Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajan tienestit

Vierailija
11.09.2024 |

Ystäväni on ollut kotihoidossa töissä yli 20v. Kertoi että on tienannut tänä vuonna jo melkein 54000 euroa. Onko tuo mahdollista vai paniko vähän lapin lisää?

Utelias

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Niin lähi- kuin sairaanhoitajat eivät ole mitään matalapalkkaisia vaan hyvinkin keskituloisia. Sairaanhoitajat hiukan paremmin palkattuja

Vierailija
2/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, jos tekee ylitöitä ja pyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko hoitoala on roimasti ylipalkattua, siksi koko järjestelmä on romahtamassa. Palkat pitää saada puolitettua vaiheittain, ulkomainen työvoima on ratkaisu.

Vierailija
4/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko hoitoala on roimasti ylipalkattua, siksi koko järjestelmä on romahtamassa. Palkat pitää saada puolitettua vaiheittain, ulkomainen työvoima on ratkaisu.

Voit aloittaa puolittamalla oman palkkasi.

Vierailija
5/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitenkään olla mahdollista, että olisi noin paljon tullut.

Vierailija
6/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Minulla 53 400. Mutta siihen on tehty ylitöitä valtavasti ja paljon yövuoroja. 

Normaalisti en näin paljon tienaa, mutta nyt on tiedossa isompi meno, joten teen ylitöitä sen vuoksi

Vierailija
7/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä lisiä saa? Siis joo, tiedän että pyhät saa kaksinkertaisina, mutta miten sitten illoista ja öistä?

Itse olen tehnyt ikäni vaan päivätöitä eli ei lisämahdollisuuksia niin en tiedä yhtään. 

Vierailija
8/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä lisiä saa? Siis joo, tiedän että pyhät saa kaksinkertaisina, mutta miten sitten illoista ja öistä?

Itse olen tehnyt ikäni vaan päivätöitä eli ei lisämahdollisuuksia niin en tiedä yhtään. 

Esim oma sopparini, yöstä 50% lisä, illat 20% lisä, lauantaina alkaa tuplapalkka klo 18 ja sunnuntait aina tuplapalkalla. Teen vuokrafirman kautta ja olen hinnoitellut itseni 25€/h ennen lisiä. Lähihoitaja, mielenterveys- ja päihdetyö. 

Vierailija
9/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on ihan mahdollista. Itse olen ollut kunnallisella töissä menkuin 30 vuotta, eli ikälisät ja henk.koht lisät tapissa. Paljon teen viikonloppuja, ylitöitä jne.... Hälytysraha 150 euroa, heinäkuussa teki ne pelkästään 1200 euroa. Meidän tiimissä paljon pienten lasten vanhempia, he haluavat mielellää viettää viikonloput perheensä kanssa. Minä olen yksineläjä joten minua pyydetään viikonlopun töihin ja ylitöihin.

Vierailija
10/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista. Niin lähi- kuin sairaanhoitajat eivät ole mitään matalapalkkaisia vaan hyvinkin keskituloisia. Sairaanhoitajat hiukan paremmin palkattuja

No eivät ole keskipalkkaisia taulukkopalkoilla ja kaikki eivät todellakaan tee ylitöitä tai rahakkaita vuoroja.

Vierailija
11/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole keskipalkkaisia taulukkopalkoilla ja kaikki eivät todellakaan tee ylitöitä tai rahakkaita vuoroja.

Silti hoitajat eivät ole pienipalkkaisia. 

Vierailija
12/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee perjantaina tilille 3679.10e Töitä on saanut tehdä tuohon rahaan hiki hatussa.

Vierailija
13/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkatilastot tehdään KAIKKIEN ammattiryhmien osalta todellisten maksettujen palkkojen perusteella, eikä siten että osan todellisten ja osan "taulukkopalkkojen" perusteella.

Vierailija
14/14 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on lähihoitaja ja tienaa yli 50.000e vuodessa. Tekee kyllä vain yötöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi