Miksi ihmiset ovat kadonneet julkisilta paikoilta?
Kaupoissakin on nykyään vain sinisiä sammakoita. Olen huolissani. Eikö ihmisiä ole enää olemassa?
Kommentit (33)
Mistähän julkisista paikoista nyt puhutaan? Kyllä äsken oli Helsingin keskusta ja kaupat täynnä ihmisiä. Ehkä moni on niin väsynyt töistä, että haluaa vain suoraan kotiin.
Vinkki vitonen: työssäkäyvät on töissä ja muut kotona säästämässä minimitoimeentulostaan. Kotona olo kuluttaa vähiten.
Miksi pitäisi olla keskellä päivää jossain "julkisella paikalla"? Ketkä sinne edes ehtisi paitsi muut työttömät ja mielenterveyseläkeläiset?
Kaiken saa tilattua kotiin. Ei jää hirveästi syitä mennä julkisille paikoille. Itseäni ei huvita mennä myöskään katsomaan matulaumoja jotka mölisevät niitä ainaisia kaiutin/videopuheluitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla keskellä päivää jossain "julkisella paikalla"? Ketkä sinne edes ehtisi paitsi muut työttömät ja mielenterveyseläkeläiset?
Vuorotyötä tekevät, lomalaiset, yrittäjät jotka voivat päättää omat työaikansa, eläkeläiset, lounastaukoa pitävät ym. Saanko kysyä mitä noin vähäisellä älyllä varustettu tekee työkseen vai tekeekö mitään? Terveisin tällä viikolla kesälomaa viettävä joka kävi eilen päivällä kaupassa lomapaikkakunnalla.
Ja miksi ne sammakot vainoaa just minua? Onko syynä minä myös vai koirat?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on harhoja, mene hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene! Kun naiset ovat kadonneet. Se on yhteiskummallinen ongelma, jonka näen omilla sammakon silmilläni.
Mitäpä siellä palloilla,ostovoima viety.Ei kuljeta turhia.Lenkille,pyöräilee pois jonnekki kun mättää..Riittää kun käy ruokakaupassa kerran viikko.Jos sielläkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene! Kun naiset ovat kadonneet. Se on yhteiskummallinen ongelma, jonka näen omilla sammakon silmilläni.
Et sinä saa naisia, joten se on tietenkin yhteiskunnallinen ongelma! 😁
Maa mut valtasivat kaikki julkiset paikat. Kaikki ei tykkää pelihetkistä.
Some. 80-90luvun alussa viikonloppuisin illalla kaupungilla kadut täynnä porukkaa. Ja jatkuva autojono toria ympäri. Nyt ei oikein ketään ja autoilijat poliisi ajaa pois. Ei discoja ei tanssiravintoloita. Pari kaljakuppilaa joissa muutama tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Mökille narraamaan lahnoja
Ei sillä ole mökkiä ja kukaan ei sitä omalle mökille kutsuisikaan. Tällä palstalla vain vouhkaa juhannuksenakin...
Kotona enimmäkseen ja välillä batmobilellä töissä.
Yhdessä pikkukylässä on koko kylä autio viimeistään klo 21. Keskustassa liikkumista rajoitettiin jopa valvontakameroilla kadulla, jos kuljit illan aikana samalla tiellä yli kolme kertaa siitä sai jonkin sanktion. Itsensä tunsi rikolliseksi jos joutui illalla katua kulkemaan ja mieluummin kiersikin toista tietä. En tiedä onko muualla vastaavaa?
Eikö kukaan tiedä? Eilen luulin, että vain naiset ovat kadonneet. Tänään huomasin, että miehetkin.