Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset tykkäätte kun miehet tuijottavat teidän tissejä ja peppuja näin kesällä?

Vierailija
03.06.2026 |

Koetteko ahdisteluna vai oletteko mielissänne? 

Mikään pakkohan teidän ei ole pitää niitä paljastavia toppeja, missä tissivako on hyvin esillä. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sitä. Siksi en käytä rintsikoita, mutta käytän persvakohousuja. Rakastan kiusata miehiä.

Varsikin vanhat ukot ovat säälittäviä, kun lähes kuola valuu suusta. 

Aivan sama, Kuhan saa kiusata niitä ja sitten ne runkkaa kotonaan mua muistellen. Itse kastun valuvan märäksi ajatuksesta, että ne runkkaa kullejaan mun tissejä ja persettä ajatellen. Kyllä kesä on kivaa aikaa.

Sun kesähän on sitten ihan perseestä.

Vierailija
22/52 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki naisille aluhousut ja rintaliivit on vielä viehättävämmän näköiset kuin bikinit.

Naapurin rouva joskus kesäkuumalla leikkaa ruohoa tällaisella asusteella,todella sexy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tuijottele. Enkä tykkäisi jos joku jäisi tuijottamaan. Katsella ohi mennen toki saisi jos jostain syystä tykkäisi näkemästään, mutta eipä minussa ole mitään katseltavaa.

Vierailija
24/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka kattoo. Normaali, siisti mies ok, mutta musta mies ei ok.

Vierailija
25/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tuijottele. Enkä tykkäisi jos joku jäisi tuijottamaan. Katsella ohi mennen toki saisi jos jostain syystä tykkäisi näkemästään, mutta eipä minussa ole mitään katseltavaa.

Pakaroittesi liikettä ohi kävellessäsi olisi kiva katsoa miten peppu keinuu !

Vierailija
26/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pakarani ovat niin surkeat, että niitä ei kukaan katso. Pidän kesällä yleensä kevyttä mekkoa, jolloin en käytä alusvaatteita. Keskikokoiset, n. C-kupin rintani tulevat hyvin esiin. Pil*ua vilautan komeille miehille ja vanhoille ukoille. 

Vierailija
27/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuijota, vaan ihailen niitä alueita joissa tatuoimaton naiseniho on paljaana, mikäli nainen on nuori ynnä hoikka. Naiset himoitsevat vahvistusta miehiltä siitä että he ovat ihailemisen arvoisia, juuri sen takia he paljastelevat. Jotkut kinkut nyrpistyvät, ilmeisesti siksi että olen pukeutunut mielestään väärin, mutta suurempi osa on hyvillään ja saan hymyn tai vilkaisun, joskus kaksoisvilkaisun, toisinaan onni suosii rohkeaa. Kaunottaria pitää siis ihailla, heitä pitää ahmia katseellaan kauttaaltaan - varpit, nilkat, sääret, reidet, häpykumpare, vyötärö, pikkutisulit (kummatkin erikseen), pakarat..."Tuijottaa" tarkoittaa samaa kuin toljottaa, katsoa katsettaan siirtämättä. Tuijottaminen ärsyttää miehiäkin.

Vierailija
28/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pakarani ovat niin surkeat, että niitä ei kukaan katso. Pidän kesällä yleensä kevyttä mekkoa, jolloin en käytä alusvaatteita. Keskikokoiset, n. C-kupin rintani tulevat hyvin esiin. Pil*ua vilautan komeille miehille ja vanhoille ukoille. 

Minkä mittainen mekko tuleeko reidet nähtkyviin ja sheivaatko pilluasi kesäisin vilauttelua varten ?

Vierailija
29/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en edes huomaa mitään. Vaikka joku sanoisi mulle että joku katselee. Joskus huomaan että joku katsoo pitkään. Mutta en ensimmäisenä ajattele että piti näkemästään, koska voi kai syy olla mikä vaan. Ois kiva tietää joskus mikä se syy on mutta ei oikein voi kysyä.

Vierailija
30/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä mittainen mekko tuleeko reidet nähtkyviin ja sheivaatko pilluasi kesäisin vilauttelua varten ?

Mekko on vähän yli puolireiteen ja alapää on laseroitu viiteen kertaan, joten on sileä. 

Vierailija
31/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan ihanaa kun miehet antavat katseensa viipyä mehukkaissa rinnoissani. Varsinkin, jos olen liikkeellä ilman rintsikoita. Se on kiihottavaa.

Vierailija
32/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suuresti jos noin käy

Vierailija
33/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan ihanaa kun miehet antavat katseensa viipyä mehukkaissa rinnoissani. Varsinkin, jos olen liikkeellä ilman rintsikoita. Se on kiihottavaa.

Huh... ja nam !

Miten ilman liivejä onko nännit hyvin esillä ja ovatko minkä kokoiset ?

Vierailija
34/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko on vähän yli puolireiteen ja alapää on laseroitu viiteen kertaan, joten on sileä. 

Kiihoittaako vilauttelua sinua niin että pilkusi on kosteana niissä tilanteissa ?

Vierailija
35/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kesällä tapana laittaa bikinit alle. Sellaiset oikein kivat pyllybikinit, missä peppuni on täydellisesti esillä ja etuosa tiukasti myötäilee pilluni muotoja. Rintaliiviosa lähinnä peittää nännit, muuten rintani ovat aivan paljaat.

Sitten päälle laitan läpinäkyvän mekon.  

Sitten on kiva tarkkailla reaktioita. Kerrankin eräs nainen läpsäisi oikein kunnolla miestään, kun se tuijotti minua suu auki.

Vierailija
36/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihoittaako vilauttelua sinua niin että pilkusi on kosteana niissä tilanteissa ?

Jos katselija on sopivan oloinen ja tulee juttelemaan fiksusti kiihottavaa. Joskus katselija on päässyt tutustumaan siihen kosteuteen lähemmin ja meistä on tullut ihan läpituttuja. 

Vierailija
37/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kesällä tapana laittaa bikinit alle. Sellaiset oikein kivat pyllybikinit, missä peppuni on täydellisesti esillä ja etuosa tiukasti myötäilee pilluni muotoja. Rintaliiviosa lähinnä peittää nännit, muuten rintani ovat aivan paljaat.

Sitten päälle laitan läpinäkyvän mekon.  

Sitten on kiva tarkkailla reaktioita. Kerrankin eräs nainen läpsäisi oikein kunnolla miestään, kun se tuijotti minua suu auki.

Mitä ajattelet siitä, että mies kuvittelee kuinka panisi sinua?

Vierailija
38/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v urheilullinen nainen ja pukeudun aina kesällä paljastavasti.  

Jos olen mieheni kanssa liikkeellä pidän häneen hajurakoa, että muut miehet saavat katsella huoletta minua. Joskus jos huomaan varteenotettavan miehen saatan repäistä käden irti mieheni kädestä 😄

Pidän huolen, että alusvaatteet näkyvät selvästi minihameeni alta erivärisinä. 

Vierailija
39/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin Barcelonassa, niin 90% naisista ei käyttäny rintsikoita paidan alla. Jokaisella nännit näkyi läpi.  Oma vaimo pitää topattuja liivejä ja uikkareita ettei miehet katselisi.  

Vierailija
40/52 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein nähnyt kadulla miehiä seuraamassa kevyesti pukeutunutta naista ja tyydyttämässä itseään. Joskus jopa useampi kerrallaan.

Se on sitä turvasek siä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi