Mitä naiset tykkäätte kun miehet tuijottavat teidän tissejä ja peppuja näin kesällä?
Koetteko ahdisteluna vai oletteko mielissänne?
Mikään pakkohan teidän ei ole pitää niitä paljastavia toppeja, missä tissivako on hyvin esillä.
Kommentit (52)
Kyllä nännit nöpöttää paidan läpi. Koko on 80D/E. Riittää hyvin mulle - eikä kukaan muukaan ole koskaan valittanut :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v urheilullinen nainen ja pukeudun aina kesällä paljastavasti.
Jos olen mieheni kanssa liikkeellä pidän häneen hajurakoa, että muut miehet saavat katsella huoletta minua. Joskus jos huomaan varteenotettavan miehen saatan repäistä käden irti mieheni kädestä 😄
Pidän huolen, että alusvaatteet näkyvät selvästi minihameeni alta erivärisinä.
Taidan tuntea tämän naisen. Ainakin Länsi-Tampereella asuu kuvausta vastaava rouva.
Sääliksi käy miestään. Jos vain tietäisi mitä kaikkea rouva puuhaa selän takana.
Ikää mittarissa 50+. Ei ole pelkoa että enää kääntäisi edes oman miehen katseita. Rauhassa saa elellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v urheilullinen nainen ja pukeudun aina kesällä paljastavasti.
Jos olen mieheni kanssa liikkeellä pidän häneen hajurakoa, että muut miehet saavat katsella huoletta minua. Joskus jos huomaan varteenotettavan miehen saatan repäistä käden irti mieheni kädestä 😄
Pidän huolen, että alusvaatteet näkyvät selvästi minihameeni alta erivärisinä.
Taidan tuntea tämän naisen. Ainakin Länsi-Tampereella asuu kuvausta vastaava rouva.
Sääliksi käy miestään. Jos vain tietäisi mitä kaikkea rouva puuhaa selän takana.
Mielummin olisin yhdessä naisen kanssa joka käyttää paljastavampia asuja.
En olisi tippaakaan mustasukkainen vaan ylpeä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä. Siksi en käytä rintsikoita, mutta käytän persvakohousuja. Rakastan kiusata miehiä.
Varsikin vanhat ukot ovat säälittäviä, kun lähes kuola valuu suusta.
Heheh eipäs olla, meillä on hyvät saumat elämässä! Itsekin kyl tykkää istua terdellä ja katsella joogapöksyissä (juu niin piuukkaa matskua, et näkee häpykummun ja onko poslari vai ei...) kulkevia misuja, jotka muka pöyristyneitä katseist! <3
Hahah sitten toki toteutan seksuaalisuuttani tosi monimuotoisesti, mistä luonnollisesti ei tulis mieleenkään kertoa vaimolle tai edes kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kesällä tapana laittaa bikinit alle. Sellaiset oikein kivat pyllybikinit, missä peppuni on täydellisesti esillä ja etuosa tiukasti myötäilee pilluni muotoja. Rintaliiviosa lähinnä peittää nännit, muuten rintani ovat aivan paljaat.
Sitten päälle laitan läpinäkyvän mekon.
Sitten on kiva tarkkailla reaktioita. Kerrankin eräs nainen läpsäisi oikein kunnolla miestään, kun se tuijotti minua suu auki.
Mitä ajattelet siitä, että mies kuvittelee kuinka panisi sinua?
Kivaltahan se tuntuu. Tietää olevansa haluttu.
Kukaan ei katsele kun en oikein käy ihmisten ilmoilla. Jos on pakko isolle kylälle niin löysät kollarihousut ja joku yli-iso bändipaita on kova :)
Salihommatkin hoituu nykyään pääasiassa kotona kun pakko pitkien välimatkojen takia löytyä omat pelit ja vehkeet, niin on pitkä välimatkat.
Mutta en siis ole tykännyt kun katsellaan tai varsinkaan kun tehdään tikusta asiaa, siksi pyrin niitä tilanteita välttämään.
Tuijottaminen on huonoa käytöstä. Seuraavaksi alkaa huutelu ja sitten hourittelu. Ehanaa.
Eksä oli kesällä aina ilman liivejä. Etelän lomilla rannalla ilman yläosaa. Rinnat terhakat isolla teellä. Kokoa niillä ei ollut paljon näköä senkin edestä. Päät kääntyivät.
En ajattele mitään. Ajatteletko itse muka jatkuvasti mitä vastaantulijat sinusta ajattelevat? Onneksi en tiedä eikä se minua kiinnosta ja toivon, että pitävätkin ajatuksensa omana tietonaan :)
Ihan sama, saavat katsella, en huomioi. Kesällä kuuma, niin mulla vähemmän päällä. Tissivakoa näkyy ja kävellessä hytkyy. Vapaammin saan olla ja yleensä muksujen kaa liikun. Ihan päiväsaikaan. N29
Kyllä nännit nöpöttää paidan läpi. Koko on 80D/E. Riittää hyvin mulle - eikä kukaan muukaan ole koskaan valittanut :)