Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä grillaillaan oman talon terassilla. Pikkasen rupee säälitteleen kerrostalossa asuvat

Vierailija
07.06.2026 |

Omiakin taloja on hei saatavilla!

On käivärää, piffiä ja muuta herkkuva.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on grilli täällä kerrostalon pihalla. 

Varmaan kiva siellä naapurin pulsujen virtsapaikalla grillailla.

Ei ole pultsareita tällä alueella.

Vierailija
102/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta luulen, että vain sinun sosiaalistatuksessasi on kusevia juoppoja! Katsopa ihan ensin Helsingin kalleimpien lähiöiden kerrostaloasuntojen hintoja ja päättele sitten uudelleen, missä lähiöissä juopot ym asuvat. Asunnot ovat myös kalliimpia kuin monen omakotitalo

Joo siellä kerrostalo slummissa yleisellä kusi grillillä on mukavaa tuli jo selväksi elä

enää jankuta.

Eipä ole näkynyt ja lopeta sinäkin jankkaus!

Lopeta sinä se itku sieltä slummista käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pultsareita tällä alueella.

Ei pelkkiä narkkeja ja kelan asukkeja vaan.

Vierailija
104/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo on ihan perseestä kun kela ei hommaa sellaista.

Vierailija
105/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta luulen, että vain sinun sosiaalistatuksessasi on kusevia juoppoja! Katsopa ihan ensin Helsingin kalleimpien lähiöiden kerrostaloasuntojen hintoja ja päättele sitten uudelleen, missä lähiöissä juopot ym asuvat. Asunnot ovat myös kalliimpia kuin monen omakotitalo

Pelkästään viime kesänä ostamani siirtolapuutarhamökki maksaa enemmän kuin omakotitalo maaseudulta. Mutta kyllähän minä jonkun yksinkertaisen pölvästin mielestä olen köyhä kun en asu omakotitalossa. 

Vierailija
106/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siellä kerrostalo slummissa yleisellä kusi grillillä on mukavaa tuli jo selväksi elä

enää jankuta.

Eipä ole näkynyt ja lopeta sinäkin jankkaus!

Lopeta sinä se itku sieltä slummista käsin.

Tämä on slummi vain siinä tapauksessa, jos sinä tulet tänne…Jatka! En jaksa enää vääntää tyhmän kanssa. En muuten lue enää vastaustasi tähän kommenttiin niin ihan sama, mitä hulluja joriset! Ja mene vapaaehtoisesti hoitoon ennen kuin sinut viedään sinne väkisin! 

Vierailija
107/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap-raukka. Siellä sä grillaat hyttysten ja mäkäräisten syötävänä, kun mä nautin kylmää valkkaria ja ilmakuivattua kinkkua Italian talollani. Palaan syyskuussa Sumeen  omakotitalolleni meren rantaan joskus syyskuussa, sillon voisin grillata ja savustaa. Lokakuussa palaankin talveksi taas lämpimään. 

Vierailija
108/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa näkee että valtaosa palstalaisista asuu kerrostalossa. Säälittävää.

Asun alueella, jossa on pienkerrostaloja ja omakotitaloja. Nuo omakotitalot maksaa yli miljoona euroa eikä kerrostaloasuntoakaan halvalla saa enää. 

Vierailija
109/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Juuri mies valmistelee lounasta, pitsauunilla tehdään. Sadepäivä, mutta lapsilla on päiväsauna ja kavereiden kanssa polskivat altaassa. Pidän vahtia ja loikoilen patiolla. Ei hassumpaa. 

Rantasaunskin on ja oma ranta. Omenapuita, luumuja,  vadelmia, mansikkaa,  viinimarjoja, pensasmustikkaa, karviaisia, tyrniä on. Kasvihuoneesta tomaatit, kurkut, kasvimaalta riittämiin vihannespuolta. Kesällä ja syksyllä ruokakulut romahtaa. 

Ai niin, talokin jo velaton. Koulu ihana ja rauhallinen, hyvämaineisen okt-alueen lähikoulu. Isoon kaupunkiin 20min ajo. Kyllä kelpaa :)

Vierailija
110/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään viime kesänä ostamani siirtolapuutarhamökki maksaa enemmän kuin omakotitalo maaseudulta. Mutta kyllähän minä jonkun yksinkertaisen pölvästin mielestä olen köyhä kun en asu omakotitalossa. 

Joku pölvästi ostaa kerrostalo luukun tai pistää vielä paremmaksi ja ostaa siirtolapuutarhamökin voi jumalauta et pitää olla tyhmä.

Vierailija
111/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pölvästi ostaa kerrostalo luukun tai pistää vielä paremmaksi ja ostaa siirtolapuutarhamökin voi jumalauta et pitää olla tyhmä.

Mitäs tyhmää siinä on? Se ettei elä juuri kuten sinä? 

Vierailija
112/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap-raukka. Siellä sä grillaat hyttysten ja mäkäräisten syötävänä, kun mä nautin kylmää valkkaria ja ilmakuivattua kinkkua Italian talollani. Palaan syyskuussa Sumeen  omakotitalolleni meren rantaan joskus syyskuussa, sillon voisin grillata ja savustaa. Lokakuussa palaankin talveksi taas lämpimään. 

Huom! Tyyppi on kertonut asuvansa teltassa!

Vierailija
113/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän kaikki omakotitalot ole maaseudulla. Lohdutat itseäsi, kun ei muuhun ollut varaa, kuin 9m2 siirtolapuutarhamökkiin 15m2 tontilla. 

Vierailija
114/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa näkee että valtaosa palstalaisista asuu kerrostalossa. Säälittävää.

Asun alueella, jossa on pienkerrostaloja ja omakotitaloja. Nuo omakotitalot maksaa yli miljoona euroa eikä kerrostaloasuntoakaan halvalla saa enää. 

Täällä meilläpäin yksiöt lähtevät 200 tonnista ylöspäin. Täällä ei köyhäkallet asu. 

Vierailija
115/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh! Sillä on vain alemmuudentunnetta halvassa homeisessa talossaan jossain Landella!

Vierailija
116/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän kaikki omakotitalot ole maaseudulla. Lohdutat itseäsi, kun ei muuhun ollut varaa, kuin 9m2 siirtolapuutarhamökkiin 15m2 tontilla. 

meillä on omakotitalo josta keskustaan 2 km matkaa mut sitä ei kelan luukku asukki ymmärrä.

Vierailija
117/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, oli varaa siirtolapuutarhamökkiin sen näkökentän kun oston Etu-Töölöstä 4h asunnon. Sinulla ei siihen ole varaa ikinä. 

Vierailija
118/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan asua omakotitalossa ollenkaan? Tai ainakaan kunnallisessa sellaisessa, koska muutoin et lähettäisi tämän kaltaisia viestejä...

Vierailija
119/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh! Sillä on vain alemmuudentunnetta halvassa homeisessa talossaan jossain Landella!

Joko saatana taas hometta!

vituttaako kelan pummia asua itsemurha yksiössä?

se on sulle oikeen että joudut tollaisessa luukussa asua.

Vierailija
120/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä on omakotitalo josta keskustaan 2 km matkaa mut sitä ei kelan luukku asukki ymmärrä.

Sen kuolleen kirkonkylän keskusta jossa on ylsi s-marketti. Onhan tuokin saavutus jonkun mielestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä