Sinä 40-50-luvulla syntynyt eläkeläinen et ole "kovalla työllä rakentanut tätä maata"
Sodan käynyt sukupolvi rakensi. Olet ihan yhtä lailla tästä nauttijan roolissa kuin nykysukupolvet. Ei MITÄÄN eroa. Huom. MITÄÄN.
Kommentit (145)
Myös nykysukupolvet kovalla työllä maksavat eläkkeitä.
Kyllä jokainen joka on tehnyt 40+ vuoden työ putken on osaltaan ollut rakentamassa tätä maata. Erityisesti yksityissektorin väki, jonka ansiosta rahaa on Suomeen saatu.
Mun vanhemmat ovat hyvä esimerkki tästä nauttijasukupolvesta. Kaiken ovat saaneet elämässä helposti ja halvalla. Osoittavat kiitollisuuttaan ja tyytyväisyyttään elämäänsä haukkumalla ja arvostelemalla minun elämästäni KAIKEN, kun yritän millenniaalina rakentaa elämää ja luovia tässä rajusti muuttuneessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen joka on tehnyt 40+ vuoden työ putken on osaltaan ollut rakentamassa tätä maata. Erityisesti yksityissektorin väki, jonka ansiosta rahaa on Suomeen saatu.
Täsmälleen samalla tavalla kuin nykyisin työelämässä olevat. Se on aloituksen pointti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olipas tyhmä trolli ja ap
Boomeriin sattui
No, mitä nykysukupolvet sitten valittaa jos hekin ovat nauttijan roolissa?
Itse en kuulu näihin kumpaakaan sukupolveen, joten turha haistatella.
Apteekissa esimerkiksi nämä buumerit eivät välitä vuoronumeroistaan, kun juttelevat tuttujen kanssa. Luulevat että farmaseutit tai proviisorit kiltisti odottavat kun he saavat asiansa juoruttua ja suvaitsevat saapua luukulle. Hämmennys on joka kerta dramaattinen kun vuoro siirtyikin seuraavalle.
Vaikea paikka heille se että samat säännöt koskevat kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsesta asti vihannut lesboja, negroja ja vassareita.
Ajattele ja vieläkään et ole päässyt tästä yli
Sinäkö olet? Sinä äänestät vasemmistoa ja tuhoat Suomen. Vihaamasi ihmiset loivat sinulle sen kaiken hyvinvoinnin jonka sinä typeränä haluat tuhota. Olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsesta asti vihannut lesboja, negroja ja vassareita.
Äärimmäisen oikein ja luonnollista!
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat ovat hyvä esimerkki tästä nauttijasukupolvesta. Kaiken ovat saaneet elämässä helposti ja halvalla. Osoittavat kiitollisuuttaan ja tyytyväisyyttään elämäänsä haukkumalla ja arvostelemalla minun elämästäni KAIKEN, kun yritän millenniaalina rakentaa elämää ja luovia tässä rajusti muuttuneessa maailmassa.
No voi kyynel.
En ymmärrä vihaa eläkeläisiä kohtaan. He ovat aikansa ahertaneet ja nyt haluamme vetää maton heidän altaan. He ovat ansainneet kovalla työllä eläkkeensä isossa kuvassa.
M48
Vierailija kirjoitti:
Teille demaripunikkiperkeleille kaikki hermoon osuva tosiasia on aina tyhmää trollausta. Kuinka kertoa toisen olevan TÄYSIN oikeassa, ilman että sanoo sitä suoraan, hauku sitä tyhmäksi trollaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samalla tavalla kuin nykyisin työelämässä olevat. Se on aloituksen pointti. Ap
Meinaat, että sinä et koskaan vanhene, päin vastoin, nuorenet vaan. 😆😂🤣
Tuu puhumaan 25 vuoden päästä silloiselle nuoremmalle sukupolvelle. Näet miten halveksittu sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille demaripunikkiperkeleille kaikki hermoon osuva tosiasia on aina tyhmää trollausta. Kuinka kertoa toisen olevan TÄYSIN oikeassa, ilman että sanoo sitä suoraan, hauku sitä tyhmäksi trollaajaksi.
Sinä ainakin olet täysin väärässä.
Suurten ikäluokkien mukana hyvinvointivaltion nousu ja tuho. Heille tuli neuvolat, lapsilisät, edut lisääntyivät vuosivuodelta, kunnes 1990-luvun lama-aika tuli. Siitä lähtien etuja on hiljalleen karsittu. Nyt on jo neuvolat ja koulutkin romutettu. Kaikesta muusta leikataan, mutta eläkkeisiin ei saisi koskea.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö olet? Sinä äänestät vasemmistoa ja tuhoat Suomen. Vihaamasi ihmiset loivat sinulle sen kaiken hyvinvoinnin jonka sinä typeränä haluat tuhota. Olet idiootti.
🥱🥱
Kermaperse lätisee. Boooring.
Vierailija kirjoitti:
Apteekissa esimerkiksi nämä buumerit eivät välitä vuoronumeroistaan, kun juttelevat tuttujen kanssa. Luulevat että farmaseutit tai proviisorit kiltisti odottavat kun he saavat asiansa juoruttua ja suvaitsevat saapua luukulle. Hämmennys on joka kerta dramaattinen kun vuoro siirtyikin seuraavalle.
Vaikea paikka heille se että samat säännöt koskevat kaikkia.
Vanhukset yrittävät asiansa hoitaa vaikkei huomiokyky ja terävyys aina ole priimaa.
Ikävä kuin muilla asiakkailla hermot prakaa rauhoittaviaan odottaessa.
Miksi nuoret, terveet yleensä käyvät apteekissa?
Olisiko historian kertaus ap paikallaan? Provokin voi olla toimiva mutta se vaatii kuitenkin perustietoja ja älyä.