku, jossa Martina istui pienen keittiön nurkassa puhelin kummassakin kädessä. Tytär sanoikin osuvasti, että vanhempansa herää ja heti miettii somea.
Iso osa kummankin vanhemman työtä, jolla myös kustantavat sitä elämäntyyliä, mistä Victoria osioissaan kertoo.
Kahdella puhelimella yhtä aikaa?
Monilla tuon alan työtä tekevillä voi ihan hyvin olla useampi puhelin. Ei niiden tarvitse olla molemmilla korvilla yhtä aikaa. Ja oletko nähnyt että puhuu puhelimeen tai selailee sitä 24//?
Nykyajan vanhemmat ovat puhelimissa kiinni, mutta vapaa-ajallaan, jotkut toiset taas työkseen. Tässä on nyt tämä "pieni ero".
Kukaan ei pysty tekemään töitä kahdella laitteella yhtä aikaa. Tämä on ihan vaan fakta. Tyttärensä kritisoi vanhempiensa someriippuvuutta ja sinä esität tietäväsi paremmin. Naurettavaa.
Ja sinä esität tietäväsi hänen tekemisistään kaiken. Muuten et täällä päivät pitkät herjaisikaan. Kyse on Nepot-ohjlemasta, ei Martinan solvaamisesta. Hän ei ole pääosassa.
Solvata,solvaaminen, solvaamisesta. Lempisanasi on selvä. Tytär puhui asiasta ohjelmassa. Äiti istui kaksi puhelinta kädessään keittiössä. Nämä näkee ohjelmaa katsoessa.
Herjata, haukkua, moittia, solvata, keksi tekemisellesi sitten ihan oma, joka kuvastaa tuota täysin omituista jankkaustasi niiden elämästä.
Lempipuuhasi on selvä.
Taisit olla se, joka on sitä mieltä, että Victoria on jotenkin laiminlyöty lapsi. Vainoat jo Martinan lastakin, eikö sinulla mitään rajaa ole?
Siis tuo Frans?
Hänen äitinsä "toilailuja" vuosikymmeniä seuranneena, en voi muuta sanoa kun että kotiolot kyllä vaikuttavat! (Perimästä en puhu tässä)
Lapselle on jo syntymästä asti "syötetty" kaiken maailman "ideologioita". Nyt aikuinen lapsi tuntuu olevan pihalla ja herkkä vaikka väittää muuta.
Äiti on tuuliviiri joka tarkoituksella haluaa näyttää epävakaalta. Isä on juu, arvostettu alallaan. Mutta aikalailla omanlaatuinen.