Mitä naiset tykkäätte kun miehet tuijottavat teidän tissejä ja peppuja näin kesällä?
Koetteko ahdisteluna vai oletteko mielissänne?
Mikään pakkohan teidän ei ole pitää niitä paljastavia toppeja, missä tissivako on hyvin esillä.
Kommentit (52)
"Onneksi" olen ruma, tissitön ja läski niin ei kukaan minua katsele
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä. Siksi en käytä rintsikoita, mutta käytän persvakohousuja. Rakastan kiusata miehiä.
Varsikin vanhat ukot ovat säälittäviä, kun lähes kuola valuu suusta.
Vierailija kirjoitti:
"Onneksi" olen ruma, tissitön ja läski niin ei kukaan minua katsele
Palstalla on paljon läskifaneja niin kai niitä sitten on oikeassakin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä. Siksi en käytä rintsikoita, mutta käytän persvakohousuja. Rakastan kiusata miehiä.
Varsikin vanhat ukot ovat säälittäviä, kun lähes kuola valuu suusta.
Aivan sama, Kuhan saa kiusata niitä ja sitten ne runkkaa kotonaan mua muistellen. Itse kastun valuvan märäksi ajatuksesta, että ne runkkaa kullejaan mun tissejä ja persettä ajatellen. Kyllä kesä on kivaa aikaa.
Käytän aina säkkimäisiä mekkoja/jättimäistä t-paitaa. Miehet eivät vilkaisekkaan. Toisaalta tissitkin vain B-kuppia joten ei ole edes mitään mitä esitellä. T: ikisinkku nainen
jotkut muijat jää kiusoittelemaan ja oikein viivyttelemään edessäni ja ilohan on minun puolellani
En tykkää, mutta en kyllä pukeudu paljastavasti. Minulla on tosi isot rinnat niin mielummin oikeasti hikoilen kevyessä hupparissa tai tosi ylikokoisessa miehen t-paidassa ja minimizer-liivien kanssa ihmisten ilmoilla. Vituttaa se sekä miesten että etenkin naisten tulkinta, että rintojeni koko kertoisi minusta jotain kuten vaikka että olen tyrkyllä tai tosi seksuaalinen 🙄
Ainoastaan kotona voi olla topissa tai kevyemmässä kesämekossa, ettei saa kuulla miten on sukujuhlissakin taas paljastellut olemalla olemassa ja vaikka kaula-aukko ei ole edes ollut antava.
Mutta joo, jätän katseista nauttimisen niille joille se on kivaa.
Onhan se mukavaa, ku alkaa 40v lähestyy. Vaikka kaikki luulee aina nuoremmaks. Varsinkin kun en pukeudu edes paljastavasti, jos silti viitsii katsella niin ihan kiva.
Eilen leikkasin nurmikkoa rintsikat, shortsit ja saappaat päällä (koska kuuma!). Muuten ei meidän pihaan juuri tieltä näy. Mutta kun pihatieltä postilaatikolle ajelin myös, niin siinä parit autoilijat ohi mennessään tuijottivat kyllä. Moikkasin vain ja jatkoin hommia hiestä märkänä. Harvoin tykkään paljastella, mutta nyt se tuntui mukavan kutkuttelevalta.. kesäkiima alkamassa varmaan!
N36
Olen usein nähnyt kadulla miehiä seuraamassa kevyesti pukeutunutta naista ja tyydyttämässä itseään. Joskus jopa useampi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen leikkasin nurmikkoa rintsikat, shortsit ja saappaat päällä (koska kuuma!). Muuten ei meidän pihaan juuri tieltä näy. Mutta kun pihatieltä postilaatikolle ajelin myös, niin siinä parit autoilijat ohi mennessään tuijottivat kyllä. Moikkasin vain ja jatkoin hommia hiestä märkänä. Harvoin tykkään paljastella, mutta nyt se tuntui mukavan kutkuttelevalta.. kesäkiima alkamassa varmaan!
N36
Kuin kesäkisun kiiman helpotus
Vierailija kirjoitti:
N36
Entisen naapurin entinen tyttöystävä teki tuota samaa joskus. Vaimo ei halunnut uskoa että rintsikoissa meni kun asiasta mainitsin, väitti kivenkovaan bikineiksi.
Vinkki naisille aluhousut ja rintaliivit on vielä viehättävämmän näköiset kuin bikinit.
Vieraat miehet ei voi vähempää kiinnostaa, eikä ne kyllä katselekaan. Mut oma mies sais katsella ja koskea, jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein nähnyt kadulla miehiä seuraamassa kevyesti pukeutunutta naista ja tyydyttämässä itseään. Joskus jopa useampi kerrallaan.
Ai että siinä rivissä äijät istuu ja runkkailee, no ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vieraat miehet ei voi vähempää kiinnostaa, eikä ne kyllä katselekaan. Mut oma mies sais katsella ja koskea, jos haluaisi.
No ei sulla sit hyvin mee, jos ei vieraat katso ja oma mies ei katso eikä koske 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sulla sit hyvin mee, jos ei vieraat katso ja oma mies ei katso eikä koske 🤣.
Sanopas jotain, mitä en jo tiedä.
Mikäs siinä. Kyllä itsekin tuijottelen välillä miehiä. Tai en nyt tuijota, mutta vilkuilen. Joskus sattuu katseet kohtaamaan ja pieni flirtti vaan piristää päivää. Toki pitää vastapuolen ymmärtää, että jos en lähesty ja torjun lähestymisen, niin siihen on tyytyminen. Kuten on minullakin, jos torjutuksi tulen.
Mä en pukeudu paljastavasti niinpä eivät tuijota,a