Oletko syönyt tänään jotain hyvää ruokaa?
Minä söin sushia. Erittäin hyvää, kuten aina. Yhdeksän palaa taisin syödä.
Kommentit (24)
Pitkästä aikaa ohrasuurimopuuroa. Kokonaisista paikallisen myllyn ohrasuurimoista.
Lounaaksi söin pienen annoksen pestopastaa, jonka päällä pieniä mozzarellapalloja ja kirsikkatomaatteja, basilikaa.
Kohta laitan illalliseksi valkoista parsaa ja uusia perunoita sekä viinissä höyrytettyä lohta, hollandaisekastike.
Söin eilistä sweet&sour thai wokkia eiliseltä
En vielä. Kohta paistan possufilepihvejä ja sen kanssa sitten muussia ja keitettyjä porkkanoita.
En oo syönyt just mitään..v i t u t t a a tämä jatkuva köyhyys..muut kyllä vetää kunnolla hilloa tilille..
Grillasin naudan pihvin medikaksi ja erilaisia kasviksia kaveriksi. Kylkeen tein vielä raikkaan salaatin ja kylmän sitruuna yrtti kastikkeen. Oikein hyvää oli.
Vierailija kirjoitti:
Merilevä ja raaka kala🤮
Kysykö joku sun mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
En oo syönyt just mitään..v i t u t t a a tämä jatkuva köyhyys..muut kyllä vetää kunnolla hilloa tilille..
Voi itku, kateus ja katkeruus. 😂 Hyvä ruoka, parempi mieli! (halvallakin saa hyvää jos ei ole kädetön ja asenne vammainen.)
Olen. Lounaaksi raejuustoa, ja näkkileipää jonka päällä juustoa. Nyt tein illalliseksi runsaan vihersalaatin jossa proteiinina salaattijuustoa. Lisäksi kaurapaahtoleipää teen kanssa. En yleensäkään syö enkä tee pahaa ruokaa vaan aina jotain hyvää ja kaikille maistuvaa.
Juu. Löysin taloroskiksesta 3 omenaa, lauantaimakkara, patongin ja neljä appelsiinigrandia ! Nyt kaverin kämpillä herkuttelen ja saan käyttää tätä läppäriäkin. Kahvitkin luvassa :D Juhlapäivä !
Söin itse hapatettua hapankaalia. Vatsa kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merilevä ja raaka kala🤮
Kysykö joku sun mielipidettä?
Kysyi.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Lounaaksi raejuustoa, ja näkkileipää jonka päällä juustoa. Nyt tein illalliseksi runsaan vihersalaatin jossa proteiinina salaattijuustoa. Lisäksi kaurapaahtoleipää teen kanssa. En yleensäkään syö enkä tee pahaa ruokaa vaan aina jotain hyvää ja kaikille maistuvaa.
Raejuusto ja näkkileipä ei ole lounas
Eilistä kasvislasagnea söin, oli herkkua.
Olen.
Päivällä tein kesäkurpitsafrittereitä ja illalla gratin Vosgien. Meidän herkkua