Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalla on niin paljon rasismia? Jopa lapsen kuolemasta iloitaan

Vierailija
04.06.2026 |

Sairasta.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uksi ullattaja vahemman.

Vierailija
22/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset joutavatkin kuolla sukupuuttoon. On niin totuttu hyvinvointiyhteiskuntaan, että kaikki köyhemmät tai muuten hädän alaiset joutavat luiskaan. Puhumattakaan ulkomaalaisista tai suomalaisista ns. väärän värisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi käsittää näitä saastaisten raiskarisomalien perseennuolijoita. 

No raahaa se ahterisi tänne. Voin kyllä nuolaista jos se sun oloasi helpottaa.

Vierailija
24/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismin kohteet voisivat palata kotimaihinsa, eikä olla veronmaksajien taakkana.

Ei poistu kun suomi on kotimaa. Puhun niistä jotka ovat syntyneet suomalaiselle suomessa.

Vierailija
25/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi käsittää näitä saastaisten raiskarisomalien perseennuolijoita. 

Ei kukaan rikoksen tekijöitä tänne halua. Ne vois heivata pois täältä.

Vierailija
26/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jopa Suomen suurin vauvafoorumi on täysin rasistinen en voi muuta kuin olla tyytyväinen. "Yksittäistapauksia". 

Vierailija
27/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että lähinnä joku yksittäinen rasisti käy kommentoimassa ahkerasti. Yrittää näin esittää, että kyseessä olisi jokin laajempi ilmiö.

Vierailija
28/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en iloitse. Minua vaan rassaa, että bussikuskista tehdään syyllistä vaikka syylliset ovat lapsen vanhemmat, jotka päästivät muksun yksin fillarilla kaupunkiliikenteeseen. Olkoon siten minkävärisiä tai minkä maan kansalaisia tahansa. Vanhemmilla on aina lapsestaan se viimeinen vastuu. 

Vierailija
29/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, mitenkä ne Turkulaiset meinaavat sitten ratikan kanssa pärjätä, kun bussien kanssakin on vaikeaa,  Uskaltaako sitä ratikkaa sinne rakentaakaan.  Kauhea tapaus lapsen kuolema joka tapauksessa.

Vierailija
30/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna nähdään kuinka suosittua rasismi on todellisuudessa, kun vaaleissa on ehdolla avoimesti rasistinen puolue.

Itse veikkaan, että edes vaalikynnys ei ylity niillä.

Vierailija
31/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ulkkikset ovat täällä väärin perustein. Heidät kuuluisi palauttaa takaisin. Täällä ei ole kuin työttömyyttä. Ylimääräiset ihmiset, jotka eivät ole etnisiä suomalaisia, voisivat poistua.

Vierailija
32/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen, mitenkä ne Turkulaiset meinaavat sitten ratikan kanssa pärjätä, kun bussien kanssakin on vaikeaa,  Uskaltaako sitä ratikkaa sinne rakentaakaan.  Kauhea tapaus lapsen kuolema joka tapauksessa.

Niin. Tuo sama ihan hanurista oleva risteys on siellä yhä edelleen silloinkin, kun ratikan on määrä liittyä reitille. 

Vierailija
33/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on se, ettei kenenkään olisi tarvinnyt jäädä minkään bussikuskin huolimattomuuden alle.

Vierailija
34/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna nähdään kuinka suosittua rasismi on todellisuudessa, kun vaaleissa on ehdolla avoimesti rasistinen puolue.

Itse veikkaan, että edes vaalikynnys ei ylity niillä.

Suomessa ei ole äänikynnystä, mutta kyllä RKP aina sen 4 prosentin kannatuksen saa ja jatkaa loputonta syrjintää suomenkielisiä kohtaan.

Vierailija
35/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en iloitse. Minua vaan rassaa, että bussikuskista tehdään syyllistä vaikka syylliset ovat lapsen vanhemmat, jotka päästivät muksun yksin fillarilla kaupunkiliikenteeseen. Olkoon siten minkävärisiä tai minkä maan kansalaisia tahansa. Vanhemmilla on aina lapsestaan se viimeinen vastuu. 

Jos joku ajaa suojatiellä koululaisen päälle, niin syytäkin epäillä rikosta. Kyllä isojen lasten pitää yksin voida käydä fudistreeneissä.

Vierailija
36/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se poika oli menossa pelaamaan futista kavereidensa kanssa. Ehkä joo olisi käynyt toisin, mikäli vanhemmat olisi saattaneet tai vieneet hänet sinne futiksen peluupaikalle, mutta näin paikallisena ja aikoinaan aika lähellä tuota tapahtumapaikkaa asuneena, tuo risteys on kaikille aivan hirveä ja tuo olisi voinut tapahtua kenelle vaan ja milloin vaan, huolimatta siitä, kuinka varovainen, rauhallinen tai tarkkaavainen sitä on. 
Aikoinaan tuossa Littoistentieltä Karvataskunkadulle kääntyvässä kaarteessa oli bussipysäkki, mikä antoi tuolle risteykselle oman lisämausteensa eikä mitenkään positiivisella tavalla. 

Vierailija
37/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan sairas palsta ja sairas väestö muutenkin. Keski-ikäset martat ja tepot huutaa päivittäin ihanata kommentteja tuolla iltalehtien kommenteissakin jos väkivallan tai kuoleman kohteeksi on joutunut heille epäsuotuisa henkilö

Mistä olet saanut käsityksen, että he olisivat nimenomaan keski-ikäisiä?   Mieleltään sairaita voi tietysti olla jokaisessa ikäryhmässä. 

Vierailija
38/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt monet huutelijat unohtavat sen, että on olemassa muunkinlaista rasismia kuin maahanmuuttajia kohtaan!

Vierailija
39/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasismin kohteet voisivat palata kotimaihinsa, eikä olla veronmaksajien taakkana.

Ei poistu kun suomi on kotimaa. Puhun niistä jotka ovat syntyneet suomalaiselle suomessa.

Tämä ei ollut.

Vierailija
40/125 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tuo sama ihan hanurista oleva risteys on siellä yhä edelleen silloinkin, kun ratikan on määrä liittyä reitille. 

Ettekö voisi sitten valita toista reittiä, onko pakko juuri tuosta kulkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi