Olen kerran käynyt sisällä kerrostalossa ja toista kertaa en mene
Kommentit (21)
Aika rajoittunutta on elämäsi ollut. Kuinka vanha olet? 10?
Ei tänne arvoalueelle kaltaisellasi rahvaan edustajalla muutenkaan olisi asiaa. Täällä ei tuulipukukansa asu.
Vierailija kirjoitti:
Aika rajoittunutta on elämäsi ollut. Kuinka vanha olet? 10?
72 vuotta on minulla ikää. Ap
Taas yksi, joka kuvittelee että "kun olen nähnyt yhden, olen nähnyt ne kaikki". Sattuu varmaan olla noin tyhmä...
Missä asuu aloittaja? Melkoinen maalaisjunttura ilmeisesti. Eikös melkein kaikki palvelutkin ole kerrostaloissa. Esim kela, pankit ja sen sellaiset.
En minäkään niihin köyhän rahvaan ja vuokralaispummien sekaan mene. Kerrostaloissa loisii työttömiäkin. FYI !
Onneksi paremmilla ihmisillä on omat talot. Meillä uima-allaskin.
Mä taas myin talon ja muutin krstaloon.Ihan vapaaehtoisesti😂
Muiden pakko asua. Ellei joku armahda tuomiota.
Ok. Monet julkiset palvelut sijaitsevat kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Oletkin yksi vi tun ku si luistin
Sinun tulee kantaa hihamerkkiä että sinut tunnistetaan. Karanteeniin aitojen taakse kaikki jotka ovat olleet 100 m lähempänä kerrostaloa edes hetkellisesti ohi kävellen.
Omakotitalot on niin nähty. En koskaan muuttaisi sellaiseen.
Hyvä, emme olisi sinua tänne hallunnutkaan. Porvoissa kerrostaloissa on kielto vauvaAPn vierailuille.
Vierailija kirjoitti:
Me teimme samoin. Kova homma oli omakotitalon pelkän puutarhan hoidossa. Nyt on ihan mukavaa täällä kerrostalossa.
Minä asun kerrostalossa. Koska minulla ei ole varaa oikeaan asumiseen.
Kuka haluaa möyriä pihalla punkkien keskellä? 🤣 Vai onko teillä omakotiasujilla varaa palkata puutarhuri?
Ei kerrostaloon saa mennä jos ei ole avainta, eikä tunne ovisummeria!
ei sinua kukaan kaipaisikaan pilaamaan meidän muiden luksus elämää. OLEMME ERITTÄIN TYYTYVÄISIÄ.