Täällä grillaillaan oman talon terassilla. Pikkasen rupee säälitteleen kerrostalossa asuvat
Omiakin taloja on hei saatavilla!
On käivärää, piffiä ja muuta herkkuva.
Kommentit (136)
Viime vuonna mulla oli vielä omakotitalo mutta grillasin vain kerran, en katso että minun kannattaa sen takia omakotitaloa pitää. Se käristeruoka ei muutoinkaan kovin terveellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä grillaan kaasulla parvekkeella päivittäin vaikka taloyhtiön säännöt kieltävät. Oma parveke , oma lupa
Hajoa nurmikonleikkuuseen nousukasHajoa sinne slummiin.
Joo, Ixelles onkin ihan hirveä slummi. Huomaa kyllä että jotkut eivät ole koskaan elämässään käyneet kaupungissa.
yks mulkku kiukuttelee pikku kuutiosta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu sun kanssasi. Mitä jos keskittyisit nauttimaan siitä saatanan röttelöstäsi, idiootti. Kukaan ei ole kiinnostunut asumismuodostasi eikä tarvitse sääliäsi, ok. Noin tyhmältä ihmiseltä pitäisi ottaa älylaite pois.
No nyt on kommunistikuutiossa kyyhistelvä demarikuorianen kiukkuinen :D
Ymmärtäähän sen, miksi demarikuoriainen on niin äkämystynyt, sisälämpö ~28C ja nyt vasta aamupäivä.
-28c?
Vilpoisaa on.
Ikävä pilata sun hyvät vihavibat ap, mutta mä en ikinä vaihtais tätä tilavaa, kaunista kolmiotani sun hometaloon.
Tässä on helppo asua ja lähikauppaan matkaa 100 m, pizzeriaan ja apteekkiin 30 m, baariin 30 m. Hissillä alas ja tien yli ja mä oon viihteellä tai syömässä. Lenkkimaastot vieressä, yhteisöpuutarha vieressä, joukkoliikenne kulkee talon edestä ja takaa. Isolla puistopihalla lököttelen aurinkotuolissa lämpiminä päivinä 150-vuotiaiden mäntyjen keskellä.
Sulla ei olis tähän varaa. Mä myin omakotitalon Uudellamaalla saadakseni tämän.
Voin melkein kuulla kuhinan kerrostalosääliöiden näppäimistöllä kun yritetään puolestalla sitä betonikuutiota😂
Vierailija kirjoitti:
Olipa paska provo.
Tämä yksi mielisairas tehtailee näitä!
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pilata sun hyvät vihavibat ap, mutta mä en ikinä vaihtais tätä tilavaa, kaunista kolmiotani sun hometaloon.
Tässä on helppo asua ja lähikauppaan matkaa 100 m, pizzeriaan ja apteekkiin 30 m, baariin 30 m. Hissillä alas ja tien yli ja mä oon viihteellä tai syömässä. Lenkkimaastot vieressä, yhteisöpuutarha vieressä, joukkoliikenne kulkee talon edestä ja takaa. Isolla puistopihalla lököttelen aurinkotuolissa lämpiminä päivinä 150-vuotiaiden mäntyjen keskellä.
Kiva siellä m amujen keskellä olla. Ei kiitos.
Minua säälittää Ap:n kaltaiset ihmiset, jotka joutuvat grillaamaan ruokansa kaasugrillillä terassilla, koska piha on niin ahdas, että muuta grillauspaikkaa pihalle ei yksinkertaisesti mahdu. Se grillattava on kaiken lisäksi joku halpismarinadilla valmiiksi maustettu lihaköntsä tai Poprilli-makkara, joista molemmista puuttuu oikea maku.
Vierailija kirjoitti:
Voin melkein kuulla kuhinan kerrostalosääliöiden näppäimistöllä kun yritetään puolestalla sitä betonikuutiota😂
Nyt et taaskaan ymmärtänyt, mitä kirjoitit! Luoja, miten tyhmä olet!
Mua ei ole koskaan kiinnostanut grillaaminen.
Onhan se aina ollut tiedossa että kerrostaloissa asuu se väliinputoaja sääliöporukka.
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää Ap:n kaltaiset ihmiset, jotka joutuvat grillaamaan ruokansa kaasugrillillä terassilla, koska piha on niin ahdas, että muuta grillauspaikkaa pihalle ei yksinkertaisesti mahdu. Se grillattava on kaiken lisäksi joku halpismarinadilla valmiiksi maustettu lihaköntsä tai Poprilli-makkara, joista molemmista puuttuu oikea maku.
Tyyppihän on sanonut asuvansa teltassa, joten tuskin sitä grilliä edes on vaan hullun mielikuvitus vaan!
Minua vähän säälittelee aloittajan mielenterveyden tila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä grillaan kaasulla parvekkeella päivittäin vaikka taloyhtiön säännöt kieltävät. Oma parveke , oma lupa
Hajoa nurmikonleikkuuseen nousukasHajoa sinne slummiin.
Joo, Ixelles onkin ihan hirveä slummi. Huomaa kyllä että jotkut eivät ole koskaan elämässään käyneet kaupungissa.
yks mulkku kiukuttelee pikku kuutiosta käsin.
Näin sanoo henkilö joka ei osaa edes aloittaa lausetta isolla alkukirjaimella. Joka ei edes tiedä missä Ixelles on, ja millaisia taloja sinne on rakennettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä tyypillä ole kuin homeinen teltta. Siellä on kertonut asuvansa
Vierailija kirjoitti:
Minua vähän säälittelee aloittajan mielenterveyden tila
Minua paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva siellä m amujen keskellä olla. Ei kiitos.
Niin. Maahanmuuttajat asuvat harvemmin teltoissa
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin kerrostalossa ei voisi grillata.
Huono provo.
Niinpä. Meillä on kerrostalon pihaa isolla( rauhallisella) alueella, on ulkoterassia ( katettu) grillikatos ja kaikki usein käytössä. Järjestetään yhteisiä tilaisuuksia ja kuka asukas vaan voi grillata ja savustaa vaikka yksinkin. Hyvin on mennyt vuosikaudet.
Minua kyllä säälittää, kun sulla ei ole varaa muuhun kuin asua teltassa. Muu onkin satua!