Täällä grillaillaan oman talon terassilla. Pikkasen rupee säälitteleen kerrostalossa asuvat
Omiakin taloja on hei saatavilla!
On käivärää, piffiä ja muuta herkkuva.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä grillaan kaasulla parvekkeella päivittäin vaikka taloyhtiön säännöt kieltävät. Oma parveke , oma lupa
Hajoa nurmikonleikkuuseen nousukasRuuanlaitto parvekkeella kielletty.. onhan se järjestyssäännöissä meilläkin, mutta kun sitä EI voi kieltää ;) Sähkö- ja kaasugrilli ovat sallittuja, kaasupullon säilytykselle on omat sääntönsä mm. lämpötila. Taidanpa laittaa sähkögrillini lämpenemään, alkaa kohta olla nälkä.
Ei ole kielletty ainakaan meiän luhtitaloyhtiössä, mutta parvekkeellisilla pitää olla sähkögrilli ja kaasu saa olla vaan pihallisilla, meillä ei mitään, kun grillataan mökillä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pilata sun hyvät vihavibat ap, mutta mä en ikinä vaihtais tätä tilavaa, kaunista kolmiotani sun hometaloon.
Tässä on helppo asua ja lähikauppaan matkaa 100 m, pizzeriaan ja apteekkiin 30 m, baariin 30 m. Hissillä alas ja tien yli ja mä oon viihteellä tai syömässä. Lenkkimaastot vieressä, yhteisöpuutarha vieressä, joukkoliikenne kulkee talon edestä ja takaa. Isolla puistopihalla lököttelen aurinkotuolissa lämpiminä päivinä 150-vuotiaiden mäntyjen keskellä.
Sulla ei olis tähän varaa. Mä myin omakotitalon Uudellamaalla saadakseni tämän.
Kiva siellä m amujen keskellä olla. Ei kiitos.
Niin. Maahanmuuttajat asuvat harvemmin teltoissa
Niin, miksi asua teltassa kun suolessa demarilemmikki voi asua JA ASUU KELA-goldilla kustannetussa kommarikuutiossa, pitäen keittiön sähköuunissa nuotiota ja joikaten pyllistelee aladinin taikamatolla olohuoneessa.
Se on näillä demarikyrpien importtaamilla vuohipaimenoilla sellaiset tavat.
Mutta sinä olet sanonut asuvaai teltassa. Nyt tod näk mielisairaalan suljetulla joten menepä nyt ottamaan lääkkeesi!
Melko väsynyt tuo ota lääkkeesi -kommentti.
Ei koskaan sinun kohdalla! Ja nyt ne on näköjään todella jääneet sulle antamatta siellä mielisairaalassa...
Miten sinä tykkäät kirjoitella noin? Sanotko yhtä ilkeästi naamatustenkin?
Kyllä! Sinulle sanon!
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantakaa tämä H U L LU!
Pata kattilaa soimaa.
Sähköllä ja kaasulla paistaminen ei ole grillaamista.
Omassa talossa paras asua ja grillailla. Muu on vain säälittävää teeskentelyä.
Pikkasen säälittävä viesti ap.:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pilata sun hyvät vihavibat ap, mutta mä en ikinä vaihtais tätä tilavaa, kaunista kolmiotani sun hometaloon.
Tässä on helppo asua ja lähikauppaan matkaa 100 m, pizzeriaan ja apteekkiin 30 m, baariin 30 m. Hissillä alas ja tien yli ja mä oon viihteellä tai syömässä. Lenkkimaastot vieressä, yhteisöpuutarha vieressä, joukkoliikenne kulkee talon edestä ja takaa. Isolla puistopihalla lököttelen aurinkotuolissa lämpiminä päivinä 150-vuotiaiden mäntyjen keskellä.
Sulla ei olis tähän varaa. Mä myin omakotitalon Uudellamaalla saadakseni tämän.
Kiva siellä m amujen keskellä olla. Ei kiitos.
Niin. Maahanmuuttajat asuvat harvemmin teltoissa
Niin, miksi asua teltassa kun suolessa demarilemmikki voi asua JA ASUU KELA-goldilla kustannetussa kommarikuutiossa, pitäen keittiön sähköuunissa nuotiota ja joikaten pyllistelee aladinin taikamatolla olohuoneessa.
Se on näillä demarikyrpien importtaamilla vuohipaimenoilla sellaiset tavat.
Mutta sinä olet sanonut asuvaai teltassa. Nyt tod näk mielisairaalan suljetulla joten menepä nyt ottamaan lääkkeesi!
Melko väsynyt tuo ota lääkkeesi -kommentti.
Ei koskaan sinun kohdalla! Ja nyt ne on näköjään todella jääneet sulle antamatta siellä mielisairaalassa...
Miten sinä tykkäät kirjoitella noin? Sanotko yhtä ilkeästi naamatustenkin?
Kyllä! Sinulle sanon!
Ei haittaa. Täällä saa olla ilkeäkin, jos siltä tuntuu.
Minä asun omakotitalossa ja on terassi kun, mutta en grillaile. Naapurit "rillailee" pihassaan kesällä harva se ilta. Inhottaa se palaneen käry, mikä sieltä aina leijailee. Aina pitää jotain käryttää.
Vierailija kirjoitti:
Omassa talossa paras asua ja grillailla. Muu on vain säälittävää teeskentelyä.
Joidenkin mielestä ei. Melkoinen työmaa oli iso ok-talo. Nuorena jaksoi, enää ei.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen säälittävä viesti ap.:ltä.
Ei ole pikkaisen säälittävä tämä trolli!
Meillä on grilli täällä kerrostalon pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva siellä naapurin pulsujen virtsapaikalla grillailla.
Minua rupee kohta säälittään kun ajattelen tätä jossain Kontulassa sossun itsemurhayksiössä asuvaa reppanaa, jolla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin yrittää kirjoittaa provoja vauvapalstalle, eikä osaa edes sitä 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä Ap! Jatkuva grillaaminen aiheuttaa syöpää!
Asun onnellisesti erittäin kauniilla alueella meren lähellä pienkerrostalossa. Ei pihatöitä, hiljaiset ja ystävälliset naapurit.Tyyppihän on sanonut asuvansa teltassa joten se grillaamisesta!
Ei pihatöitä... aina sama laulu. Että osaa ihmiset olla laiskoja.
Juu ei pihatöitä eli ei pihaakaan.
Meren lähellä eli aina tuulee.
Minä taas haluan sen pihan ja meri vähintään sadan kilometrin päässä. En halua edes katsoa sitä, se on pelkkää vellovaa vettä.
Minun pihassa on koiratarha, pihakoivu ja koivussa linnunpönttö ja siinä kirjosiepolla poikaset. Sielu lepää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta luulen, että vain sinun sosiaalistatuksessasi on kusevia juoppoja! Katsopa ihan ensin Helsingin kalleimpien lähiöiden kerrostaloasuntojen hintoja ja päättele sitten uudelleen, missä lähiöissä juopot ym asuvat. Asunnot ovat myös kalliimpia kuin monen omakotitalo
Vierailija kirjoitti:
Minua rupee kohta säälittään kun ajattelen tätä jossain Kontulassa sossun itsemurhayksiössä asuvaa reppanaa, jolla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin yrittää kirjoittaa provoja vauvapalstalle, eikä osaa edes sitä 😔
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta luulen, että vain sinun sosiaalistatuksessasi on kusevia juoppoja! Katsopa ihan ensin Helsingin kalleimpien lähiöiden kerrostaloasuntojen hintoja ja päättele sitten uudelleen, missä lähiöissä juopot ym asuvat. Asunnot ovat myös kalliimpia kuin monen omakotitalo
Joo siellä kerrostalo slummissa yleisellä kusi grillillä on mukavaa tuli jo selväksi elä
enää jankuta.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lähden kahvilaan Helsingin keskustaan. Heippa!
Voi sie köyhä. Mie käyn hesassa ja maksan about 30 ekee edestakaisin.siinä menee noin 10 prossaa rahoistani.Tietwnkin tiedän, minä päivänänsaa ilmaiseksi..,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siellä kerrostalo slummissa yleisellä kusi grillillä on mukavaa tuli jo selväksi elä
enää jankuta.
Eipä ole näkynyt ja lopeta sinäkin jankkaus!
Tyyppihän on sanonut asuvansa teltassa joten se grillaamisesta!