Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä grillaillaan oman talon terassilla. Pikkasen rupee säälitteleen kerrostalossa asuvat

Vierailija
07.06.2026 |

Omiakin taloja on hei saatavilla!

On käivärää, piffiä ja muuta herkkuva.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää Ap:n kaltaiset ihmiset, jotka joutuvat grillaamaan ruokansa kaasugrillillä terassilla, koska piha on niin ahdas, että muuta grillauspaikkaa pihalle ei yksinkertaisesti mahdu. Se grillattava on kaiken lisäksi joku halpismarinadilla valmiiksi maustettu lihaköntsä tai Poprilli-makkara, joista molemmista puuttuu oikea maku.

Vierailija
42/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kiinnostanut grillaaminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aina ollut tiedossa että kerrostaloissa asuu se väliinputoaja sääliöporukka.

Vierailija
44/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän säälittelee aloittajan mielenterveyden tila

Vierailija
45/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä grillaan kaasulla parvekkeella päivittäin vaikka taloyhtiön säännöt kieltävät. Oma parveke , oma lupa

Hajoa nurmikonleikkuuseen nousukas

Hajoa sinne slummiin.

Joo, Ixelles onkin ihan hirveä slummi. Huomaa kyllä että jotkut eivät ole koskaan elämässään käyneet kaupungissa. 

yks mulkku kiukuttelee pikku kuutiosta käsin.

Näin sanoo henkilö joka ei osaa edes aloittaa lausetta isolla alkukirjaimella. Joka ei edes tiedä missä Ixelles on, ja millaisia taloja sinne on rakennettu. 

Vierailija
46/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä pilata sun hyvät vihavibat ap, mutta mä en ikinä vaihtais tätä tilavaa, kaunista kolmiotani sun hometaloon.

Tässä on helppo asua ja lähikauppaan matkaa 100 m, pizzeriaan ja apteekkiin 30 m, baariin 30 m. Hissillä alas ja tien yli ja mä oon viihteellä tai syömässä. Lenkkimaastot vieressä, yhteisöpuutarha vieressä, joukkoliikenne kulkee talon edestä ja takaa. Isolla puistopihalla lököttelen aurinkotuolissa lämpiminä päivinä 150-vuotiaiden mäntyjen keskellä.

Sulla ei olis tähän varaa. Mä myin omakotitalon Uudellamaalla saadakseni tämän.

Kiva siellä m amujen keskellä olla. Ei kiitos.

Niin. Maahanmuuttajat asuvat harvemmin teltoissa 

Vierailija
47/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin kerrostalossa ei voisi grillata.

Huono provo.

Niinpä. Meillä on kerrostalon pihaa isolla( rauhallisella) alueella,  on ulkoterassia ( katettu) grillikatos ja kaikki usein käytössä. Järjestetään yhteisiä tilaisuuksia ja kuka asukas vaan voi grillata ja savustaa vaikka yksinkin. Hyvin on mennyt vuosikaudet. 

Vierailija
48/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaus on erittäin mid 

Vierailija
49/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin melkein kuulla kuhinan kerrostalosääliöiden näppäimistöllä kun yritetään puolestalla sitä betonikuutiota😂

Kuule täällä slummissä on tosi kivaa ja moni kulttuuriset naapurit.alakerrassa on ryssääääääää ja yläkerrassa somaaaaali ja muut kela juoppoja .

tääl on oikeesti kivaa kun ei tarvitse nurmikkoa leikata.

Vierailija
50/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aina ollut tiedossa että kerrostaloissa asuu se väliinputoaja sääliöporukka.

Tuossa lauseessa ei ollut taas mitään selkoa!

Vierailija
51/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin melkein kuulla kuhinan kerrostalosääliöiden näppäimistöllä kun yritetään puolestalla sitä betonikuutiota😂

Sun kannattaa hei ottaa hoitotahoon yhteyttä. Ainahan lääkkeillä on sivuvaikutuksia, mutta jos tosiaan kuulet tuollaista kuhinaa niin lääkitystäsi voidaan myös säätää.

Vierailija
52/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuossa naapurissa Grill It niminen ravintola. Minä tuun sitten talvella katsomaan kun sinä teet lumitöitä ja hakkaat klapeja. Katsotaan samalla paljonko teillä on lämpötila sisällä.

Vierailija
53/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas pahansuopaisia kommentteja kerrostalosääliöiltä.

No en muuta odottanutkaan😂

Tuo kommenttisihan tarkoittaa, että kerrostaloissa asuvat nimenomaan säälivät ja tässä tapauksessa sinua!

Vierailija
54/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä pilata sun hyvät vihavibat ap, mutta mä en ikinä vaihtais tätä tilavaa, kaunista kolmiotani sun hometaloon.

Tässä on helppo asua ja lähikauppaan matkaa 100 m, pizzeriaan ja apteekkiin 30 m, baariin 30 m. Hissillä alas ja tien yli ja mä oon viihteellä tai syömässä. Lenkkimaastot vieressä, yhteisöpuutarha vieressä, joukkoliikenne kulkee talon edestä ja takaa. Isolla puistopihalla lököttelen aurinkotuolissa lämpiminä päivinä 150-vuotiaiden mäntyjen keskellä.

Niin, miksi asua teltassa kun suolessa demarilemmikki voi asua JA ASUU KELA-goldilla kustannetussa kommarikuutiossa, pitäen keittiön sähköuunissa nuotiota ja joikaten pyllistelee aladinin taikamatolla olohuoneessa. 

Se on näillä demarikyrpien importtaamilla vuohipaimenoilla sellaiset tavat.

Vierailija
55/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa tämä H U L LU!

Vierailija
56/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ok-talossa, mutta tällä hetkellä grillailen täällä Saimaan saaressa. Aamulla verkot kokiessa tuli hyvä saalis. Osa on savustumassa.

Vierailija
57/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hieno kesäpäivä nauttia oman talon pihamaalla. Voin kuvitella kerrostalossa asuvien vihan.

Mikäs tässä kesää viettäessä kerrostalo kaksiossa. On ilmastointi joten lämpötila on mukavat 17 astetta ja siisti taloyhtiön piha. Grillata ei pysty mutta sitä varten on oma mökki. M34

Vierailija
58/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi asua teltassa kun suolessa demarilemmikki voi asua JA ASUU KELA-goldilla kustannetussa kommarikuutiossa, pitäen keittiön sähköuunissa nuotiota ja joikaten pyllistelee aladinin taikamatolla olohuoneessa. 

Se on näillä demarikyrpien importtaamilla vuohipaimenoilla sellaiset tavat.

Mutta sinä olet sanonut asuvaai teltassa. Nyt tod näk mielisairaalan suljetulla joten menepä nyt ottamaan lääkkeesi!

Vierailija
59/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiantakaa tämä H U L LU!

Antaa hänen kirjoitella tänne. Voi olla, että on ainut huvi hänelle.

Vierailija
60/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa näkee että valtaosa palstalaisista asuu kerrostalossa. Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme