Saako kaverin exän viedä?
Kommentit (22)
No kaveri voi olla sitten entinen jos ei kauheasti tykkää enää exästä.
Voi jotain tehdä mutta ei aloittaa näkyvää suhdetta
Aloittajan voisi viedä exän kaatopaikalle.
Eihän se ole mitään viemistä, kun kaveri on kerran jo itse luopunut eksästään. Se on nyt vapaata riistaa.
Hyi aattele sitten sama kun olisit koskenut kaverin vehkeeseen kun räpläät sen exän römpsää
Paras ystäväni on nykyisin exäni kanssa naimisissa ja hyvin onnellisia ovat. Mielestäni tämä on pelkästään ihana ja hyvä asia.
Hyi, en ikinä haluaisi kaverin eksää.
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on nykyisin exäni kanssa naimisissa ja hyvin onnellisia ovat. Mielestäni tämä on pelkästään ihana ja hyvä asia.
En sietäisi, että eksä olisi lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
EI, kirjoittamaton sääntö!
Ei minulle olisi tullut mieleenikään yrittää "kieltää" (ihan kuin asia edes minulle kuuluisi) rakkaalta ystävältäni onnea exäni kanssa jonkun ihmeellisen säännön perusteella. Miten voisin väittää välittäväni näistä ihmisistä yhtään, jos haluaisin olla hankala ja seisoa tiellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä olisi isompi ja painavampi asia kuin lähipiiriläisen ehkä elinikäinen onni hänelle oikean ihmisen kanssa? Että sinä et siedä. Selvä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle olisi tullut mieleenikään yrittää "kieltää" (ihan kuin asia edes minulle kuuluisi) rakkaalta ystävältäni onnea exäni kanssa jonkun ihmeellisen säännön perusteella. Miten voisin väittää välittäväni näistä ihmisistä yhtään, jos haluaisin olla hankala ja seisoa tiellä?
En ikinä haluaisi kaverini exää. Hän on syystä ex. Kun on nähnyt kaverin eroprosessin, niin eipä houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä olisi isompi ja painavampi asia kuin lähipiiriläisen ehkä elinikäinen onni hänelle oikean ihmisen kanssa? Että sinä et siedä. Selvä...
Sen kusipään kanssa en halua olla missään tekemisessä. Pitäisin etäisyyttä kaveriin ja häneen. Voin olla kaveri, mutta eri tavalla kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluaisi kaverini exää. Hän on syystä ex. Kun on nähnyt kaverin eroprosessin, niin eipä houkuttele.
Eihän se aina houkuttele, eikä tarvitsekaan. Riippuu kaverista, exästä ja eron syistä.
Siitä vaan. Mutta älä tule minulle itkemään miten paskasti se sinua kohtelee. Tiesit lähtiessäsi mitä tulet saamaan.
Siitä vaan eukko messiin. Mitä sitä ihmettelemään. Hyvä pari teistä tulee.
Stemppiä!
Mielestäni ei. Eroissa on monesti kaikkea sellaista mikä on jäänyt vaikka hampaankoloon tai suhde on syystä tai toisesta jäänyt "kesken" ja toiveena voi olla katsoa juttua uudelleen vähän myöhemmässä kohtaa. Ja kun on jonkun ihmisen tuntenut romanttisessa mielessä joskus niin kyllä se kipeää tekee nähdä hänet toisen kanssa. Kaverin eksiin ei kosketa tai on kyllä entinen kaveruus. N
Kyllä se muuttaisi ystävyyssuhdetta. En enää kertoisi omista asioista tai tulisin kylään.
mikä on mielipide, voiko kaverin exän iskeä itselle?