Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä grillaillaan oman talon terassilla. Pikkasen rupee säälitteleen kerrostalossa asuvat

Vierailija
07.06.2026 |

Omiakin taloja on hei saatavilla!

On käivärää, piffiä ja muuta herkkuva.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on grilli täällä kerrostalon pihalla. 

Varmaan kiva siellä naapurin pulsujen virtsapaikalla grillailla.

Vierailija
82/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rupee kohta  säälittään kun ajattelen tätä jossain Kontulassa sossun itsemurhayksiössä asuvaa reppanaa, jolla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin yrittää kirjoittaa provoja vauvapalstalle, eikä osaa edes sitä 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä Ap! Jatkuva grillaaminen aiheuttaa syöpää! 
Asun onnellisesti erittäin kauniilla alueella meren lähellä pienkerrostalossa. Ei pihatöitä, hiljaiset ja ystävälliset naapurit. 

Tyyppihän on sanonut asuvansa teltassa joten se grillaamisesta!

Ei pihatöitä...  aina sama laulu.  Että osaa ihmiset olla laiskoja.

Juu ei pihatöitä eli ei pihaakaan.  

Meren lähellä eli aina tuulee.  

Minä taas haluan sen pihan ja meri vähintään sadan kilometrin päässä.  En halua edes katsoa sitä, se on pelkkää vellovaa vettä.

Minun pihassa on koiratarha, pihakoivu ja koivussa linnunpönttö ja siinä kirjosiepolla poikaset.  Sielu lepää.  

Vierailija
84/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta luulen, että vain sinun sosiaalistatuksessasi on kusevia juoppoja! Katsopa ihan ensin Helsingin kalleimpien lähiöiden kerrostaloasuntojen hintoja ja päättele sitten uudelleen, missä lähiöissä juopot ym asuvat. Asunnot ovat myös kalliimpia kuin monen omakotitalo

Vierailija
85/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua rupee kohta  säälittään kun ajattelen tätä jossain Kontulassa sossun itsemurhayksiössä asuvaa reppanaa, jolla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin yrittää kirjoittaa provoja vauvapalstalle, eikä osaa edes sitä 😔

Tämä!

Vierailija
86/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta luulen, että vain sinun sosiaalistatuksessasi on kusevia juoppoja! Katsopa ihan ensin Helsingin kalleimpien lähiöiden kerrostaloasuntojen hintoja ja päättele sitten uudelleen, missä lähiöissä juopot ym asuvat. Asunnot ovat myös kalliimpia kuin monen omakotitalo

Joo siellä kerrostalo slummissa yleisellä kusi grillillä on mukavaa tuli jo selväksi elä

enää jankuta.

Vierailija
87/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin lähden kahvilaan Helsingin keskustaan. Heippa!

Voi sie köyhä. Mie käyn hesassa ja maksan about 30  ekee edestakaisin.siinä menee noin 10 prossaa rahoistani.Tietwnkin tiedän, minä päivänänsaa ilmaiseksi..,

Vierailija
88/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siellä kerrostalo slummissa yleisellä kusi grillillä on mukavaa tuli jo selväksi elä

enää jankuta.

Eipä ole näkynyt ja lopeta sinäkin jankkaus!

Vierailija
89/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pultsareita tällä alueella.

Vierailija
90/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enää jankuta.

Lopeta sinä se itku sieltä slummista käsin.

Vierailija
91/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pultsareita tällä alueella.

Ei pelkkiä narkkeja ja kelan asukkeja vaan.

Vierailija
92/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo on ihan perseestä kun kela ei hommaa sellaista.

Vierailija
93/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään viime kesänä ostamani siirtolapuutarhamökki maksaa enemmän kuin omakotitalo maaseudulta. Mutta kyllähän minä jonkun yksinkertaisen pölvästin mielestä olen köyhä kun en asu omakotitalossa. 

Vierailija
94/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enää jankuta.

Lopeta sinä se itku sieltä slummista käsin.

Tämä on slummi vain siinä tapauksessa, jos sinä tulet tänne…Jatka! En jaksa enää vääntää tyhmän kanssa. En muuten lue enää vastaustasi tähän kommenttiin niin ihan sama, mitä hulluja joriset! Ja mene vapaaehtoisesti hoitoon ennen kuin sinut viedään sinne väkisin! 

Vierailija
95/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap-raukka. Siellä sä grillaat hyttysten ja mäkäräisten syötävänä, kun mä nautin kylmää valkkaria ja ilmakuivattua kinkkua Italian talollani. Palaan syyskuussa Sumeen  omakotitalolleni meren rantaan joskus syyskuussa, sillon voisin grillata ja savustaa. Lokakuussa palaankin talveksi taas lämpimään. 

Vierailija
96/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa näkee että valtaosa palstalaisista asuu kerrostalossa. Säälittävää.

Asun alueella, jossa on pienkerrostaloja ja omakotitaloja. Nuo omakotitalot maksaa yli miljoona euroa eikä kerrostaloasuntoakaan halvalla saa enää. 

Vierailija
97/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Juuri mies valmistelee lounasta, pitsauunilla tehdään. Sadepäivä, mutta lapsilla on päiväsauna ja kavereiden kanssa polskivat altaassa. Pidän vahtia ja loikoilen patiolla. Ei hassumpaa. 

Rantasaunskin on ja oma ranta. Omenapuita, luumuja,  vadelmia, mansikkaa,  viinimarjoja, pensasmustikkaa, karviaisia, tyrniä on. Kasvihuoneesta tomaatit, kurkut, kasvimaalta riittämiin vihannespuolta. Kesällä ja syksyllä ruokakulut romahtaa. 

Ai niin, talokin jo velaton. Koulu ihana ja rauhallinen, hyvämaineisen okt-alueen lähikoulu. Isoon kaupunkiin 20min ajo. Kyllä kelpaa :)

Vierailija
98/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään viime kesänä ostamani siirtolapuutarhamökki maksaa enemmän kuin omakotitalo maaseudulta. Mutta kyllähän minä jonkun yksinkertaisen pölvästin mielestä olen köyhä kun en asu omakotitalossa. 

Joku pölvästi ostaa kerrostalo luukun tai pistää vielä paremmaksi ja ostaa siirtolapuutarhamökin voi jumalauta et pitää olla tyhmä.

Vierailija
99/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pölvästi ostaa kerrostalo luukun tai pistää vielä paremmaksi ja ostaa siirtolapuutarhamökin voi jumalauta et pitää olla tyhmä.

Mitäs tyhmää siinä on? Se ettei elä juuri kuten sinä? 

Vierailija
100/128 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap-raukka. Siellä sä grillaat hyttysten ja mäkäräisten syötävänä, kun mä nautin kylmää valkkaria ja ilmakuivattua kinkkua Italian talollani. Palaan syyskuussa Sumeen  omakotitalolleni meren rantaan joskus syyskuussa, sillon voisin grillata ja savustaa. Lokakuussa palaankin talveksi taas lämpimään. 

Huom! Tyyppi on kertonut asuvansa teltassa!