Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaverin exän viedä?

Vierailija
07.06.2026 |

Saako kaverin exän viedä?

-Mies42

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on mielipide, voiko kaverin exän iskeä itselle?

Vierailija
2/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaveri voi olla sitten entinen jos ei kauheasti tykkää enää exästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, kirjoittamaton sääntö!

Vierailija
4/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jotain tehdä mutta ei aloittaa näkyvää suhdetta

Vierailija
5/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan voisi viedä exän kaatopaikalle.

Vierailija
6/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mitään viemistä, kun kaveri on kerran jo itse luopunut eksästään. Se on nyt vapaata riistaa.

Vierailija
7/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi aattele sitten sama kun olisit koskenut kaverin vehkeeseen kun räpläät sen exän römpsää

Vierailija
8/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on nykyisin exäni kanssa naimisissa ja hyvin onnellisia ovat. Mielestäni tämä on pelkästään ihana ja hyvä asia. 

Vierailija
9/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ikinä haluaisi kaverin eksää. 

Vierailija
10/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni on nykyisin exäni kanssa naimisissa ja hyvin onnellisia ovat. Mielestäni tämä on pelkästään ihana ja hyvä asia. 

En sietäisi, että eksä olisi lähipiirissä. 

Vierailija
11/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle olisi tullut mieleenikään yrittää "kieltää" (ihan kuin asia edes minulle kuuluisi) rakkaalta ystävältäni onnea exäni kanssa jonkun ihmeellisen säännön perusteella. Miten voisin väittää välittäväni näistä ihmisistä yhtään, jos haluaisin olla hankala ja seisoa tiellä? 

Vierailija
12/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi

Vierailija
13/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä olisi isompi ja painavampi asia kuin lähipiiriläisen ehkä elinikäinen onni hänelle oikean ihmisen kanssa? Että sinä et siedä. Selvä... 

Vierailija
14/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle olisi tullut mieleenikään yrittää "kieltää" (ihan kuin asia edes minulle kuuluisi) rakkaalta ystävältäni onnea exäni kanssa jonkun ihmeellisen säännön perusteella. Miten voisin väittää välittäväni näistä ihmisistä yhtään, jos haluaisin olla hankala ja seisoa tiellä? 

En ikinä haluaisi kaverini exää. Hän on syystä ex. Kun on nähnyt kaverin eroprosessin, niin eipä  houkuttele.

Vierailija
15/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä olisi isompi ja painavampi asia kuin lähipiiriläisen ehkä elinikäinen onni hänelle oikean ihmisen kanssa? Että sinä et siedä. Selvä... 

Sen kusipään kanssa en halua olla missään tekemisessä. Pitäisin etäisyyttä kaveriin ja häneen. Voin olla kaveri, mutta eri tavalla kuin ennen. 

Vierailija
16/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä haluaisi kaverini exää. Hän on syystä ex. Kun on nähnyt kaverin eroprosessin, niin eipä  houkuttele.

Eihän se aina houkuttele, eikä tarvitsekaan. Riippuu kaverista, exästä ja eron syistä.

Vierailija
17/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Mutta älä tule minulle itkemään miten paskasti se sinua kohtelee. Tiesit lähtiessäsi mitä tulet saamaan.

Vierailija
18/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan eukko messiin. Mitä sitä ihmettelemään. Hyvä pari teistä tulee.

Stemppiä!

Vierailija
19/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei. Eroissa on monesti kaikkea sellaista mikä on jäänyt vaikka hampaankoloon tai suhde on syystä tai toisesta jäänyt "kesken" ja toiveena voi olla katsoa juttua uudelleen vähän myöhemmässä kohtaa. Ja kun on jonkun ihmisen tuntenut romanttisessa mielessä joskus niin kyllä se kipeää tekee nähdä hänet toisen kanssa. Kaverin eksiin ei kosketa tai on kyllä entinen kaveruus. N

Vierailija
20/22 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se muuttaisi ystävyyssuhdetta. En enää kertoisi omista asioista tai tulisin kylään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi