Oletko joutunut käyttämään lapsellesi "holdingia"?
Minä viimeksi tänään. Tosi pitkän aikaa on mennyt hyvin ja viimeksi eilen juteltiin miehen kanssa kuinka ihanaa on kun ei ole tarvinnut sitä tehdä ja lapsi on rauhoittunut tosi paljon. Tänään alkoi koulu, olisiko sillä ollut vaikutusta raivokohtaukseen.. :/
Kommentit (41)
Kannattaisi opetella vähentämään kuormitusta niin ei tulisi näitä väkivaltaisia purkauksia ja sitä kautta tarvetta väkisin kiinni pitämistä.
Tiedostatteko että tuo on väkivaltaa?
Vierailija kirjoitti: Tiedostatteko että tuo on väkivaltaa?
Lastenkasvatus on ala missä "väkivallasta" itkevät kukkahatut eivät pärjää.
Olen pitänyt, kun minulle niin opetettiin lastenpsykiatrisella 2000 luvun alussa kun oltiin siellä parin vuoden kuntoutusterapiassa. Nyt olen fiksumpi ja tiedän sen väkivallaksi ja todellakaan autistista lasta mitä minullakin lapset on, ei pitäisi ikinä mennä rajoittamaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt, kun minulle niin opetettiin lastenpsykiatrisella 2000 luvun alussa kun oltiin siellä parin vuoden kuntoutusterapiassa. Nyt olen fiksumpi ja tiedän sen väkivallaksi ja todellakaan autistista lasta mitä minullakin lapset on, ei pitäisi ikinä mennä rajoittamaan niin.
TYKS?
Vierailija kirjoitti:
Minusta autistispiirteistä lasta eikä ketään muutakaan saa pitää vankina omalla kehollaan. Se on pahoinpitelyä ja vielä kamalampi ajatus pakottaa lapsi paikoilleen "rakkaudella" kuin köyttää pöydänjalkaan vyöllä. Pöytää voi sentään vihata, mutta äitiä pitäisi taas rakastaakin sen pahoinpitelyn jälkeen.
No vahva lääkitys sitten. Kumpi on parempi???
En usko tuohon vankina pitämiseen. Aiheuttaa pahaa oloa lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella vähentämään kuormitusta niin ei tulisi näitä väkivaltaisia purkauksia ja sitä kautta tarvetta väkisin kiinni pitämistä.
Painu ny vit-ttuun sen kUorMitUksEn kanssa saatana!
En mutta sijoitukseni ovat "holding"-yhtiössä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel 😢
Niin nykyään on aika paljon kaikenlaista jaksamattomuutta ja elämäm kolu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:En usko tuohon vankina pitämiseen. Aiheuttaa pahaa oloa lapselle.
Voi kyynel 😢
Mitä jos sinut kaadettaisi väkisin maahan ja pidettäisi kiinni kunnes virtsaat allesi?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sut otetaan väkisin syliin ja pidetään kiinni ettet pääse pois.
Ja se on mielestäsi kamalaa ja traumatisoivaa? EiVITTUmikä lumihiutale!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel 😢
Mitä jos sinut kaadettaisi väkisin maahan ja pidettäisi kiinni kunnes virtsaat allesi?
Minulla ei ole tapana riehua väkivaltaisesti ja virtsanpidätyskykyni on erinomainen. Ja pidän kaikenlaisesta kosketuksesta.
Missä opitte tuosta holdauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel 😢
Miten usein päästät housuun?
Joo. Jouduttiin usein pitämään kiinni adhd poikaa. Ei se helppoa ollut. Pidettiin kiinni myös osastolla hoitajien toimesta. Paljastui myöhemmin että hän on myös autistinen. Ei ne kiinnipidot mitään auttaneet. Mutta pakko oli pitää että ei satuta muita tai itseä. Ei hän niihin helpolla rauhoittunut. Nyt on jo niin iso että samoissa tilanteissa joudutaan soittamaan poliisit(onneksi näitä on nykyään harvoin). Ei sekään kiva ole kun poliisit laittaa nuoren käsi/jalkarautoihin kun ei muuten rauhoitu.
Ja edellinen vielä.
Kaikki tehdään että noita tilanteita Ei tulisi. Lisäksi hoitotaho ja kuntoutus, raskas lääkitys. Silti joskus tulee tilanne että täytyy soittaa 112 ja poliisien suojata nuorta itseltään ja muita häneltä.
Holding terapia on pedofiiliaa.