Paras seksiasento
Mikä on teidän mielestä paras seksiasento miehet naiset parit ja sinkut?
Kommentit (118)
Juttelimme asiasta Uudenvuoden aattona. Meillä on 8 parasta seksiasentoa tasavertaisina. Ja takaapäin oli molempien ykkösinhokki. Naistenraisk..jat ja pelkurit käyttävät miehistä sitä. Ja siitä pitävät ne naiset, jotka tykkäävät pelkureista ja rais...jista.
Vierailija kirjoitti:
Juttelimme asiasta Uudenvuoden aattona. Meillä on 8 parasta seksiasentoa tasavertaisina. Ja takaapäin oli molempien ykkösinhokki. Naistenraisk..jat ja pelkurit käyttävät miehistä sitä. Ja siitä pitävät ne naiset, jotka tykkäävät pelkureista ja rais...jista.
Naurettava absurdi väite.
Jaa-a. Itse tykkään vaihdella. Takaapäin on yksi suosikki, ratsastus ja lusikka ja muunneltu lusikka ovat kivoja. Mutta kaikkea kokeilen mielelläni.
Jokainen löytää kokeilemalla sen, mikä kulloinkin tuntuu parhaimmalta. Mieltymys saattaa muuttua aikää nyöten.
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin
Nainen 21, parisuhteessa
Sama täällä. Kun joskus saisi vielä ottaa sinunlaisen nuoren perseen takaapäin ja laueta kauniille pakaroillesi, se olisi jotain se.
Paras on takaapäin naisen ollessa vähän ylävartalo pystyasennossa. Vaikkapa polvillaan sohvalla seinään nojaten. Pakarat tuntuvat kivalta vatsaa vasten ja nainen pääsee hiplaamaan itseään jos haluaa.
Tuoksu on myös hyvä tuossa asennossa. Aromit kun tuppaavat nousemaan ylöspäin.
Sylikkäin kasvot vastakkain, lähäri eri variaatioineen tai takaapäin joko kiihkeästi ihokontaktissa seinää vasten tai niin, että nainen makaa vatsallaan ja mies on painollaan tiukasti päällä eli vartalot kiinni toisissaan.
Inhokki on doggy, lusikka ja nainen ratsastaa selin mieheen.
Koen nämä naisena super etäisiksi ja tylsiksi asennoiksi, joissa en tunne enkä etenkään näe miehen vartaloa ja kasvoja, mikä on itselleni tosi tärkeää (olen visuaalinen).
Ai niin ja suuret suosikit myös nainen selällään mies jalkojen välissä tai nainen polvillaan pää miehen jalkovälissä.
Vierailija kirjoitti:
Sylikkäin kasvot vastakkain, lähäri eri variaatioineen tai takaapäin joko kiihkeästi ihokontaktissa seinää vasten tai niin, että nainen makaa vatsallaan ja mies on painollaan tiukasti päällä eli vartalot kiinni toisissaan.
Koen nämä naisena super etäisiksi ja tylsiksi asennoiksi, joissa en tunne enkä etenkään näe miehen vartaloa ja kasvoja, mikä on itselleni tosi tärkeää (olen visuaalinen).Ai niin ja suuret suosikit myös nainen selällään mies jalkojen välissä tai nainen polvillaan pää miehen jalkovälissä.
Tää ois niiiin karmeeta. Ihastuisi tai jopa rakastuisi naiseen ja sitten tulisi totuus silmien eteen, että ei haluaisi takaapäin. Taitaisi olla eron paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen nämä naisena super etäisiksi ja tylsiksi asennoiksi, joissa en tunne enkä etenkään näe miehen vartaloa ja kasvoja, mikä on itselleni tosi tärkeää (olen visuaalinen).Ai niin ja suuret suosikit myös nainen selällään mies jalkojen välissä tai nainen polvillaan pää miehen jalkovälissä.
Tää ois niiiin karmeeta. Ihastuisi tai jopa rakastuisi naiseen ja sitten tulisi totuus silmien eteen, että ei haluaisi takaapäin. Taitaisi olla eron paikka.
Siellähän oli yksi suosikeista _takaapäin_, mutta ei doggy.
En minäkään voisi olla miehen kanssa, joka haluaisi aina jossain doggystylessa tai muuta yhtä tylsää (tai olisi niin ruma, että haluaisin mieluummin doggyä kuin nähdä hänet :D).
Onneksi mun miehet on halunneet ihan omatoimisesti noita mainitsemiani asentoja, eikä ole tullut erimielisyyksiä seksin suhteen.
Yksikään oikea feministi ei halua patriarkaatin edessä alistua takaa-asentoon, ei kumpaankaan reikään, hyi. Mieluummin ilman. He..tissä on varattuna erityisen kuuma paikka naiselle, joka alistuu patriarkaatin pervoilulle.
Oikeastaan kaikki asennot on hyviä. Takaa on kyllä parhaat näkymät. Sitä muuten oli ihan äsken pitkästä aikaa.
Paras on kuitenkin kaikkein perinteisin. Siitä on nainen samaa mieltä. Nainen alla ja ihan siitä edestä silleen tiedätte kyllä. Ehkä vähän liian tavallinen mutta onhan se toimivin. Konstailematon perusjuttu joka toimii aina, klassikko.
M
Kaikki on hyviä ja ihan mielentilasta kiinni mikä tuntuu parhaalta sillä hetkellä. Takaapäin nainen jalat tiukasti yhdessä on tosin sellainen klassikko, että sillä lähtee kuti pidemmänkin maratonin jälkeen. Pääsee ihailemaan ja läiskimään takapuoltakin huolella.
Lusikka, takaapäin (seisten tai kontillaan), ratsastus molemmin päin ja kylkimakuu naamat toisiinsa päin ovat kivoja asentoja. On mukavaa, kun pääsee kunnolla lähekkäin. Lähärikin on kiva, mutta harvemmin sitä tulee käytettyä. Haluaisin myös kokeilla takaapäin niin, että makaan mahallani ja mies tulee päälleni. Myös sellainen asento, jossa istuisin pöydän tai tason reunalla ja mies painelisi seisaaltaan, olisi kiva... Olisipa vain sellainen taso missä sitä voisi kokeilla. :D
N22, suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Lusikka, takaapäin (seisten tai kontillaan), ratsastus molemmin päin ja kylkimakuu naamat toisiinsa päin ovat kivoja asentoja. On mukavaa, kun pääsee kunnolla lähekkäin. Lähärikin on kiva, mutta harvemmin sitä tulee käytettyä. Haluaisin myös kokeilla takaapäin niin, että makaan mahallani ja mies tulee päälleni. Myös sellainen asento, jossa istuisin pöydän tai tason reunalla ja mies painelisi seisaaltaan, olisi kiva... Olisipa vain sellainen taso missä sitä voisi kokeilla. :D
N22, suhteessa
Pyykkikoneen ja ruokapöydän päällä tuo onnistuu
Lusikka siten, että pidän toista jalkaa koukussa jalkapohja miehen reidellä ja toinen jalka suorana sängyllä. Eli haarat auki, jolloin pääsen itse hieromaan itseäni. (En ole toistaiseksi onnistunut tulemaan pelkällä ”jyystöllä”, kerran tosin oli lähellä)
Ratsastus väärinpäin. Mies rakastaa katsella peppuani sekä itse yhdyntää. Hieroo monesti myös peräaukkoani samalla ja läpsii ja puristelee pyllyä ;) Se tuntuu minustakin mahtavalta ja tästäkin saan hyvin hierottua itseäni. Yksi parhaimmista orkuista tullut tässä asennossa. Olen visuaalinen, joten tykkään välillä kääntää päätäni nähdäkseni miehen. Makkarissamme on myös iso peili, josta näkee hyvin miehen ilmeet. Tajuttoman kiihottavaa nähdä, miten mies tuijottaa persettäni ja pitää siitä käsillä kiinni..
Myös perus lähetyssaarnaajat, mutta tykkään että mies on siinä enemmän kallistuneena jommalle kummalle puolelle ja nojaa sillä kädellä. Tai sit niin että mun jalat miehen pään vieressä olkapäillä.
N20
Jos saan valita, niin pidän siitä kun vaimo makaa selällään pöydällä tai jollain muulla sopivan korkuisella tasolla, ja minä seison hänen edessään. Siinä on helppo säädellä syvyyttä ja tahtia, kaikki hiplattava on helposti ulottuvilla, ja näkymät ovat ehkä parhaat. Ainoa ongelma on, että vaimoni ei jostain syystä kauheasti pidä siitä (on kuulemma epämukava), ja meillä ei oikein mikään huonekalu ole sopivalla korkeudella. Pitäisi varmaan ostaa uusi 'työpöytä'. :-)
Käytännössä yleisin molempien suosikki on takaapäin. Kaikki variaatiot käy, yleensä ihan perus-doggystyle, mutta paras on kyllä se, kun vaimo makaa mahallaan ja kohottaa hieman peppuaan (alle voi laittaa vaikka tyynyn), minä tulen sisään ja sitten makaan päällä koko painollani, levittäen hieman hänen reisiään polvillani. Siinä kaluni hankaa hänen klittaansa ja G-pistettään, painaen niitä sänkyä vasten. Molemmille tosi intensiivinen, ja se tuntuu myös asentona aika intiimiltä.
Kyllähän takaapäin on ihan ykkösjuttu, seisten, maaten tai kyljellään, taikka vaikka miten. Kiva hypistellä peppua, suudella ja näykkiä varovasti niskaa... Jne. Vielä kun homman aloittaa hieronnalla jossa nainen makaa vatsallaan alasti sängyllä... Nilkoista alkaen, käsivoidetta peliin ja voimakkain ottein hitaasti hieroen pohkeet, takareidet... Istjen pohkeilla ja välillä suudellen pakaroita, etenkin reisien yläosa niin että kostunut pillu raottuu vähän... Kovettunut kulli liukuu samalla säärten välissä, välillä hieman hipaisten huulia... Ei kuitenkaan vielä asiaan vaan siirrytään siitä hartioihin ja selkään istuen niin että suuri elin liukuu pakaroiden välissä... Hmm... Melkein alkaa panettaa kun oikein keskittyy kuvailee 😁
... Tais tuossa aiemmin olla sama mistä itsekin haaveksin että pääsis tyydyttämään vielä nuorta hyväpeppuista naista 20-30v ois se kuin karkkipäivä😁
Takaapäin
Nainen 21, parisuhteessa