Mette-Marit elinsiirtojonoon. Keuhkonsiirto mahd nopeasti.
Aika hurjaa. Hän tekee keuhkonsiirron näkyväksi.
Kommentit (247)
Minä luulen, ettei mitään siirtoa tarvita. Lääkärit on lahjottu valehtelemaan kuningaskunnan säilymiseksi. Näiden sairauden pahentumis-uutisten ajankohta ei olisi voinut olla parempi! Nyt isot lööpit, miten Haakon peruu tapaamisiaan ja voi voi kun on vaikeeta! Nauravat lampaille, joita vedätetään täysillä. Sairas Mette varmasti on, mutta nää uutiset nyt ei vaan mene läpi!
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, ettei mitään siirtoa tarvita. Lääkärit on lahjottu valehtelemaan kuningaskunnan säilymiseksi. Näiden sairauden pahentumis-uutisten ajankohta ei olisi voinut olla parempi! Nyt isot lööpit, miten Haakon peruu tapaamisiaan ja voi voi kun on vaikeeta! Nauravat lampaille, joita vedätetään täysillä. Sairas Mette varmasti on, mutta nää uutiset nyt ei vaan mene läpi!
Olet pari minuuttia myöhässä, koska Mette sai jo uudet keuhkot.
Narsistit vihaavat sitä, että heidät paljastetaan. Ei ihme, että tässä ketjussa riehuva Kate Middleton -hullu (joka ylistää Katen ulkonäköä ja gallup-sijoituksia) panikoi ja rupeaa vetämään toista roolia. Nyt hän onkin Kate Middletonin vihaaja, joka niin "huolestuneena" seuraa oman sivupersoonansa häiriintynyttä käytöstä (narsismidiagnoosien jakelu muille eli projektio).
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, ettei mitään siirtoa tarvita. Lääkärit on lahjottu valehtelemaan kuningaskunnan säilymiseksi. Näiden sairauden pahentumis-uutisten ajankohta ei olisi voinut olla parempi! Nyt isot lööpit, miten Haakon peruu tapaamisiaan ja voi voi kun on vaikeeta! Nauravat lampaille, joita vedätetään täysillä. Sairas Mette varmasti on, mutta nää uutiset nyt ei vaan mene läpi!
Toivokaamme, että Mette on oikeasti sairas ja sai keuhkonsiirron. Kun hän kuolee (leikkauksen komplikaatiot, keuhkosiirteen hylkimisreaktiot, yms) niin Norjan hovi voi vetää marttyyrinviitan päälleen. "Katsokaa nyt, Mette oli oikeasti sairas ja se kuoli!"
Ketään ei enää aidosti kiinnosta Meten ja Mariuksen kohtalo, paitsi hovin faneja. He ovat äänekäs ja toksinen vähemmistö. Suuri yleisö on kyllästynyt Meten ja Mariuksen rikoksiin ja siihen, että kumpikin tuhlaa veronmaksajien rahoja, pakoilee vastuuta, uhriutuu. Mitään vastuunkantoa, selkärankaa tai syyllisyydentuntoa näillä kahdella ei ole. Mette nyt vaan sai säälipisteitä keuhkosairaudestaan, mutta sairaus ei tee hänestä parempaa ihmistä. Päin vastoin. Sairaus tekee hänestä pahemman. Uhriutuminen ja vastuunpakoilu jatkuu ja yltyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mette käyttäytyy kuin narsisti tai psykopaatti. Hänen ja Mariuksen joutuminen poliisitutkintaan on varmasti kova pala muille narsisteille ja psykopaateille. "Apua, kuninkaallisetkin jäävät kiinni!"
Mette ei saanut rauhassa hengailla pedofiilin kanssa. Marius ei saanut rauhassa pahoinpidellä, r**skata ja vainota naisia. Niin se maailma muuttuu. Kyläpyörä Mette joutuu naurunalaiseksi ja Marius päätyi vankilaan.
Hullunkuriset perheet, osa 123. Norjan kuningashuone.Oletteko huomanneet, että Kate-hullulla on outo tapa jaella narsismidiagnooseja?
Oletteko huomanneet, että Kate-hullu kääntää takkinsa aina kun hänen käytöksensä otetaan puheeksi? Se on se kömpelö narsismi, mikä saa Kate-hullun käyttäytymään noin. Hänellä on pakkomielle häiritä keskusteluketjuja ja pakkomielle projisoida oma narsisminsa muihin ihmisiin. Mutta ei huolta. Narsismi ei koskaan parane. Narsisti elää koko elämänsä ahdistuneena (lamaannuttava häpeä) ja ainoa defenssi on DARVO. "Kiellä kaikki ja hauku muita narsisteiksi."
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti on sanottava, että Metestä uskon mitä vain!
Koko happiviikset ja sairaalajutut ym. "sattuivat" aikaan missä Marius vangittuna. Aiemmin ei mitään ongelmia, nyt "yllättäen" (muka) on, en usko.
Syystä tai toisesta, varmaan oli tärkeää saada Marius ulos, ONNEKSI epäonnistui, koska tuomari oli fiksu. Liekö olisi jotain tietoja vuodettu tmv. en tiedä, mutta Mette ei sovi asemaansa, kuten joku jo kirjoitti, todisteiden TUHOAMINEN ei tee hyvää, ironisesti, ei edes Mariukselle. Ihminen ei voi kasvaa, kehittyä, ja oppia, jos äiti (tai isä) siloittelee tien... VASTUU pitää kantaa.
Norjan hovi teki taas "meghan marklet" eli ensin hehkutetaan miten ahdistavaa on ja sitten vedotaan "yksityisyydensuojaan".
Julkisuuden henkilö kuten Mette ei lain mukaan ansaitse samanlaista suojaa kuin tavis. Mutta onhan se kätevää kun laki ja sairaanhoitopalvelut aina joustavat kunigasperheen kohdalla. Mette ohittaa elinsiirtojonossa monta muuta potilasta (norjalaiset, ruotsalaiset, tanskalaiset, suomalaiset) ja saa ne keuhkot, mitkä olisivat kelvanneet yhdelle tai useammalle jonossa olijalle. Muut potilaat joutuvat nyt odottomaan pidempään, koska Mette veti välistä. Potilaita myös kuolee jonoon. Mette ei saa kuolla, koska hän on kruunupää ja hänen elämänsä on paljon arvokkaampi kuin taviksen elämä.
Ei kuuluisi Epsteinin ystävän saada keuhkonsiirtoa. Paha saakoon palkkansa.