Hesarissa ehdotus, korvataan Suvivirsi kaikille sopivalla laululla
Mikä laulu se voisi olla? Enemmistö kun ei Suvivirttä halua poistaa, ainoastaan muutama intersektionaali. Nekö nyt sitten saisivat määrätä mikä on se kaikille sopiva laulu? Elämme postmodernissa hulluudessa, ja siksi minulle ei tule kelpaamaan mikään laulu. Perutaan enemmin kevätjuhlat ja joulujuhlat.
Kommentit (116)
Jahve jjehova asuu vuorilla mohametti kuoli asuu maan alla . Jeesus on taivaassa budha manalassa.
Vierailija kirjoitti:
"Lasten mehuhetki/ päättyi ikävästi/musta enkeli/ vei päivänsankarin/"
Ei kun vei imurin oikeassa elämässä .
Vierailija kirjoitti:
Kaikille sopiva laulu olisi Täti Moonika, siitä pitävät varmasti ihan kaikki.
Jep, ja joulujuhlassa, tai mikä se sitten nykyisin onkaan, voitaisiin esittää "Kas metsämökin ikkuna".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen vähemmistön takia kaikkien pitää laulaa jotain minkä vähemmistö määrää?
Mitäs demokratiaa tämä on.
Kumpi otetaan, kansainvälinen vai muslimien rukouskutsu?
Jälkimmäinen saattaa tulla ennen pitkää pakolliseksi ja sitten ei enää keskustella laulun sopivuudesta.
Ap:lla menee käsitteet pahasti sekaisin. Ei se Espoon Lauri mikään interaktionaali ole vaan vakaumuksellinen ateisti. Ei näillä ole mitään tekemistä keskenään.
Otetaan jo joutui . Se tarkoittaa tulee ja tuli . Eri murteet vaikuttaa. Joutuisasti. Tuli . Suvi virolainen kesä sana. Kesä tuli reippaasti . Mukava laulu ! Ollaan nyt iloisia lämmöstä ja valosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä parempaa woke-demokratiaa...
Eiköhän ne ehdota jotain Koraani-viisua.
Tässä näkee kuinka maamme on rikki, kun lähdetään taas tällaiseen hölmöläisten hommaan YHDEN mielensäpahoittajan vuoksi.
Muslimit eivät ole missään vaatineet Suvivirren poistamista. Ei Jumalasta puhuminen ole heille mikään ongelma. Hehän sanoo että voivat ajatella laulun sanat yhtä hyvin Allahista kertovaksi.
ARABIASSA EGYPTISSÄ ON KYLLÄ TILAA ASUA TIGRIS VIRRALLA . VETTÄ ON JA AURINKOENERGIAA.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ehdota jotain Koraani-viisua.
Tässä näkee kuinka maamme on rikki, kun lähdetään taas tällaiseen hölmöläisten hommaan YHDEN mielensäpahoittajan vuoksi.
Hän ei tiede olr mikään muslimi. Tiukan linjan ateisti on.
Paimenen syyslaulun sävelin.
hampaat suussa kaliseepi, yötä päivää palelee, tätä ulosotto tiesi, liesi....kiesi viety on
Enhän minä rampa raukka, alkoon, kauppaan pääse lain, tänne korpeen jäätyy hääätyy vippivelat huolennain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä parempaa woke-demokratiaa...
Ateismi ja woke eivät liity yhteen, typerys. Woke päinvastoin suvaitsee uskonnot.
Ne jotka eivät halua Suvivirttä kuunnella voivat poistua tilasta ja nolata näin itsensä. Muut normaalit ihmiset eli 99,9% voivat jatkaa juhlaa normaalisti. Ongelma ratkaistu.
Uskomatonta että tästäkin asiasta saadaan hulluudeen portit auki. Ihan sekomenoa on nykytouhu.
En tiedä mitä oikein ajatella enää tästä yhteiskunnasta. Tuntuu että katsotaan vierestä kun meidän kulttuuria mollataan ja tuhotaan. Olen jotenkin harmaalla alueella. En välillä koe enää kuuluvani tähän,mihinkään.
Suomi on jotenkin kadottamassa juuriaan vähän kerrallaan.
No onneksi olen aina ajatellut että olen vain maapallolainen viilettämässä jossain hämärässä tilassa.
Hyvää kesää(tai paskaa,jos et ole kesä ihminen)nyt kuitenkin kaikille.
Muslimien jumalat on Egyptistä ja ne he kuuluu sinne arabien alueelle KALDEAN UURIIN . Ei täällä mitään VARASTELLA MOSSE JA MOHAMETTI ON KUOLLUT . SIINAILLA.
"Lasten mehuhetki/ päättyi ikävästi/musta enkeli/ vei päivänsankarin/"