Oletko syönyt tänään jotain hyvää ruokaa?
Minä söin sushia. Erittäin hyvää, kuten aina. Yhdeksän palaa taisin syödä.
Kommentit (51)
Ehkä? Otin töiden jälkeen muutaman 7% oluen päiväkännit ja söin siihen päälle Lidlin meksikolaisittain maustetun broilerin sekä jonkun Henri Alenin "meksikolaisen" grillimössösalaatin. Kai ne ihan ok maistui, mutta ei ne maut oikein päissään jää mieleen.
Minä tein kaali-jauhelihalaatikon, johon tuli kaalin lisäksi ohra-riisiä, porkkanaa, sipulia, lihalientä, siirappia, luomujauhelihaa ja mausteita. Hyvää oli puolukkahillon kanssa.
Pääsin äidin keitoksien äärelle. Korppujauhotettua haukea voissa pannulla paistettuna, perunamussia ja vihersalaattia. Ruokajuomana vadelmamehua. Jälkkäriksi mansikoita.
Eilen söin varsiselleri-kinkkugratiinia, tänään loput.
Kaurapuuroa ja mustikoita aamulla, lounaaksi keitin pari pientä perunaa ja ison annoksen parsakaalia, muussasin vähän, lisäsin yhden löysäksi keitetyn munan ja desilitran raejuustoa. Nämä kaikki olivat NAMIA. Illalla kuulema tulee loimulohta ruisleivällä.
Söin karjalanpaistia hirvenlihasta tehtynä.
Arkisia kalapihvejä ja pottuja. Oli ihan hyvää.
Olen. Söin linssipastakastiketta ja spagettia, päälle murensin runsaasti fetajuustoa. Lisäksi rucolaa ja hapankaalia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joka päivä syön hyvää ruokaa. Miksi söisin pahaa?
Joo, täysmaitoon keitettyä riisipuuroa.
Täytettyjä paprikoita, täytteenä tälläkertaa kanajauheliha, linssit, sulatejuusto ja juustoraaste.. Hyvää oli!
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa ohrasuurimopuuroa. Kokonaisista paikallisen myllyn ohrasuurimoista.
Mä tein kanssa, mutta rikotuista suurimoista ja olivat Myllyn Parasta.
Syön aina hyvää ruokaa, asun itsekseni, niin ei viitsi tuhlata lyhyttä elämää syömällä jotain huonoa ja mautonta.
En. Söin kaupan pinaattilettuja. Ei olleet hyviä.
Suklaakakkua.
Vähän kaduttaa, mutta sitä ei tule syötyä usein.
Paistelin äsken sipulia, pekonia, munia ja juustoa, ja laitoin paistettujen ranskanleipäsiivujen päälle. Ketsuppia ja tabascoa päälle.
Terveellistä ja herkullista.
Just nyt syön maittavaa kanakeittoa.
En, söin pahaa ruokaa.