Olen 60kg nainen
Kommentit (17)
Vai niin. No, minäpä lähden nakkarille katsomaan mitä hyvää sieltä löytyisi. T. mies 192cm 84kg
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. No, minäpä lähden nakkarille katsomaan mitä hyvää sieltä löytyisi. T. mies 192cm 84kg
Aikamoinen luuviulu! Ota koko menu.
n25
Vierailija kirjoitti:
Ota kunnon makkaraa eikä mitään nakkia! Huh en ole ennen kuullut miehen pitävän nakista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit tehdä asialle?
Oikealla miehellä ja naisella on myös lihaa luiden päällä. Pedareita en katsele.
Olen nainen.
Mielipiteitä?
Typerä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
Mielipiteitä?
Typerä aloitus.
Lopeta.
Vihaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli 180 ja painoi saman verran eikä ollut mitenkään lihava, varsin keskikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex oli 180 ja painoi saman verran eikä ollut mitenkään lihava, varsin keskikokoinen.
Kiva vertailla miehiä kuin mitäkin nätyttelysonneja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
Mielipiteitä?
Typerä aloitus.
Lopeta.
Vihaan sua.
Jaa. Kiinnostaa ihan vit.sti 😘
"Ota kunnon makkaraa eikä mitään nakkia! Huh en ole ennen kuullut miehen pitävän nakista."
Nakkari ei tarkoita nakin syömistä, vaan grillikioskia, josta saa hampurilaisia, ranskalaisia, porilaisia, limsaa, lihapiirakoita yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva vertailla miehiä kuin mitäkin nätyttelysonneja!
Nätyttely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
Mielipiteitä?
Typerä aloitus.
Lopeta.
Vihaan sua.
Jaa. Kiinnostaa ihan vit.sti 😘
Älä puhu mulle.
Olet ruma ja lyhyt.