IL: Frans Frangén joutuu oikomaan usein: ”En ole poika”
Miksi tällaista soopaa tulee telkkarista?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e6616087-cd39-4caf-b795-392647a…
Kommentit (895)
Persut on aika sekaisin, jaksaa kiinnostua toisten sukupuolesta tai seksuaalisuudesta näin paljon. Perus incel meininki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi elän sen enemmän alan saada kiinni perinteisten sukupuoliroolien kritiikistä. Kasvoin sellaisena aikana aikuiseksi että meilläpäin poikia pidettiin parempana kuin tyttöjä ja toivottiin esim että ensimmäinen lapsi on poika koska sille saattoi jättää maatilan. Poika piti olla ja lapsia tehtiin vaikka 10 että tuli se poika ja jos joku ei saanut poikia niin se oli suru ja pettymys. Ylpeilyn aiheeksi syntyneille pojille toki oli kaavoitettu yhtä tiulla rooli kuin niille vähäpätöisimmille tytöille ja moni psyyke meni murskaksi kun odotukset olivat niin ahdasmieliset ja pojat häpäistiin jos he halusivat leikkiä nukeilla tai olivat "herkempiä" kuin miehen kuului olla ja tyttöjen kuului olla hoivaavia ja kouluttamattomia koska tärkeintä oli olla kotona synnyttämässä lapsia.
Pitkä tarina. Nykyään lähes 5-kymppisenä tajuan miten ahdasta täällä on. Se että rakennetaan tietyt sosiaaliset sukupuoliroolit on hankalaa. Minulla on tietyt fyysiset ominaisuudet ja niitä hoidetaan fyysisinä ominaisuuksina mutta niillä ei pidä perustella kuka tai mitä minä muilta ulottovuuksiltani olen. Olen alkanut suhtautua sosiaalisiin rooleihin ja odotuksiin kyseenalaistavaksi. Olen vanhempani lapsi, se riittää, muita määritelmiä ei ole tarpeen esittää.
Nykypäivän edistykselliset suorastaan takertuvat niihin rooleihin ja stereotyyppeihin sukupuolen määrittäjinä. Frans ei koe olevansa poika, koska ei ole innostunut pojille tyypillisistä jutuista ja toimitatavoista. Surullista. Olisi vain rohkeati omanlaisensa poika!
Sitten kun erilainen poika, niin paskan määrä on vakio. Usko huvikses, siitä vasta saa kuullakin. Näitä muunsu juttuja on lähinnä nettipalstoilla. Sen sijaan reippaasti erilaista poikaa tuijotetaan, nauretaan, homotellaan, haukutaan päinnaamaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi elän sen enemmän alan saada kiinni perinteisten sukupuoliroolien kritiikistä. Kasvoin sellaisena aikana aikuiseksi että meilläpäin poikia pidettiin parempana kuin tyttöjä ja toivottiin esim että ensimmäinen lapsi on poika koska sille saattoi jättää maatilan. Poika piti olla ja lapsia tehtiin vaikka 10 että tuli se poika ja jos joku ei saanut poikia niin se oli suru ja pettymys. Ylpeilyn aiheeksi syntyneille pojille toki oli kaavoitettu yhtä tiulla rooli kuin niille vähäpätöisimmille tytöille ja moni psyyke meni murskaksi kun odotukset olivat niin ahdasmieliset ja pojat häpäistiin jos he halusivat leikkiä nukeilla tai olivat "herkempiä" kuin miehen kuului olla ja tyttöjen kuului olla hoivaavia ja kouluttamattomia koska tärkeintä oli olla kotona synnyttämässä lapsia.
Pitkä tarina. Nykyään lähes 5-kymppisenä tajuan miten ahdasta täällä on. Se että rakennetaan tietyt sosiaaliset sukupuoliroolit on hankalaa. Minulla on tietyt fyysiset ominaisuudet ja niitä hoidetaan fyysisinä ominaisuuksina mutta niillä ei pidä perustella kuka tai mitä minä muilta ulottovuuksiltani olen. Olen alkanut suhtautua sosiaalisiin rooleihin ja odotuksiin kyseenalaistavaksi. Olen vanhempani lapsi, se riittää, muita määritelmiä ei ole tarpeen esittää.
Nykypäivän edistykselliset suorastaan takertuvat niihin rooleihin ja stereotyyppeihin sukupuolen määrittäjinä. Frans ei koe olevansa poika, koska ei ole innostunut pojille tyypillisistä jutuista ja toimitatavoista. Surullista. Olisi vain rohkeati omanlaisensa poika!
Sitten kun erilainen poika, niin paskan määrä on vakio. Usko huvikses, siitä vasta saa kuullakin. Näitä muunsu juttuja on lähinnä nettipalstoilla. Sen sijaan reippaasti erilaista poikaa tuijotetaan, nauretaan, homotellaan, haukutaan päinnaamaa yms.
Transsuhommiin alkaminen ei kuitenkaan ole mikään ratkaisu. Pitää vain jaksaa puskea eteenpäin pilkasta huolimatta ja jossain vaiheessa löytyy se oma porukka ja oma polku.
Vierailija kirjoitti:
Se Frans on poika haluaa olla tyttö, että pojat nussivat häntä pimppiin.
Äitinsä on kertonut, että se tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsuhommiin alkaminen ei kuitenkaan ole mikään ratkaisu. Pitää vain jaksaa puskea eteenpäin pilkasta huolimatta ja jossain vaiheessa löytyy se oma porukka ja oma polku.
Pakkohan tämänkin muusun oli aloittaa nuo Taekwondo-hommat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermafrodot on tosi harvinaisia.
Vai mitä muusut väittää olevansa?
Hermafrodo ihminen voi olla. Jos hermafrodiittia tarkoitat.
Siis EI voi olla. Sana putosi. Yhtään hermafrodiittia ihmistä ei ole ollut koskaan.
Alanuolittajat voivat kertoa onko heillä jotain salaista tietoa. Historia, biologia tai mikään tiedä ei ole vielä koskaan nähnyt tai kuullut hermafrodiitista ihmisestä.
Kyllä on kuullut. Koska aiemmin intersukupuolisesta ihmisestä käytettiin nimitystä hermafrodiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermafrodot on tosi harvinaisia.
Vai mitä muusut väittää olevansa?
Hermafrodo ihminen voi olla. Jos hermafrodiittia tarkoitat.
Siis EI voi olla. Sana putosi. Yhtään hermafrodiittia ihmistä ei ole ollut koskaan.
Alanuolittajat voivat kertoa onko heillä jotain salaista tietoa. Historia, biologia tai mikään tiedä ei ole vielä koskaan nähnyt tai kuullut hermafrodiitista ihmisestä.
Kyllä on kuullut. Koska aiemmin intersukupuolisesta ihmisestä käytettiin nimitystä hermafrodiitti.
Muistan tämän ajan. Muistan myös termit m ulatti ja m estitsi.
Tästä ei saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset sangen väkivaltaisia.
Jos hän ei ole poika miksi hän kisaa helsingin nuorten miesten kristillisen yhdistyksen sarjassa 🤔
Varmaan siksi, että naisten sarja on vain biologisille naisille. Jos et ole sellainen, menet miesten sarjaan, oli identiteettisi mikä vain.
Jos on naisen paperit, niin osallistumista naisten sarjoihin ja pääsyä naisten tiloihin ei voi laillisesti estää.
Jos noin on, silloin urheilun naisten sarjojen pääsyvaatimuksia pitää muuttaa. Naisten sarja on olemassa nimenomaan siksi, että miehet ja naiset ovat biologialtaan erilaisia. Miehellä on murrosiän jälkeen koko elämänsä ajan etua biologiastaan, hän on nopeampi ja voimakkaampi kuin naiset. Siksi osallistuminen pitää rajata biologian mukaan, ei identiteetin tai passin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailmassa on päivänselvää, että on muunsukupuolisia ihmisiä. Mutta se, että tämä ehkä noin 0,5-1,5 prosenttia koko väestöstä koskeva ilmiö osuu juuri Meriläiseen jälkeläiseen on jokseenkin erikoinen sattuma.
Jostakin syystä juuri tämä 0,5% tarkoittaa suomessa lähes miljoonaa nuorta. Pitäisikö ulkomaiden psykiatrien kiinnostua mikä suomessa mättää? Veikkaan yleistä YH.
Miten paljon sää luulet että suomessa on porukkaa...?
Minä voin kertoa Franssille yhdellä vilkaisulla onko hän poika vai tyttö jos ei itse tiedä.
Frans on harvinaisen ruma, näyttää joltain friikiltä ja friikkihän se onkin, äidiltään perinyt rumat geenit, tosin ei sen isäkään mikään komistus ole. Äitinsä on lihava, vastenmielinen naisen irvikuva ja pojasta on tullut samanlainen tosin on pojan irvikuva.
Vierailija kirjoitti:
On niitä poikia jotka haluaa olla nainen . On naisia jotka haluaa olla mies. Vaikka tietävät mikä on oikea sukupuolensa. Eräs homopoika kertoi että hän inhoaa naisia eikä voi olla niiden kanssa.
Oi miten suvaitsevaista ja rakkaudellista! Inhoaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Frans on poika haluaa olla tyttö, että pojat nussivat häntä pimppiin.
Äitinsä on kertonut, että se tuntuu hyvältä.
Ohjelmassa pyöri tuttöjen kanssa? On siis lebukka!
Syntiinlankeemuksen seurauksia Adam tietää .