Hubara haukkui Orpon ja influensserit. Onko se mielestäsi mautonta vai coolia?
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli kyllä hyvä pointti mm. verokikkailusta. Mutta miksi se Auri alkoi valehdella ettei hyödy holdingyhtiöstä?
Se Auri on kyllä ihan hirvee. Sillä on kauhea tarve olla kovaäänisesti esillä. Narsisti?
Tuosta porukasta yksikään ei ole cool, vähiten Orpo.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että antirasismin nimeen suuresti vannova ottaa toisten etnisyyden näin negatiivisesti esiin. Sitten haukutaankin jo fasistiksi ja sitä miten toinen tekee tulonsa yrittämällä. Miksi ihmeessä tälläisillä hulluilla on nykyään ääni mediassa.
Tämä. Jos jossain porukassa ei ole kiintiö-värillistä, niin alkaa huuto. Kun Orpo on valinnut ehkä influensserien tyylin ja sisällön mukaan osallistujat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on hubara
Mitäs aikaansaannoksia tällä hubakolla on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan, se oli vain hänen mielipide.
Vaikuttajat on vaikuttajia, heitä on kyllä oikeus kritisoida. Samoin kuin poliitikkoja, mediaa, mainoksia ym.
Eikä naissukupuoli suojaa kritiikilta, vaikka naisvaikuttajat haluavatkin kehystää esimerkiksi veronkierron ja ylikuluttamisen kritiikin naisvihaksi. "Vaikuttajia" pitää kritisoida, koska he ovat "vaikuttajia", eli pyrkivät vaikuttamaan ihmisiin. Itse kyllä nimittäisin heitä somemainostajiksi, enkä vaikuttajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan, se oli vain hänen mielipide.
Vaikuttajat on vaikuttajia, heitä on kyllä oikeus kritisoida. Samoin kuin poliitikkoja, mediaa, mainoksia ym.
Eikä naissukupuoli suojaa kritiikilta, vaikka naisvaikuttajat haluavatkin kehystää esimerkiksi veronkierron ja ylikuluttamisen kritiikin naisvihaksi. "Vaikuttajia" pitää kritisoida, koska he ovat "vaikuttajia", eli pyrkivät vaikuttamaan ihmisiin. Itse kyllä nimittäisin heitä somemainostajiksi, enkä vaikuttajiksi.
Kuka on syyllistynyt veronkiertoon ja ylikuluttamiseen? Olisiko tuomiopöytäkirjoja linkittää?
Hubaran vihamielistä ja alatyylistä turausta on vaikea nähdä perusteltuna kritiikkinä.
Vasemmistofeminismi on mennyt monimutkaiseksi
"– Vielä kertauksen vuoksi. Se, että olet nainen ja yrittäjä, ei tee susta feministiä, Hubara kiteyttää."
Onko siis modernia vasemmistofeminismiä lytätä nuoria uraansa edistäviä naisyrittäjiä?
Vierailija kirjoitti:
"– Vielä kertauksen vuoksi. Se, että olet nainen ja yrittäjä, ei tee susta feministiä, Hubara kiteyttää."
Onko siis modernia vasemmistofeminismiä lytätä nuoria uraansa edistäviä naisyrittäjiä?
Vasemmistolla on pakkomielle poliittisen tilan kontrolloimisesta. He näkevät, että feminismi, maahan muutto, kansainväliset lait ja ihmisoikeudet yleisesti, ovat heidän omaa aluettaan, joiden sisällöt ja merkitykset vain he itse voivat määrittää.
Veikkaukseni on, että Hubara kuuluu itse siihen porukkaan, joka on sitä mieltä, että miehet voivat olla lesboja, joten hänellä ei ole edes varaa sanoa muiden feminismistä mitään.
Feminismi ei ole vuosikausiin ajanut naisten asioita, vaan pelkkää wokea, mikä on nimenomaan normaaleja perhearvoja vastaan. Feministejä närästää, jos nainen haluaa olla perheenäiti sekä yrittäjä tai vaikkapa kotiäiti...kirosanoja feministeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolla on pakkomielle poliittisen tilan kontrolloimisesta. He näkevät, että feminismi, maahan muutto, kansainväliset lait ja ihmisoikeudet yleisesti, ovat heidän omaa aluettaan, joiden sisällöt ja merkitykset vain he itse voivat määrittää.
Äärioikeistolla on pakkomielle poliittisen tilan kontrolloimisesta. He näkevät, että rasismi, maahan muutto, kansainväliset lait ja ihmisoikeudet yleisesti, ovat heidän omaa aluettaan, joiden sisällöt ja merkitykset vain he itse voivat määrittää.
Kysymys kuuluu, miksi kukaan itseäänkunnioittava nainen joka menestyy ja kelpaa miehille, haluaisi edes olla feministi?
Ei kumpaakaan. Täysin yhdentekevää. Kuten influensserit ja heidän vierailunsakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeistolla on pakkomielle poliittisen tilan kontrolloimisesta. He näkevät, että rasismi, maahan muutto, kansainväliset lait ja ihmisoikeudet yleisesti, ovat heidän omaa aluettaan, joiden sisällöt ja merkitykset vain he itse voivat määrittää.
Vasemmiston terroristinen ja kiero idelologia on kaapannut "feminismin", mikä on nykyään naisia esittävien miesten, sekä naisia tappavien muslimien ylistämistä. Unohtamattakaan, kuinka vain naisille pakolliset hijabit ovat ihania.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan. Täysin yhdentekevää. Kuten influensserit ja heidän vierailunsakin.
Miksi vihervasemmisto sitten rääkyy paskat housuissa?
Koko Hubaralla ja minulla on se ero, että vain toinen meistä osoittelee ja problematisoi toisten ihmisten ihonväriä. Viiden pisteen vihje, tällaista rasistista ajattelutapaa edustava meistä kahdesta en ole minä.
Hubara on ihan hemmetin sekaisin, aina välillä tulee luettua sen ulostuloja. En tiedä mikä sitä auttaisi, järkeähän tuo ns. sinitukka-osasto kun ei suostu kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Koko Hubaralla ja minulla on se ero, että vain toinen meistä osoittelee ja problematisoi toisten ihmisten ihonväriä. Viiden pisteen vihje, tällaista rasistista ajattelutapaa edustava meistä kahdesta en ole minä.
Hauska kuinka Koko Hubara (nimi vaihdettu rotu-hustlerointiin paremmin sopivaksi) yhdistää valkoisen ihonvärin vaurauteen, ahkeraan yrittäjyyteen ja terveellisiin elämäntapoihin.
Wokejen ongelma:
-Joka mainoksessa pitää näkyä 1 musta, 1 aasialainen, 1 maitokahvin värinen pörrötukkanainen, 1 nainen, 1 pehmomies.
-tv-haastateltavissa pitää näkyä 1 musta, 1 aasialainen, 1 maitokahvin värinen pörrötukkanainen, 1 nainen, 1 pehmo/homomies.
-Kesärantaan ja jokaiseen valtuuskuntaan pitää päätyä vain delegaatio, jossa on 1 musta, 1 aasialainen, 1 maitokahvin värinen pörrötukkanainen, 1 nainen, 1 pehmo/homomies
....muuten ei ole heidän mielestään reilua!
word