Petteri Orpo kutsui somen naisinfluensserit Kesärantaan. Onko tämä mielestäsi mautonta vai coolia?
Kaikki Kesärannassa tiistaina olleet vaikuttajat olivat naisia. Heidän joukossaan oli muun muassa Anni Ihamäki, Auri Kananen, Sara Parikka ja Beata Leppilampi.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012053503.html
Kommentit (415)
Vassarijankuttajalle tiedoksi, että olen oikeiston kannattaja ja kommentoin näitä mainostajia negatiivisesti täällä. En edes väittele kokoomuksen politiikasta täällä, vaan näiden kävelevien mainostaulujen naurettavosta kommenteista. He ovat mainostajia, se on heidän aino elinkeinonsa ja heitä käytettiin mainoksina. Nyt he valittavat somessa ja yrittävät esiintyä joinain muina. Itse asiassa tästä on kokkareille enemmän haittaa. Ja just for the record: Marinista en ole koskaan tykännyt ja hänen someilustaan ja nuoruuden uudelleenelämisestä myös rittäisi mielipiteitä, mutta ne eivät kuulu tähän ketjuun.
Luulenpa että heidän seuraajatkin närkästyivät. On ihan eri asia saada vinkkejä jostain ruokaresepteistä kuin siitä ketä pitäisi äänestää...
SIIS EI KAI SE NÄITÄ SEURAA? Luulis ettei ole osasta koskaan kuuluutkaan. Kuka kertoi että tällaisiakin tyhjä toimittajia on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
SIIS EI KAI SE NÄITÄ SEURAA? Luulis ettei ole osasta koskaan kuuluutkaan. Kuka kertoi että tällaisiakin tyhjä toimittajia on olemassa?
Petteri seuraa ainakin Pernillaa.
Eihän tämä mitenkään eroa normaalista. Koko ajanhan pääministeri, ministerit ja kansanedustajat tapaa erilaisia vaikuttajaryhmiä. Ei päättäjät voi elää jonkinlaisessa kuplassa, johon ei tule mitään vaikutteita ja ajatuksia ulkopuolelta. Vaikuttajat pyrkii vaikuttamaan, ja sen päättäjätkin tietää. Eri asia, mitä miltäkin taholta otetaan vastaan.
Miksi sometyrkkyjä kutsutaan vaikuttajiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kahta ilman kolmatta. Ensin kahakka siitä ketkä saivat jalkansa Petterin ruokapäydän alle ja perään Kopran lausunto naisten helmitaulujen hallinasta. Mitähän seuraavaksi?
Kokoomuksen excel miehet on päättäny pilata maineensa urakalla.
Kokoomuksen excel miehet eivät selvästi osaa käyttää laskintaan. Satunnaislukugeneraattorikin osuu useammin oikeaan kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä mitenkään eroa normaalista. Koko ajanhan pääministeri, ministerit ja kansanedustajat tapaa erilaisia vaikuttajaryhmiä. Ei päättäjät voi elää jonkinlaisessa kuplassa, johon ei tule mitään vaikutteita ja ajatuksia ulkopuolelta. Vaikuttajat pyrkii vaikuttamaan, ja sen päättäjätkin tietää. Eri asia, mitä miltäkin taholta otetaan vastaan.
Nuo vaikuttajat yrittää vain vaikuttaa heitä seuraaviin jotta mainostamia tuotteita myytäisiin. Saavat huomattavat bonukset niillä -10%:a alennetuista. Täyttä huijausta nuo verkkokauppojen hinnat ylipäänsä.
Petteri Dorka haaveili ilmeisesti pääsevänsä naimaan ja oikein kimpassa.
Valtahan tunnetusti kiihottaa (ainakin kusipäitä) ja kukapa sitä Suomessa kiihottavampi olisi kuin pääministeri.
Petteri vai Sanna? Aaaaaaah! Saisinko molemmat? Haluan olla keskellä!
Muuttaisi isänsä seuraan taivaaseen!
Pääsikö testaamaan Beata Heppilammen huulet?
Beatahan poistatti huulista täytteet.
Tuntuukohan paremmalta nakin ympärillä?
Siis mäkin seuraan joitain mutta me kyllä sitten vaan kaveriporukoissa.nauretaan että voi olla typeriä. Tai arvostellaan tissejä tai vaatteitaja odotetaan että jotain vilahtaisi. Ei tule mieleenkään ottaa tosissaan tai kuunnella vakavissaan.
Siinä on ollut kunnon cumplayta, kun 11 bimboa on lutkuttanut Petteriä.
Orpon uusi nimi on Peter North.
Sperminator, Sir Cumalot.
Vierailija kirjoitti:
Monetko tissikuvat siellä sitten otettiin?
Se kuului vain Sannan kesäratabileisiin.
Pojat on poikia.