Kertokaa mulle miksi illanistujaisten ym biletysten täytyy kestää niin tolkuttoman kauan?
Siis joku 8 - 10 tuntia on ihmisten mielestä normaalia istuskella kavereiden kanssa ryypiskellen. En edes nuorena ymmärtänyt et miksi siellä raflassa piti notkua aina pilkkuun asti.
Mä ihan oikeasti väsyn ja alan voida huonosti jos en pääse yöllä nukkumaan. Nautin juhlimisesta ja vietän mielelläni aikaa ystävien kassa, mut tuota valvomista en vaan jaksa.
Miksi ei joku 4 -5 tuntia riittäisi? Tai jos halutaan juhlia pitkään, niin miksei voida aloittaa jo iltapäivällä ja viimeistään keskiyöllä pääsisi nukkumaan. Olenko mä ainoa jolle tää on ongelma?
Kommentit (9)
Kunnon biletykset kestää vähintään 8-10 päivää.
Lähdet kotiin aikaisemmin niinkuin muutkin normaalit ihmiset ja annat muiden elää miten he haluaa.
Ensimmäiset 2-3 tuntia ei lasketa, koska sinä aikana vasta hakeudutaan humalaan. Sitten n. 7-10 juoman jälkeen istujaiset vasta alkavat, tästä seuraa 3-4 tuntia hyvää aikaa, kun kaikilla nousuhumala päällä. Tässä kohtaa ne nössöt lähtevät kotiin ja alkaa ryyppääminen, väittely mitättömistä asioista ja rähinä eli se illan paras osuus, mitä varten me alkoholistit raahaudumme paikalle.
Sulla on hassua seuraa. Olen kutsunut lauantaiksi neljä ystävääni luokseni klo 16 - jotta perheelliset pääsevät aikaisin nukkumaan eikä koko sunnuntai mene krapulassa
Olet ainoa. Muut osaa hallinnoida itseään sen sijaan että yrittäisivät kontrolloida muita.
Jos sä et tajua mitä muut tekee sellaista mitä sinä et tekisi, niin poistu paikalta ja elä omaa elämääsi. Ei sun tarvitse kaiken maailman asioita tajutakkaan, pääasia että tajuat omasi.
Minä ole porukassa aina ollut se, joka lähtee 'kesken' kotiin ja muut on pitäneet tätä epäkohteliaana. Parasta olisi kiva ilta ystävien kanssa, max 2 lasia viiniä ja kympin uutisiksi kotiin
Kyllä mä lähdenkin viimeistään klo 24 kotiin. Ongelmana on
1. Mieheni, joka haluaa aina olla myöhään, joten joko lähden yksin, mitä porukka ihmettelee tai sitten mies joutuu lähtemään aiemmin kuin haluaisi.
2. Kaverit aloittavat vänkäämisen, että ethän sä voi vielä lähteä.
Ja kyllä, minäkin juon alkoholia ja se on minusta seurassa oikein rattoisaa. Mutta juon ehkä 4 - 5 annosta illassa, saan kivan hiprakan, sitte alan selvitä ja huomaan et klo on jotain 23 ja mua alkaa todella nukuttaa ja sit pitäisi tuntikausia vielä istuskella jossain.
t. Ap
Saathan sinä lähteä kotiin milloin haluat.