Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epassin kulttuuri/liikunta- etua käyttämättä vielä 400e tältä vuodelta

Vierailija
07.06.2026 |

Viime vuonna jäi myös käyttämättä koko summa ja rahaa ei saa millään muotoa edes takaisin. 

Täysin turha.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille suunnattu, voivat valittaa jossain äitiyslomillaan kulttuuriedulla hankittujen festarilippujensa kanssa että miehen euro on naisen 80 senttiä.

Vierailija
2/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset käytä mihinkään? Etkö harrasta mitään liikuntaa tai kulttuuria tai käy tapahtumissa, keikoilla tai festareilla?  Kuuluuko teillä  siihen se hyvinvointi mikä laajentaa käyttömahdollisuuksia lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kuluu se joka vuosi harrastuksiin, tapahtumiin ja kulttuuriin.  Et käy missään etkä tee mitään?

Vierailija
4/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän omani ja kollegan.

Saadaan 400 e per vuosi ja maksan tästä hänelle 200 e

Vierailija
5/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän  sen  hierontaan jokavuosi, kerran kuussa käyn  hieronnassa, .eikä tarvi itse maksaa

Vierailija
6/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssiliput saisi tuolla, ota VIP liput.

Vierailija
7/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menee kaikki joka vuosi golf-kierros maksuihin.

Vierailija
8/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on epassi?

Vierailija
9/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös jäi 5v ajalta käyttämättä tuhansia euroja, kun oli täydet lounas-, kulttuuri- ja liikuntaedut, mutta joka ostosta puolet piti maksaa itse.

Vierailija
10/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla kuluu se joka vuosi harrastuksiin, tapahtumiin ja kulttuuriin.  Et käy missään etkä tee mitään?

Jos ei käy maksullisissa menoissa, ei todellakaan tarkoita ettei käy missään tai tee mitään. Eri

Vierailija
11/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lienee kärjistyy se, miksi miehet ovat yksin. Jos et harrasta tai tee YHTÄÄN MITÄÄN muuta kuin istut kotona ja ehkä mökillä juomassa kaljaa, niin hirveän vaikea siihen rinnalle on solahtaa sellaisen naisen, joka käyttää sen 400e/vuosi ja vielä omaa rahaa 2000e harrastuksiin.

Sitten alkaisi vaan valitus siitä että nainen on joka ilta jossain menossa eikö oltaisi vaan kotona...

Vierailija
12/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän  sen  hierontaan jokavuosi, kerran kuussa käyn  hieronnassa, .eikä tarvi itse maksaa

Liikunta- ja kulttuuriedulla ei hierontaa voi maksaa.

Vierailija
13/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hsl kausilipun saa talven kuukausille. Ihan hyvä etu ja saa HSL appiin hyvin yhdistettyä.

Vierailija
14/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös jäi 5v ajalta käyttämättä tuhansia euroja, kun oli täydet lounas-, kulttuuri- ja liikuntaedut, mutta joka ostosta puolet piti maksaa itse.

Miksi ne jäi käyttämättä? Etkö syö mitään etkä harrasta  mitään? Mulla menee aina kaikki työpaikkaruokalan lounaisiin, joka on päivän pääateria arkisin, ja liikuntaharrastuksen maksuihin.

Vierailija
15/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hsl kausilipun saa talven kuukausille. Ihan hyvä etu ja saa HSL appiin hyvin yhdistettyä.

Katsotaanko tuo liikunnaksi vai kulttuuriksi? 

Vierailija
16/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut sillä kylpyläkäynnin, uimahallin, kuntosalin, polkupyörävuokran, eläintarhan sisäänpääsyn, tanssinäytöksen pääsylipun, festarilipun.

Vierailija
17/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa voi jättää käyttämättä.Itsekin jätin,ennen kuin liityin kuntosalille.Mutta jos ei ole omavastuuta niin osta vaikka jotkut liput ja anna lahjaksi,jos ei itselle käyttöä.

Vierailija
18/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne jäi käyttämättä? Etkö syö mitään etkä harrasta  mitään? Mulla menee aina kaikki työpaikkaruokalan lounaisiin, joka on päivän pääateria arkisin, ja liikuntaharrastuksen maksuihin.

Ei tuolla kotiruokia voi maksaa. Meillä ei työpaikkaruokalaa ole, eikä työpaikalta kukaan lähde kauemmas syömään. En minäkään, mieluummin syön eväät ja pidän vain 30 min tauon. Ja vapaapäivän lounaita tuolla ei voi maksaa.

Harrastan paljonkin, luonnossa liikkumista, valokuvausta, lenkkeilyä ja kuntosalilla käymistä. Kolme ekaa ei maksa mitään, neljänteen ei käy liikuntaedut.

Vierailija
19/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa voi jättää käyttämättä.Itsekin jätin,ennen kuin liityin kuntosalille.Mutta jos ei ole omavastuuta niin osta vaikka jotkut liput ja anna lahjaksi,jos ei itselle käyttöä.

Kyllä, nyt kun omavastuu on poistettu ja hyvinvointietu tuli lisäksi, niin käytän koko summan hierontaan.

Vierailija
20/37 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla kotiruokia voi maksaa. Meillä ei työpaikkaruokalaa ole, eikä työpaikalta kukaan lähde kauemmas syömään. En minäkään, mieluummin syön eväät ja pidän vain 30 min tauon. Ja vapaapäivän lounaita tuolla ei voi maksaa.

Harrastan paljonkin, luonnossa liikkumista, valokuvausta, lenkkeilyä ja kuntosalilla käymistä. Kolme ekaa ei maksa mitään, neljänteen ei käy liikuntaedut.

Kyllä voi, kun tutustut mitä kaupasta saa ostaa epassilla. Saat ostaa kaikki ruokatiskin asiat, pakattua kypsää ruokaa. Sushibuffat ja salaattibuffat, ja kaikki sellaiset lähiravintolan pakkaamat ruuat.

Einekset pakasteet ym ei käy.

Kaupassa ruoka on myös halvempaa, joten ostan usein puolisolle ja itselleni iltaruuan. Pala kypsää kalaa ja salaattibuffasta, 14e arvosta voin ostaa ja tuosta syö kaksi helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi