mikä aiheuttaa suolan häviämisen elimistöstä
itselläni todettiin matalat suolaarvot. eli mitä se tarkoittaa ja mitä oireitA SE AIHEUTTAA? ONko teillä vastaavasta mitään kokemusta?
Kommentit (10)
Oliko natrium ja kalium arvot alhaalla?
Juotko liikaa vettä? Liika vedenjuonti voi olla jopa hengenvaarallista, mutta kun tänne kirjoitat, niin etpä taida olla menossa aivan tajuttomaksi...
Toisaalta voit myös hikoilla suolot ulos. Jos liikut paljon ja hikoilet runsaasti niin korvaa tilanne kivennäisvedellä tai juomilla, joilla tasapaino palautuu.
Nestetasapainon vaihtelut.. Liian vähäinen juominen tai se ettei juo ollenkaan vähnetää elimistöstä suoloja.
Ja ennen kuin joku hihkuu, niin magneesium ei mulla auta vaan nimenomaan suolan lisääminen.
juon todella vähän vettä. en koskaan alkoholia verenpaine lääkitys minulla on. calium myös matala. kukaan ei osannut selittää. se vaan aiheuttaa huimausta.
Puhukaa nyt oikeilla nimillä, jooko, vaikka olettekin vähän hölmöjä. Verestä ei mitata mitään suola-arvoja, ei edes kansankielellä. Natrium ei ole suola, mutta natriumia tarkoittanette kuitenkin? Vai kaliumia? Vai magnesiumia vai kalsiumia? Kaikki ovat yleisiä alkuaineita, joita löytyy eri yhdisteinä suolapurkista. Näitä myös mittaillaan seerumista, siis verestä.
Luulin että oikeasti mietit mikä syy voisi olla taustalla, tämähän on ihan itsestäänselvä.
poistaa kaliumia ja suoloja elimistöstä
mun miehellä on matalat suola-arvot ja niin on hänen äidillään, terveydenhoitaja ja lääkäri eivät ole ottaneet mitään kantaa kysyttäessä.
Liian korkeista suola-arvoista kyllä puhutaan.
Ja mieheni suolankäyttö ei ole mitenkään liian vähäistä.