Onko Mette-Marit kuolemassa piankin mitäpä veikkaat? Ehtiikö saada uudet keuhkot?
Pääseekö poika linnasta katsomaan äitiään? Tehdäänkö erikoisjärjestelyjä?
Keneltä keuhkot Metelle, kuoleeko joku pian liikenneonnettomuudessa ja keuhkot mahdollista siirtää kuninkaalliselle.
Uskotko että tilanne on oikeasti huonontunut vai pelataanko tässä jotain peliä Mariuksen eduksi?
Mette-Maritin tausta on niin hämärä, huumesekoiluja ja Epstein-kohu, poika on rikollinen. En epäilisi yhtään jos tässäkin asiassa olisi suhmurointia.
Suurin osa norjalaisista ei halua tätä bileprinsessaa kuningattareksi. Yhteistyökumppanit purkaa sopimuksia, järjestöt eivät halua prinsessaa edustamaan heitä.
Mömmö-Marit on häpeäksi Norjan hoville. Jos jää henkiin niin väistyisi kaikista edustustehtävistään ja eläisi hiljaiseloa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ratkaisu Norjan hovin häpeälle olisi se ettei ehdi keuhkoja saamaan. Oikeasti Haakonin olisi pitänyt heivata koko eukko jo ajat sitten poikansa kanssa kadulle.
Ei ole mahdollista, koska Mette on hänen lapsiensa Ingridin ja Sverren äiti.
Ja selvästi Haakon rakastaa vaimoaan.
Kotiutui joten ei hätää. Omin jaloin käveli sisään niin ei liene vakavaa
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä happiviikset ja sairaussäälin kerjääminen ilmaantuivat heti Epstein kohun jälkeen.
Itse luulen, että äärimmäisrstä psyykkisestä stressistä johtuen sairaus paheni dramaattisesti. Voi vain arvailla, mitä perhe on joutunut käymään läpi viime kuukausina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keravan whitetrash-sohvaperuna ap avasi taas sanaisen arkkunsa, näpytteli noin pitkän viestin rakennekynsillään, respektiä!
Erehdyit, olen akateeminen Itä-Suomesta.
Niinhän me kaikki tällä palstalla ollaan akateemisia.
Heidän tilanteeseensa pystynee parhaiten eläytymään, jos saa kuulla itsellä tai läheisellä olevan elinaikaa jäljellä noin vuosi.
Jostain syystä happiviikset ja sairaussäälin kerjääminen ilmaantuivat heti Epstein kohun jälkeen.